Kedves Utasaink!
Nyitvatartásunk az ünnepi hosszú hétvégén az alábbiak szerint alakul:
Irodai személyes ügyintézés: Április 19-22. zárva
Telefonos ügyintézés: Április 19. zárva | Április 20. 9:00 - 15:00 | Április 21-22. zárva

2016-ban is az Emirates volt a magyar utazók kedvenc légitársasága
FőoldalHírek 2016-ban is az Emirates volt a magyar utazók kedvenc légitársasága

2016-ban is az Emirates volt a magyar utazók kedvenc légitársasága

2017. február 8.

Ismét tarolt a dubaji légitársaság a magyar utazókat kérdező "Az én légitársaságom" felmérésen.

A már hagyománynak tekinthető Az én légitársaságom felmérés a tavalyi évben is megmérettette a hazai utazók számára elérhető légitársaságokat. Az egész éves felmérésben csaknem 140 különböző légifuvarozót értékeltek az utasok, fapados és hagyományos légitársaságokat egyaránt. Az érvényes szavazat leadásához egyetlen feltételnek kellett teljesülnie, mégpedig, hogy 2016-ban az értékelőnek részt kellett vennie az értékelt légitársaság egy repülőútján.

A szavazók összesen öt különböző szempont alapján értékelhették a légitársaságokat, a személyzet munkája, fedélzeti szolgáltatások színvonala, menetrend, ár-érték arány és kommunikáció. A február 8-án megrendezésre került díjátadó gálán mind az öt kategóriában hirdettek győztest, emellett a szavazatok összesítéséből kikerült Magyarország kedvenc légitársasága.

A várakozásoknak megfelelően, rengeteg szavazatot adtak le az utasok, 5274 értékelés és 3672 élménybeszámoló érkezett a felmérés ideje alatt. A legtöbben a legnépszerűbb fapados légitársaságokat értékelték, ennek ellenére egyetlen diszkont légitársaságnak sem sikerült helyezést elérnie.

Eredmények

A korábbi évek tapasztalataiból kiindulva nem okozott nagy meglepést az Emirates győzelme. Ugyanakkor felbukkantak olyan légitársaságok is a helyezettek között, akik eddig még sosem kaptak díjat „Az én légitársaságom” felmérésen.

Az összesített eredmények alapján az Emirates lett a magyarok kedvenc légitársasága, tőle nem sokkal lemaradva az izraeli EL AL légitársaság lett a második, bronzérmesként pedig a Qatar Airways-t köszönthettük.

A személyzet munkájával az EL AL Israel Airlines járatain elégedettek leginkább az utasok, a legkedvesebb légiutaskísérő kategóriában az izraeli légitársaság került ki győztesként. Őt követi második helyen Finnország legnagyobb légitársasága, a Finnair, harmadik helyen pedig a svájci SWISS International Air Lines, akit új díjazottként is köszönthettünk.

A fedélzeti ellátás tekintetében az Emirates szolgáltatásaival a legelégedettebbek az utasok. Második lett az EL AL, harmadik pedig a Qatar Airways légitársaság.

Repülős utazásoknál fontos a pontosság és a jó csatlakozási lehetőségek, a legjobb menetrend díját a Delta Airlines vitte el, akit új díjazottként köszönthettünk. Ezüstérmes lett a Finnair, bronzérmes pedig az Emirates.

Ár-érték arány szempontjából a legjobb légitársaság az Emirates, tőle nem sokkal lemaradva második helyezett a Qatar Airways, harmadik pedig Görögország nemzeti légitársasága, az Aegean Airlines.

A légitársaságok külső kommunikációját is értékelték az utasok. Ezek alapján a legprofibb kommunikációért járó díjat az Emirates kapta, második az EL AL, harmadik a Qatar Airways lett.

Folytatás

Az én légitársaságom” kezdeményezés jó lehetőség mind az utasok, mind pedig a légitársaságok szempontjából. Egyrészt az utasok megoszthatják észrevételeiket és tapasztalataikat, másrészt a szolgáltatók első kézből kapnak visszajelzést, melyek alapján továbbfejleszthetik szolgáltatásaik színvonalát.

Jelenleg Magyarországon ez az egyetlen olyan légitársasági megmérettetés, ahol az eredményeket teljes mértékben az utasok véleménye és értékelése adja, így létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen.
A felmérés részletes eredményei és a beérkezett szöveges beszámolók a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon megtekinthetők.

 

 

további híreink

Repülőjegy keresés

felnőtt
12 év felett

gyerek
2-12 év között

csecsemő
2 év alatt

Egy fogalásban maximum 9 utas jegyét foglalhatja le! A csecsemők száma nem haladhatja meg a felnőttekét!