{* *} {* *} Untitled-1

4.4
Én is értékelek

Bemutatkozása

Málta nemzeti légitársasága 1974. április 1-én kezdte meg működését. Ugyanebben az évben, egy pár hónappal később Málta köztársasággá alakult.

A légitársaság járatai jelenleg Budapestről bécsi átszállással érhetőek el.

Air Malta légitársaságAz elmúlt években Málta egy kozmopolita ország lett, ahol a régi mediterrán kultúra egy modern hangulattal ötvöződik. Éppen úgy, ahogy az ország megújult, úgy a légitársaság is.

A légitársaság központja Luqában van, de bázissal rendelkezik a Máltai Nemzetközi Repülőtéren. 37 úti célra üzemeltet járatokat, melyek elsősorban Európa, Közel-Kelet és Észak-Afrika repülőterei felé közlekednek.

Az Air Malta repülőgépeivel fontos európai csomópontokra és népszerű mediterrán nyaralóhelyekre közlekedtet járatokat. A partner légitársaságoknak köszönhetően Máltáról könnyűszerrel eljuthatunk Észak-Amerikába és a Közel-Keletre is.

Air Malta egyik járata

A társaság nagy hangsúlyt fektet arra, hogy utasaik minden körülmények között jól érezzék magukat végig a repülőút alatt, illetve megkedveljék ezt a gyönyörű szigetcsoportot és visszatérő vendégek legyenek a jövőben is. Kedvező árpolitikájuk mellett gyakran különleges kedvezmények és akciók részesei lehetünk.

A légitársaság hitvallása, hogy a sziget vendégeit, akár üzleti, akár szabadidős utazásról legyen szó már a repülőgép fedélzetén kényeztetni kell. Málta az egyik legbiztonságosabb és legkényelmesebb sziget, garantáltan kellemes kikapcsolódásban és feledhetetlen élményekben lesz része annak, aki ide látogat.

Díjai:

"Az én légitársaságom 2014" felmérésen elért helyezése:

A legjobb menetrend: 2. helyezés

"Az én légitársaságom 2013" közönségszavazáson elért helyezése:

A legjobb ár - érték arány: 2. helyezés

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 24 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Utasaink véleményei

Nem utaztam el - hirtelen csaádi program miatt. Mgpróbáltam jegyemet átadni, átiratni másnak, de nem tudtam. Ezért veszni hagytam a jegemet és a befizetett 120ezer FT-ot. Szomorú vagyok.
Patu - 2019-11-07
Nagyon élveztem az utazást az Air Malta-val. Nagyon kedvesek voltak az utaskísérők és érthetőek. Igaz, hogy életem első repülése volt de mostmár minden nyaralásomra repülővel mennék.
Csillag - 2017-12-29
kellemes út, kellemes kiszolgálás....
erzsikara - 2017-08-28
Tiszta fedélzet, udvarias, mosolygós kiszolgálás.
Gergely - 2016-12-07
Nagyon jó volt minden.
jakline - 2016-12-07
Jó volt és kényelmes !
szalmajozsef - 2016-12-07
Nagyon pontosan indultunk,de az ülések koszosak voltak és jobb étkezési ellátást vártam.
A repülőút zökkenőmentes volt.
Márton34 - 2016-12-07
Az utaskísérők nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Mindenkinek ajánlanám ezt a légitársaságot.
kriszti85 - 2016-12-07
nagyon élménydús nyaralás volt, rengeteg programmal, látnivalóval, örök élmény, a mai napig ezekből az emlékekből vészeljük át a telet :)
andika - 2016-12-07
NAGYON JÓ VOLT ELŐSZÖR REPÜLTEM A CSALÁDDAL
SZALMA JÓZSEF - 2016-12-07
Sima fel és le szállás, korrekt kiszolgálás. Az utazás a gépen kényelmes volt, és legfőképp az ablak is átlátható volt.
Rekettye - 2016-12-07
Nagyon kedvesek voltak az Air Malta munkatársai. Finom szendvicset és üdítőt kaptunk a gépen és a biztonsági oktatás a légiutas kísérők mellett monitorokon látható volt. Kellemes utunk volt, láttuk a Balatont felülről.
Martini - 2016-12-07
Életem első repülése volt. Nagyon tetszett.
Ice - 2016-12-07
A vizz air gép indulásánál esett az eső.A szabadban töltött várakozás-a gépre történő feljutásig-
kellemetlen volt.
És hogy pozitív véleményt is írjak: A repülőgép időben indult, a repülés kellemes volt!
Jövőre is útnak indulok.

üdvözlettel ili
weszka - 2016-12-07
Bécs-Málta, Málta-Bécs útvonalon utaztunk, hazafelé fél óránk volt, hogy elérjük a csatlakozást Budapestre. Nagy örömünkre ez sikerült is, köszönet érte az Air Malta pontos és hibátlan munkájának!
Bottyan Éva - 2016-12-07
A gép pontosan indult és érkezett. A személyzet kedves és segítőkész volt. Minden utas kapott szendvicset és hideg italt.
Máltai Lovag - 2016-12-07
Életem második repülős útja volt, ugyanúgy mint a páromnak egyaránt külön.
De az életünk első útja volt repülővel a nászutunkon.
Kár, hogy hamar vége lett.
betty86 - 2016-12-07
Készséges, mosolygós személyzet. Indulási/érkezési időpont az előre meghatározott szerint. Tisztaság a gépen...szóval, nagyon kellemes utazásban volt részünk az Air Malta jóvoltából. :) Ha máskor is utazunk Máltára, akkor mindenképpen őket választjuk. :)
Annamária - 2016-12-07
Imádtam az Air Malta-t a stewardeszek rendesek és gondoskodoak a repülés zavartalan mindenkinek ajánlom!!!!
Benson - 2016-12-07
Tetszett, hogy "fiatal" gépen utazhattunk, ami tiszta volt. Az útvonallal kapcsolatos információkat folyamatosan követhettük a kijelző monitorokon.
A személyzet egyenruhája is illett a nyárhoz, lendületet, vidámságot sugárzott.
konyail - 2016-12-07
A járatok oda és vissza pontosan indultak, semmi negatívumot nem tudok mondani. Sajnos dohányos vagyok, így külön értékeltem, hogy becsekkolás után is volt egy terasz, ahol rá lehetett gyújtani, ezt a többi légi társaság nem biztosítja.
Attala - 2016-12-07
Egy nagyon kellemes, udvarias légitársaság volt.
Magdolna - 2016-12-07
Tisztelt Cím!
Én most utaztam először a "nagymadárral",fantasztikus élmény volt számomra!!!!Utunk során hazafelé légörvénybe kerültünk...A Stewardessek előre mentek,a függönyt behúzták maguk mögött.Párom/aki már megjárta Kínát/mondja vészhelyzet van!Nem ijedtem meg,hiszen tudtam,hog rajtam semmi nem múlik...Persze kikerültünk a légörvényből és a gép folytatta útját,sikeresen landoltunk Máltán!!!! :)Még most is szívesen emlékszem vissza az első repülőutamra!!!!!üdv:Erzsébet
bozsi53 - 2016-12-07
Nagyon kényelmes ülések voltak a gépen. A légitársaság dolgozói kedvesek.A megadott menetidőnél sokkal hamarabb leszállt a gép.