Bemutatkozás

Az Air China Kína legnagyobb - részben állami tulajdonú - légitársasága. A cég logója egy stilizált főnixmadár, amely Kínában a prosperitás és a bőség jelképe. A piros szín hagyományosan fontos Kínában így a logóban is kifejezi a cég elkötelezettségét a magas szintű szolgáltatás és biztonság nyújtásának igénye felé.

Az Air China családja igen sokszínű, tagjai: Air China, Shandong Airlines, Shenzhen Airlines, Tibet Airlines, Dalian Airlines, Air Macau, Air China Cargo, Beijing Airlines. 2015 júniusával bezárólag az Air China flottája (beleértve a leányvállalatok flottáit, azonban kivéve a Shandong Airlinest és a Tibet Airlinest) 559 repülőgépet számlált, amelyek túlnyomó többsége Boeing vagy Airbus típusú. A flotta átlagos életkora 6,11 év, amely világviszonylatban is a legfiatalabbak közé számít. Ebből 91 szélestörzsű, 444 keskenytörzsű, 13 teherszállító repülőgép és 9 üzleti célú sugárhajtású repülőgép.

A 2015/16 os időszakban az Air China 98 nemzetközi járatot üzemeltet, valamint 15 regionális járatot Hong Kongba, Makaóra és Tajvanra. Az Air China 40 ország 66 városába valamint 4 régió szintű tartományába repül.

Az Air China bonyolítja a legnagyob légiforgalmat Európa és Kína között, mindezek mellett folyamatosan fejleszti járatait. Hetente 224 járat indul Londonból, Párizsból, Frankfurtból, Münchenből, Bécsből, Rómából, Moszkvából, Barcelónából, Madridból, Milánóból, Budapestről, stb. összesen Európa 17 nagyvárosából, hogy az utasokat Kínába szállítsa.

Kínán kívül a többi ázsiai és ausztráliai desztinációra is kényelmes átszállási pontot nyújt a légitársaság pekingi járata. A 2016-os évben az Air China 25 útvonalat üzemeltet az Ázsia, Ausztrália és Csendes-Óceánia régióba heti 328 járattal olyan desztinációkra, mint: Tokió, Osaka, Szöul, Bushan, Bangkok, Szingapúr, Dubai, Melbourne, Sydney, Hong Kong, Taipei, stb. összesen 19 nagyvárosba.

Az ázsiai desztinációkon kívül az észak-amerikai célállomásoknak is kényelmes alternatíváját jelenthetik az Air China járatai, mint például a hawaii járat, amely Budapestről Pekingen keresztül már egyetlen átszállással elérhető.

Checkin információk

Az online utasfelvétel nem lehetséges, a repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Télen is lesz közvetlen járat Budapest és Toronto között

hír Télen is lesz közvetlen járat Budapest és Toronto között

Már szolgáltatási csomagok közül is választhat repülőjegy-foglaláskor!

hír Már szolgáltatási csomagok közül is választhat repülőjegy-foglaláskor!

Foglaljon az Air China járataira - visszanyerheti repülőjegye árát! - lezárult

hír Foglaljon az Air China járataira - visszanyerheti repülőjegye árát! - lezárult

Utasaink véleményei

1 óránk volt a pekingi átszállásra, sajnos nem tudták megoldani, így 6 órát kellett várni a következő járatra.
Hotelt ajánlottak, de a vírusra való tekintettel,a kihalt repteret választottuk. Akik reggel érkeznek a pekingi reptérre az E36 -os kapunál található sárga székeket ajánlom. Oda süt a nap (szerencsés esetben) így kellemesebb a várakozás.
A repülőúttal nem volt különösebb problémánk. Aránylag kényelmes volt,de egyébként is rengeteg üres hely volt, lehetett aludni a hátsó négyeseken. Az ételekkel sem volt gond, azonban alkoholos italból nem volt nagy a választék.
Azt gondolom 135-ért Bud-Bangok remek ár !
...
szoki - 2020-03-04
Nem tudtam, hogy visszafele leszállunk Minszkben!
baloghs - 2020-01-01
Évente 2-3 alkalommal ha megyünk kínába, velük megyünk. Nem az ár és nem a szolgáltatás szinvonala miatt, sokkal inkább a közvetlen Budapest - Peking közvetlen járat okán. Igazából rosszat nem tudok róluk mondani. A jegy áráért elvisznek A-ból B-be.
KoWee - 2017-12-30
Ez volt az első hosszú repülő utam. Kellemesen csalódtam. A személyzet kedves és segítőkész volt.
Az ár-érték arány is megfelelt számomra.
Utaznék velük máskor is.
TNike - 2017-12-29
Budapestről Pekingbe repültem a légitársasággal, később pedig vissza, ugyanezen a vonalon. A légiutaskísérők kedvesek voltak és segítőkészek, de sajnos nem beszéltek túl jól angolul. A gépen kapott étel jo minőségű és finom volt, valamint az elektronikai rendszert is teljesen korrektnek találtam. Visszafelé Pekingből viszont ért egy kisebb szívroham, mikor felszállás után, a pilóta szavaiból vettem ki, hogy az utazási cél eléréséig 8 óra van hátra. Osztottam-szoroztam, de egyszerűen elképzelhetetlennek tűnt, hogy 8 óra alatt Budapestre érjünk. Jó... hát ez lehetetlen, hacsak valaki nem tolja a gépet hátulról. Közben körülnéztem az utaso ...
subettusz - 2017-12-28
Fantasztikus utazást biztosított a légitársaság. Kiváló a kiszolgálás, nagyon kedvesek a légi kísérők. A turistaosztályon is nagyon kényelmesen lehetett utazni.
KLaci - 2017-12-27
Minben korrekt ár értek aràny nagyon jó
Tibor - 2017-12-27
Kenyelmes uleseken utazhattunk az AirChina fedelzeten. Az etelek vallalhatoak voltak, elegendo vizet is kaptunk. A szorakoztato szolgaltatasok nagyon gyengek voltak. Nehezen mukodott a szamitogep, a filmek egy resze csak kinaiul volt meg
adamm - 2017-12-27
Az utazás kellemes élményeket nyújtott,A kényelmes utazás során udvarias személyzet segítette kellemessé tenni a hosszú utat.Peking kellemes sok látnivaló,egy más világ tárult ki előttünk.
Varga László - 2017-11-18
A Peking Budapest útvonalon a gép leszállt Minszkbe, amiről csak a pekingi indulás előtt félórával szereztem tudomást. A jegyen nem volt erre utaló információ.
A kiszállás, beszállás össz ideje alig volt több mint egy óra.
Ferenc - 2017-11-16
Japánba indultunk az Air Chinaval áprilisban. Elég jó áron szereztük a jegyeket a többi társasághoz képest, és utazási idő amit igértek igazán csábító volt. A legnagyobb gond az igazából a késéssel volt, mivel átszállás után Pekingből Tokyoba 3 órát, visszafelé Pekingből Budapestre 5 órát késettba gép. A gépek nem a legkorszerűbbek, de eljuttattak oda ahova akartunk menni.
Karbonjack - 2017-10-27
En Budapestrol utaztam az Ausztral Sydneybe,pekingi atszallassal. Eleg hosszu repulo ut volt..
Gabriel1984 - 2017-10-25
Az utazás során meg voltunk elégedve a személyzettel, az étellel, itallal, pontosak is voltunk az odaúton. A visszaút viszont nagyon problémás volt. Törölték a Melbourne-Peking közötti járatunkat, amiről időben tájékoztattak ugyan, mégis majdnem ott ragadtunk. A biztosított járatra (ami fél nappal korábban indult) ugyanis nem akartak felengedni, mivel nem volt vízumunk Kínába, hiába volt meg a repjegyünk (még aznapra) Pekingből Budapestre is. Rengeteg telefon és másfél óra intézkedés után végül az utolsó pillanatokban megkaptuk a beszállókártyát. Pekingben aztán a korábbi érkezés miatt fél napot kellett várnunk a csatlakozásra a terminálba ...
Dancs Dániel - 2017-10-25
Nekem negatív élményem volt,mert a gép késett, a késést mindig tólták és ha a személyzetet kérdeztük, hogy mennyit kell még várni nem válaszoltak csak mosolyogtak.
Racsmányné Dudás Magdolna - 2017-10-25
Kellemes meglepetés volt az Air China-val való utazás. Budapestről repültünk Tokióba Pekingen keresztül. A gép pontosan indult, kicsit előbb is érkeztünk meg Pekingbe. A személyzet a több mint 12 órás út alatt figyelmes volt, folyamatosan kínáltak italokat az utasoknak, enni háromszor kaptunk. Az étel teljesen átlagos volt. Repülés közben lehetett nézni különböző filmeket. Máskor is választanám őket.
krisztina.jager - 2017-10-25
Életem eddigi leghosszabb repülőútjának vágtam neki márciusban az Air Chinaval. Este indultunk, a vacsora után sötét lett a gépen, szinte mindenki aludt, ami nagyban megkönnyítette, hogy ne is érezzük annyira hosszúnak az utat Budapest és Peking között. Nagyon szigorúan ellenőrizték az elektronikus eszközeinket, a repülő mód nem megengedett a légitársaságnál. A sok órás út több étkezésén kívül bármikor kérhettünk vizet, készségesen hozták és töltötték újra és újra a poharainkat. A hazafelé út egyik részén egy olyan nagy géppel utaztunk, amin kényelmes lábhely is volt, egész fura volt. Kaptunk az éjjeli utazáshoz mindent, ami a leh ...
homlaao - 2017-10-24
Air China Budapest - Peking útvonalon már 2 óra késéssel indult, mert késve érkezett Bp-re. A 9 és fél órás úton 1 órát lefaragott a hátrányból, mégis 1 óra késéssel érkezett Pekingbe. A csatlakozást a légitársaság adta Bangkok felé, mindössze 1 azaz egy óra /így van a menetrendben hétről-hétre/ a bp-i járatról kb. 50 utas szállt volna át a bangkoki járatra, nem várták meg a Bp-i gépet, pedig a terminál azonos volt. 8 órával későbbi járatra adtak jegyet, ami viszont 3 óra késéssel indult el, mert egy gépre rakták a Bangkokból Sydneybe továbbutazókat. Itt ugye már nem volt probléma a 3 órás késés de a Bp-i járatot nem tudták megv ...
Ildikó - 2017-10-24
ÉLETÜNK ELSÖ HOSSZÚ TÁVÚ ÚTJA VOLT.Semmilyen kellemetlen tapasztalatot nem tudok felhozni.IZgultunk hogyan fogjuk birni de nem volt gond.MIndenki kwdves és az utazás alatt igyelmws volt.LEgközelebb is ezt a légi társaságot váladztom.
Martini1 - 2017-10-22
pl. Bp-Peking vonalon több mint 2 és fél óra késéssel indult a járat /mert már eleve késéssel érkezett Bp-re/ A hosszú /9.30 perces/ út alatt ledolgozott belőle 2 órát, csupán 40 perc késéssel érkezett Pekingbe, ahol a gép fele Bangkok felé szállt volna át, de nem vártak, helyette 10 óra mulvára éjfélre adtak jegyet, ami 3 óra késéssel szállt fel. Sokkal ésszerűbb lett volna a késett gépünkből az oda jegyetvett min. 100 utast megvárni... Nem volt időjárási probléma sem itthon, sem Pekingben.
Ildikó71 - 2017-08-29
Egy átszállással utaztunk Japánba az Air China járataival. Az átszállás előtt kiírták, hogy hányas kapuhoz kell majd menni ez nagyon hasznos volt. A visszaúton azonban nagyon zavaró volt, hogy beszállás után másfél órát vártunk a felszállásra s nem mondtak semmit miért nem indulunk.
Sziszi - 2017-08-29
Az indulás-érkezés pontos volt, a személyzet kedves, kicsit tartottam tőle, hogy glutén és laktóz érzékenyként vajon mit fogok tudni enni, de feleslegesen aggódtam, mert minden étkezésnél volt bőven annyi opció, hogy találtam benne számomra ehetőt :) Két dolgon javítanék, az egyik, hogy a kínai átszállásánál a poggyászainkat miért nem szállították eleve az új gépre és miért volt szükséges egy új poggyász ellenőrzés, ami nehézkes volt és egyáltalán nem gördülékeny. A másik, hogy haza felé volt még egy plusz megálló, ami ugyan a foglalás után a jegyeken szerepelt, de így az eredetileg egy átszállásosnak hirdetett haza út, azért 2 ...
bakos.krisztina1 - 2017-08-29
A gépen nem lehetett semmilyen saját híradástechnikai dolgot használni, filmet nézni, játszani, zenéthalgatni.
Szilvus - 2017-08-28
A légitársaság nem tájékoztatott a késve indulásról, sem a köztes megállóról hazafele. Oda és vissza is késve érkeztünk.
Az utastér tisztasága hagy némi kivetnivalót, illetve a tengerentúli járatoknál elvárt filmkínálat gyenge.
Az ülések közti hely szűkös.
nadmese - 2017-08-27
A légi utaskísérők közül több is modortalanul viselkedett és udvariatlan volt. A felszolgált étel szokásosan szörnyű volt (eddig semmilyen légitársaság ételét sem lehetett érdemben minősíteni).
Szinte csak ázsai filmeket lehetett nézni kínai felirattal, sajnos nem tudok mandarinul, így nem volt értelme filmet nézni. Mobiltelefont pedig nem engedték repülőgép üzemmódban sem használni, ugyhogy maradt az olvasás és a síró gyermek hallgatása...
vandordia - 2016-12-28
Az utazás zökkenőmentes volt.
vigyor - 2016-12-28
Az utazás teljesen rendben volt, az ülés kifejezetten kényelmes volt, ami nekem hosszú lábú lévén nem utolsó szempont, főleg egy 9,5 órás úton. Az személyzet kedves, a kiszolgálás megfelelő. Amibe bele tudnék kötni az a szórakoztató rendszer, amin többnyire kínai filmek vannak, így számomra annyira nem volt szórakoztató.
Judit - 2016-12-27
Meg voltam elégedve a légitársasággal.
obori1 - 2016-12-13
A gép személyzete fantasztikusan figyelmes, udvarias volt. A felszolgált ételek, italok könnyűek és nagyon finomak voltak.
Németh Gyula - 2016-12-07
Meglepően udvarias kiszolgálás. Pontos gépindulás.
Kiváló fedélzeti ellátás.
Era - 2016-12-07
Pontos indulás, magyarul nem tudó sztyuárdeszekkel, akik európaiakkal annyira nem készségesek mint a Kínába utazó kínaiakkal :x A 9 órás utazás fénypontja a leszállás, amit szerintem nagyon elrontott a pilóta, mert majd szét ment a fejem társaiméval együtt az ereszkedésnél. Ilyen érzésem/sünk nem volt még sose. Leszállás után átszállás egy másik Air china gépére és tovább Malájzia. Itt már jóval kedvesebb sztyuárdeszek voltak. Ázsiában lévő repkedésnél értékelném még a Malindo air légitársaságot. Mindenben 10/10. Air Azsia 3/10... Nem ajánlom senkinek. Veszélyes fel és leszállás, 3 pattanásos géplerakás, - ijedt utasok, rossz kaj ...
drixy - 2016-12-07
Korrekt ár-érték arány, kedves személyzet
bal - 2016-12-07
OK. Köszönöm, hogy kapcsolat-ba léphettem önökkel. Repülőjegy.
Lali1815 - 2016-12-07
Tokióba utaztam. A Budapest Peking járatra a jegyvásárlásnál nem lehetett helyet foglalni. Azt mondták az irodában, hogy előtte való nap online lehet,de a légitársaság online check inn-je nem működött. A fedélzeti monitorok hiányoztak, ezért nem lehetett követni, hogy éppen hol járunk és egyéb szórakoztatási lehetőségek is hiányoztak. A felszolgált étel felejthető. remélem a visszaúton jobb tapasztalataim lesznek.
Márta - 2016-12-07
BUD-PEK
bflyer - 2016-12-07
nagyon kedvesek voltak légikisérö lányok--ugyan figyelmeztettek hogy nem használhatom telefonomat arra hogy lefényképezzem kinai dobozos sört de viszont kárpotlásul adtak még egyet...
monguzking - 2016-12-07
Egy igen hosszú utazás fő légitársasága volt a cég. A közel 35 órát két leszállással repültük végig. Sajnos Taipeiben reggel hattól este 11-ig kellett várnunk míg tovább tudtunk utazni. Az előzetes ígéret szerint a légitársaság egész napos városnézést szervez a hosszadalmas várakozás miatt. Ez sajnos nem valósult meg. Az egész napos várakozás igen elcsigázott bennünket! A vissza utat is zömében velük tettük meg ami megint 35 óra volt a levegőben velük. Ekkor sajnos még többet kellett Taipeiben várakoznunk. Nagy bánatunkra nem teljesen azt kaptuk amit a Budapesti irodájukban ígértek.
vicuska - 2016-12-07