Bemutatkozás

Az Air France a Skyteam szövetség tagja. Központi repülőtere a párizsi Charles de Gaulle. 183 desztinációba repülnek napi 1500 járattal. Évi kb 50 millió utast repítenek a 380 gépből álló flottájukkal.

Az Air France Európán belüli turista osztályán ingyen szolgálnak fel hideg, meleg, alkoholos, nem alkoholos italokat és rágcsálnivalót (az út hosszától függően). Nagy választékban áll rendelkezésére mindenféle francia és nemzetközi magazin és újság. Interkontinentális járatain kényelmesen alhat a tollal töltött párnával és takaróval.

Ajánlanak még maszkot és frissítő kendőt is. Kérésre füldugót is kaphat. A saját bejáratú képernyőjén filmeket nézhet, zenét hallgathat, vagy különböző játékokkal játszhat. Az állítható fülhallgatók segítségével a gyermekek és felnőttek is egyaránt élvezhetik a prémium hangminőséget. 

Az Air France prémium osztályán magasabb fokú kényelmet élvezhet. Nagyobb hely, nagyobb ételválaszték, több szórakozás mindenkinek.

Az interkontinentális járatokon a legmagasabb szintű kényelmet az első osztály nyújtja. Hatalmas tér, alváshoz szükséges felszerelés, maximális szórakozás.

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 24 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Megújít az Air France Budapesten

hír Megújít az Air France Budapesten

Nyereményjáték Air France - KLM ajándékcsomagokért! - lezárult

hír Nyereményjáték Air France - KLM ajándékcsomagokért! - lezárult

Air France Premium Economy - Minőségi szolgáltatás az égen

hír Air France Premium Economy - Minőségi szolgáltatás az égen

Utasaink véleményei

Makszimális kiszolgálás óramű pontosság
Norina2015 - 2020-06-03
Élmény volt látni, ahogy a 40+-os hölgyek nyugodtan, magabiztosan és kifogástalan udvariassággal kezeltek minden felmerülő problémát, kérdést. Az - agymosásra persze jobban alkalmas - tiniket alkalmazó légitársaságok elgondolkodhatnak ... Az ellátás pedig megfelelt annak, amit egy francia gépen elvár az ember.
Jules - 2020-03-08
Odaúton minden rendben volt.
Hazafelé sajnos a mérethatár és súlyhatár alatti kézipoggyászt sem engedték fel a gépre.
Gyanítom, hogy pofára vagy csak véletlenszerűen vettek ki poggyászokat.
Tették ezt annak ellenére, hogy helyjegyünk is volt.
Több mint két óra repülőút alatt asztmaspray, szemüveg és olvasnivaló nélkül voltunk.
Ferihegyen a poggyászfelvételen az a szalagról az egyik táskát egy kínai nő kezéből kellett kikapni. Ha akkor nem vagyunk résen akkor azóta sincs meg se táska, se slusszkulcs.
TFX - 2019-11-11
A stewardok és a stewardwessek mindig nagyon kedvesek, általában a francia mellett jól beszélnek angolul, vagy németül, esetleg ritka nyelveken is.
Az étel ehető!
tahitili - 2017-12-28
A repülőút kellemes, nyugodt volt, a személyzet udvarias, a felszolgált keksz nem volt nagy élmény. Az indulás és érkezés pontos.
null - 2017-12-28
Nagyon kellemes utazás volt. Kényelmes, hogy az ember felvihet egy kézipoggyászt és egy táskát. A súly megkötést mondjuk nem vettük figyelembe ezért majdnem bajba kerültünk, de megoldódott.
E.Matuz - 2017-12-28
Nagyon emlékezetes utazás volt a gyermekeimmel......
TIBOR - 2017-12-28
Életemben először repültem és egyedül. Az utazás során minden rendben volt és egyértelmű. Budapestről a gépem 40 perc késéssel indult, de erről előtte este értesítést kaptam (e-mail és SMS) A személyzet kedves volt és segítőkész.
Andrea - 2017-12-28
Nagyon kényelmes volt, és pontos, csak a hazaúton volt technikai probléma a budapesti járat indulása előtt.
benkom - 2017-12-28
Többlet poggyász online már nem volt módosítható az utazást megelőző héten. A Liszt Ferenc reptéri Air France alkalmazott nagyon barátságtalan volt a plusz poggyász vásárlása során ami az online árhoz mérten több mint duplájába került. A gépen az ülés sorok sűrűsége miatt egy magasabb férfi nagyon kényelmetlenül utazik. A fapados járatok áraihoz viszonyítva az árérték arány pocsék!
vlaszak - 2017-12-28
Fel eve tortent...
Ugy volt, hogy 2017 junius 21-en indulok New Yorkba az unokaimhoz, de a 9.50-kor indulo Air France parizsi geprol lemaradtam, mivel rossz sorba alltam a poggyaszfeladasnal. Igy tortent, hogy a gepem indulasa elott 15 perccel kaptam egy telefonhivast a foldi szemelyzettol, hogy merre vagyok, mert zarjak a kaput. Minden keresem ellenere /mar a poggyaszt adtam fel a jo pultnal !/ az mondta az ur, irassam at egy masik jaratra a jegyem, nem tudnak varni.
Hosszas ugyintezovel valo megbeszeles, telefonalasok utan kiderult, hogy mivel nagyon olcson / 125 000 ft es marciusban megvettem/ vasaroltam a jegyet, ha uj jegyet vasarolok csak New York-ig kb 200 ezer forint- de ...
Piroska63 - 2017-12-27
Nagyszerű utazásban volt részünk az Air France- el. Pontos indulás és érkezés, kedves személyzet, finom ételek, nagy italválaszték. Legközelebb is lehetőleg Air France - el fogunk utazni.
Bacsa Szilvia Hilda - 2017-12-27
Összességében egy nagyon jó légitársaságnak tartom az Air France-ot, habár a személyzet néha kissé udvariatlan, azonban meg vagyok elégedve a szolgáltatással.
migajnos - 2017-12-27
tökéletes utazás. kedves és profi személyzet. profi kommunikáciò. máskor is őket választom.
pozsgai.dora - 2017-12-27
Nagyon udvarias kiszolgálószemélyzet, pontosság, megbízhatóság jellemzi az Air France légitársaságot.
toszkana - 2017-12-27
USA Nyugatiparti körútra mentünk, szuper élmény volt. Kaliforniát bejártuk Los Angelesbe repültünk oda-vissza.
mogyorósi lászlóné - 2017-12-27
A személyzet igazán kedves és profi. Helyet szerettünk volna cserélni, hogy a társaság többi tagjához közelebb kerüljünk, ebben készségesen segítettek.
kovacsmv - 2017-12-27
!
KKriszta - 2017-12-27
A kora reggeli indulás és késő esti érkezés ideális pl. városlátogatásoknál. Reggeli a gépen csak egy péksütemény volt, az esti utazás ellátása rendben volt. A személyzet udvarias, visszafogott volt, minden precízen, nyugodtan zajlott.
Smart - 2017-12-27
Rendszeresen utazom Párizsba és mindig az AIR FRANCE-t választom.Különösen az esti Párizsba tartó járatokat szeretem csodálatos élmény a leszállás ilyenkor,ha nincsen felhő.
dasenka2006 - 2017-12-27
Sajnos a gép oda vissza is késett. Visszafele lekéstem a csatlakozó járatot, és csak nagy nehézségek árán tudtam haza érkezni. Rendkivül szükek voltak az ülőhelyek is. A 10.5 órás repülőuton csak 2szer kináltak folyadékot.
erzsebet - 2017-12-27
A repülőgépen tapasztalt, udvarias, segítőkész személyzet volt. Egyedüli probléma, hogy az ülések kényelmetlenek voltak, kevés hely van a láb számára kialakítva. A menetrend pontos volt, összességében elégedett vagyok.
Frida - 2017-12-27
A napi három járatpár miatt rugalmasan lehet szervezni az Air France szolgáltatásaival.
A fedélzet nagyon tiszta volt, amikor én utaztam velük. Kényelmes, usb csatlakozóval ellátott ülések. Menetrendszerű indulás és érkezés. A fedélzeti ellátás az ilyen rövid utakhoz megfelelő. Nagyon finom a paradicsomlé és merlot bor. CDG-t korábban nem ismertem, de ott is minden a legkönnyebben ment.
Pál - 2017-12-27
USA-Jacksonwill volt az indulási pont és Budapest a célállomás, két átszállással. A Jacksonwilli járatot törölték, amiről elmulasztottak tájékoztatni. A befoglaláskor derült ki. Szerencsére volt egy másik járat félórával később, amivel elérhető lett volna még a New Yorki gép, ha nem indul késve. De fél órát az is késett, így két perc híján lekéstük a csatlakozást. Hiába mondták be hangosbemondón, hogy két ember azonnal megérkezik, széttárták a kezüket és sajnálattal közölték, hogy késő a beszálláshoz. Három órát vártunk a párizsi gépre. Párizsban viszont több mint hat órát éjszaka, mivel nem volt csatlakozó gép. Hab a t ...
Nfmariann - 2017-12-27
Első repülésem volt Párizsba, elég lehetetlen időpontokban kellett utaznom, de sikerült megoldani és mindennel elégedett voltam.
DavidS28 - 2017-12-27
Minden rendben volt. Segitőkèszek voltak ès rugalmasak. A mentrend pontos volt. A kiszolgàlàs is megfelelő.
Berci - 2017-12-27
A repülést meglőzően részletes tájékoztatást küldtek e-mailben. Az utazás előtt (szintén e-mailben) elküldték a beszállókártyát. A repülés során csak pozitív tapasztalataim voltak. A fedélzeten mindent megtettek az utasokért. A stewardessek segítőkészek, kedvesek voltak. A kiszolgálás különösen az esti járaton minden igényt kielégített. Az érkezés és indulás is pontosan a menetrend szerint.
g.feierabend - 2017-12-27
A gép percre pontosan indul. Tisztaság fogadja az utasokat. A gép személyzete nagyon udvarias. A kiszolgálás tökéletes.
Zoli - 2017-12-27
Los Angelesbe utaztam majusban. Nagyon hosszu az ut,de az utaskiserok feledtetik a kenyelmetlenseget. Pontos indulas es erkezes. Szivesen utazom veluk maskor is.
Evkass - 2017-12-26
Minden tökéletes volt, kedves személyzet, időben érkeztünk a célállomásra.
Babe111 - 2017-12-23
Was everything ok. The meal was't the best, but the staff was very nice.
Bori - 2017-12-16
A Charles de Gaulle óriási repülőtér , minimális földi személyzettel , nem túl segítőkész hozzáállással. Ha valaki nem tud angolul vagy nem elég naprakész az elektromos kütyük világában, elég nehezen nyomtatja ki a jegyét vagy adja fel a csomagját. Ha ezen túl van sz ember már élvezheti a shoppingolást vagy az éttermek kínálatát. A fehér zongora zseniális , a velem utazó srác egy spontán zongorajátékkal szórakoztatta az utazóközönséget . A repülés maga élmény volt, egy jó pilótával és udvarias személyzettel.
Maria - 2017-12-14
Kellemesen telt az út.
Imi - 2017-12-03
Minden rendben ment.
Krisztian - 2017-12-02
Tiszta időben indultunk Páriszból.A cél előtt azonban, a leszállás alatt, sűrű, földig érő ködben ereszkedtünk, nem látva milyen magasan is vagyunk valójában. A földetérés így vártalan volt, mi utasok szinte semmit nem érzékeltünk abból, hogy közel vagyunk a földhöz. A pilóta mégis pontosan és precízen eresztette le a gépet, a kerekek finoman érintették a földet. Hogy honna tudta hol vagyunk éppen, az rejtély.
Terka - 2017-11-24
Jó vőlt.
gabci - 2017-11-16
Az elektronikus csekkolás jelentősen gyorsítja a repülőúttal járó foglalási procedúrát, ez nagyon tetszett.
L.K. - 2017-11-16
Minden rendben, gördülékenyen zajlott. Kisebb kellemetlenség volt, hogy a 11,5 órás repülőutamon végig fáztam. Ezen kívül teljesen meg voltam elégedve a szolgáltatással.
LimeNora - 2017-11-15
Párizs, okt.26 és 29-visszaútról tudok beszámolni. Beszállás is olajozottan történt.Visszafelé Párizsban--a becheckolásnál élő személy segített--kedvesen..Óriási szélben ,orkánban tette le a gépet, okt, 29.-én a pilóta.le a kalappal előtte..!!!
Dr.Domján Angéla - 2017-11-15
Minden álmom egy óriási nagy géppel való repülés volt. Sajnos ez nem teljesült, mert a leírtakban BOEING 320 -as repülőgép volt meghirdetve ,de sajnos kisebb géppel mentünk Miamiba :( BOEING 737-el. Nagyon nagy csalódás volt ez a légitársaság !
Sanci - 2017-11-09
A meghirdetett AIRBUS 320 helyett Boing 737-el repültünk Miamiba :(
Angyal - 2017-11-09
O4.15 -re kellett kiérni a reptérre, ez kemény volt, szinte semmit sem aludtunk utazás előtt.(06.15- kor indult a gép) A párizsi reptéren nagyon segítőkész volt mindenki. Ott csillogott- villogott minden, olyan tisztaság volt.
paraczky - 2017-11-04
A párizsi reptéren sok időt töltöttünk, de kellemesen telt, nem volt egyhangú és zsúfolt
Dobos Zoli - 2017-11-01
Összességében kellemes volt az utazás, a mi problémát okozott a sok holt idő a tovább utazáshoz.
labela - 2017-10-27
Igazi élménnyé tették a Párizs-San Francisco utat :) Szuper ellátás, minimális késés.
Marcsi - 2017-10-26
Sajnos a gép 2 órás késéssel indult, ezért 7 óra helyett 10 re érkeztünk meg. Az ut maga zökkenömentes volt,
krebeszpiroska - 2017-10-25
Nagyon tetszett a párizsi reptér hangulata.
Klasszul besütött a nap mér este 6 órakor is.
Visszamennénk párommal.
Nekem amúgy is nagy álmom volt, most voltam először Párizsban.
Edit - 2017-10-25
Szinte egyetlen szót sem beszélek idegen nyelven..... Keresem a toalettet, a zölden világító piktogramm alatt nem találom. Pici a hely, de két légikísérő (egyik egy nő, másik egy fiatalember) több nyelven próbálja megkérdezni tőlem, hogy mit keresek, mit szeretnék... Próbálom ékes magyarsággal, hogy wc. Mondom: toalett, ha nem értik is, gondoljhatják, mit keresek. Érdeklődve figyelik, hogy a "kijárat" felé pillogok. A nő kedvesen, aranyosan mutogatva magyarázza, hogy ha arra mennék, amerre nézegetek, akkor repülnöm kellene tudni, mint egy madárnak. Kedvesen mosolyog, visszanevet rám és megmutatja, hogy a pilótafülke felé van "eldugva" a wc-ajtó... ...
Rosta Gyöngyi - 2017-10-25
A légitársaság sztrájkja miatt figyelmeztettek, hogy nem biztos a járatom indulása. Korrekten tájékoztattak, segítőkészek voltak, igy a biztonság kedvéért modositottam a járatot egy nappal korábbra.
Később kiderült, hogy az eredeti jaratom is elindult.
DB90 - 2017-10-25
A budapesti indulásnál sokat késett a gép, de ki tudták javítani a hibát, biztonságosan megérkezett a gép. Visszafelé még zökkenőmentesebb volt az út, gyors, kellemes repülés volt.
Dávid Mária - 2017-10-25
A járaton a személyzet számomra különösen figyelmes és udvarias volt, a szabad helyeket felosztották az utasok között, hogy minél kényelmesebb legyen az utazás. Tökéletesen a menetrend szerint érkeztünk, az út során nem volt semmilyen kellemetlenség. 8 órás repülésről volt szó, de ennek ellenére nagyon kényelmesek voltak az ülések is, de többször fel tudtam kelni járkálni is. Az egyik legkellemesebb repülésem volt.
h_hajni - 2017-10-25
Izgalmakkal teli várakozások után, 2017.09.18.-án indultunk Budapestről -New Yorkba, Párizsi átszállással.
Párizsban a CDG-on,miközben élveztük a reptéren adta lehetőségeket nőknek, kávéztunk, sminkeltünk, parfümöket próbálgattunk :) barátnőm felpillantott a kijelzőre s megpillantotta, hogy a New Yorkba tartó járatot -AF10- törölték,technikai okokra hivatkozva és csak másnap délután folytathatjuk utunkat. Az Air France segítőkészsége, problémamegoldó készsége fantasztikus volt. A várakozásra természetesen kaptunk élelmet és innivalót, tisztasági csomagot, majd egy busz várt minket a reptér bejáratánál amely elszállított DISNEYLA ...
Ilonka0516 - 2017-10-25
Minden rendben volt az út során. Visszafelé volt egy kis késés, de erről is időben tájékoztattak, a telefonra letölthető applikációjuk is nagyon hasznos, könnyen használható. Nem a legolcsóbb légitársaság, de akkor éppen olcsóbb volt jóval mint a fapadosok, amikkel általában utazom.
Teniko - 2017-10-25
Minden rendben volt.
dezso.anita55 - 2017-10-25
Az étel kifejezetten rossz volt, sem az íze, sem a T állaga nem volt megfelelő.A személyzet viszont első osztályú volt
Barbanya - 2017-10-25
A gép másfél óra késéssel indult. A fedélzeti szórakoztatórenszer kissé elavult, ráférne egy kis feújítás.
Audrey - 2017-10-24
Nagyon gyors kényelmes utazas volt!
Minden stimmelt ami manapság elég ritka...
Krisztina - 2017-10-24
Ausztráliában voltunk család látogatáson. A vissza úton vihar miatt nem tudott leszállni a gépünk Tokióban, Nagolya városában landoltunk. Így nem értük el a csatlakozást. A légitársaság tokiói munkatársai mindenben segítségünkre voltak, hogy haza tudjunk érkezni Párizson keresztül Budapestre Köszönet az ott dolgozóknak!
Nagy Márta - 2017-10-24
Indulás után nem sokkal a Himalája felé menet légörvénybe kerültünk, - elég félelmetes volt - egy "kis" kerülővel fél órán belül megoldották a problémát. A légi kísérők végig nyugodtak voltak, így senki sem pánikolt be.
Nem sokkal később felszolgálták a vacsorát.
HongKong - 2017-10-24
Nem rég volt alkalmam utazni az Air France-szal, az Egyesült Államokba. Európán belüli, és tengerentúli utakon is ugyanaz a utasbarát légkör fogadott minden alkalommal. A kiszolgálás magas szintű, minden igénynek megfelelő volt számomra. A közvetlen, mosolygós személyzettel minden utazásom felüdülés volt. Korrekt áron, (134 E Ft) retúr jeggyel tudtam eljutni az Amerikai Egyesült Államokba. Ilyen légi és földi kiszolgálással egyáltalán nem probléma semmilyen utazás senki számára.
Csaba - 2017-10-24
Sajnos elvesztette a poggyászunkat az Air France a Bécs-Párizs-Punta Cana útvonalon, így mikor megérkeztünk a Dominikai Köztársaságba, máris kellemetlen élménnyel kezdődött meg a kirándulásunk. Csak a 3. napon jutottunk a bőröndjeikhez, a telefonos tájékoztatójuk kritikán aluli volt, illetve a kártérítés intézése sem ment gördülékenyen.
zoradd - 2017-10-24
A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt, a repülés pedig teljesen simán ment. Biztos, hogy utazom még ezzel a légitársasággal!
Petra1328 - 2017-10-24
Nagyon kényelmes volt az utunk, a személyzet kedves és segítőkész, a problémákat azonnal orvosolták. A repülő oda- és visszafelé is hamarabb szállt le a vártnál.
A légitársaság szuper, de a bécsi repülőtér személyzete nem lopta be magát a szívünkbe.
DOREA - 2017-10-24
Korrekt volt minden
Melinda - 2017-10-24
Összességében nagyon pozitív volt a tapasztalatom. Ami kevésbé tetszett az az, hogy nem igazán szerettek angolul beszélni. Persze, Air FRANCE, de azért illene.. :) De így is kellemes volt az utazásom.
Airina937 - 2017-10-24
60. születésnapunkra kaptuk gyerekeinktől a párizsi utat.Az Air France tökéletes választás volt minden tekintetben: pontos, precíz, kedves és mosolygós személyzet. Egy régi álmunk vált valóra.
domotorria - 2017-10-24
Izgalommal indult az utazás, mert a gép késéssel indult. Miközben várakoztunk, sajnos nem volt látható az információs tábla, ezért rendszeresen oda kelltt mennünk a kapuhoz. Végül pedig másik kapuhoz irányítottak bennünket.
Az indulás kellemetlenségeit a személyzet kedvessége a repülés során kompenzálta.
Öze Noémi - 2017-10-24
Budapest-Párizs- Punta Cana útvonalon repültünk az Air France gépeivel. Jól kommunikáltak az utasokkal,a felszolgált étel igazán finom volt,és bőséges. A szórakoztató egység a tengerentúli úton,jó szolgálatot tett,mindenki találhatott benne az ízlésének megfelelő filmet,zenét. (Piros pont az AC/DC albumért
DominikaFun - 2017-10-24
Életem első repülőútja volt az Air France Budapestről Párizsba tartó járata, és nagyon érdekes volt. Leginkább a hullámvasúthoz tudnám hasonlítani. A gép egy Airbus A320-as repülő volt, és nagyon ízléses volt a berendezése. Ezután Párizsból Bostonba repültem, de azt nyilván nem lehet összehasonlítani ezzel az úttal. Mindent egybevéve szuper út volt. :)
Vasvariszilvi96 - 2017-10-24
Többször utaztunk már az Air France-al és elégedettek vagyunk velük. Mondjuk általában késnek 20 percet, de ezt betudjuk a franciás lazaságuknak.
Mese - 2017-10-24
Igazábol nem tudok semmi rosszat mondani
Varga zoltán - 2017-10-23
Szuper és profi volt minden.
Andi - 2017-10-22
színvonalas,bár hosszú út volt
nhl - 2017-10-19
Nagyon kényelmesen és gyorsan utaztunk! Kiváló volt az utazás!
Zsuka - 2017-10-19
A reptéri,szokásos macerát követően,,mindig megnyugvás tölt el,mikor már végre a gépen ülhetek.Sokszor utaztam már repülőn,de még mindig gyerekes izgalom tölt el felszálláskor,várom a pillanatot,amikor a gép elrugaszkodik a földtől,és elkezdünk emelkedni.Ha tehetem szeretek ablak mellett ülni,és figyelni az alattunk elterülő tájat,az egyre apróbbnak látszó,majd teljesen eltűnő házakat,utakat,folyókat,tavakat.Tiszta időben próbálom felismerni,kitalálni,hogy hol járhatunk éppen,melyik város fölött repülünk el.Mindig megfogadom,hogy majd egy térképen pontosan beazonosítom az útvonalat,de persze ebből sosem lesz semmi.
Csodálattal tölt ...
RegosM - 2017-10-19
Első repülőútunk és szuper volt!
Brigitta - 2017-10-19
Minden nagyon rendben volt!
atibass - 2017-10-19
A személyzet kedves volt, az utazás kellemes, a kiszolgálás megfelelő. Nincs negatív tapasztalatom. Egy élmény volt!
lodrin - 2017-10-19
2017 szeptemberében New Yorkba utaztam.a barátnőimmel. Még sosem járram a tengeren túlon, és kicsit tartottam a hosszú repülőúttol. Felesleges volt, mivel nem volt túlságosan fárasztó az út. A személyzet nsgyon kedves volt, a felszolgáltvételek az oda es a vissza úton is meglepően finomak voltak. Másnak isxajánlanam az Air France légitársaságit!
Barka - 2017-10-19
Mindennel meg vagyovagyok elégedve. Szuper, kényelmes és jó élmény volt.
StoffelK - 2017-10-18
A fedélzeti ellátás kiemelkedően jó volt! Folyamatos ellátás étel és italból! Na és maga az A380 -as tényleg az ég királynője!! Menetred pontos volt, kedves barátságos személyzet!
KotelCsaba - 2017-10-18
elveszítették a bőröndömet
dora - 2017-10-18
Super volt. Service super kényelem oke
laszlo.panto - 2017-10-18
Nem hiszem, hogy ezt a légitársaságot választom a jövőben...
imre30 - 2017-10-18
Életemben először 77 éves koromban ültem és utaztam repülőgéppel.Egyenesen Budapestről egészen Maja-miig. Csodás élmény volt.
mama - 2017-10-18
Nincs jó tapasztalatom. A tengerentúlra utaztam velük a vissza utazás napján emailben közölték, hogy átfoglaltak egy 27 órával későbbi járatra. Telefonon lehetetlen utolérni őket nevetségesen alacsony kuponnal akartak kárpótolni. Nem szívesen utozok velük mégegyszer.
Anita - 2017-10-18
Munka miatt vettem egy oda vissza jegyet az adott légitársaságnál, június közepén mentem ki és szeptember elején jöttem haza. A kifelé úton bosszantó volt, hogy repteret kellett váltanom, és ebben semmilyen segítséget nem nyújtottak, ráadásul még a bőröndömet is nekem kellett átszállítanom. Az étel mennyisége bőven kifogásolható volt, bár az íze megfelelő volt, a rövid italok terén is van még mit fejlődni. A hazafelé úton a reggeli mennyisége botrányosan kevés volt, ráadásul a légiutas kísérők nem mutatkoztak meg olyan sokszor mint az elvárt lett volna.
Laser93 - 2017-09-09
A repjegy árában MEGVETT bőröndömet Paris CDG-n 35 € büntetés terhe mellett és kiabálással, erővel fenyegetéssel voltak hajlandók elhozni. Azt a bőröndöt, amit induláskor a L.F. Budapesten minden vita nélkül átvettek. A kapott ételekről jobb nem is szólni. Velük soha többé sehova.
csalódott - 2017-09-06
Végre nem fapados járattal mentünk, igy kultúrált körülmények között szálhattunk
fel. Az utazás rendben történt, a catering elfogadható volt, persze a MALÉV valamikor sokkal jobb volt. Pontos volt a járat oda-vissza.
gika - 2017-08-30
Párizsi utazásom alkalmával oda - vissza kitűnő társaságot - fantasztikus személyzetet - és nagyon szép,tiszta géppel találkoztam. BÁRMIKOR - BÁRHOVÁ repülnék az AIR FRANCE-társasággal. Ebben az évben 8 utunkból 3 alkalommal sikerült ezzel a csodálatos céggel utazni. A legjobb volt.
jacika62 - 2017-08-30
Houstonba mentünk, párizsi átszállással oda-vissza.Sajnos negatív tapasztalatom van mind az oda felé és a visszafelé úton is a légitársaság munkáját illetően. Többszörös és értelmetlen biztonsági ellenőrzések voltak. A beszállásra és az útlevél ellenőrzésre hosszú sorok álltak, szűk és levegőtlen helyre bezsúfolva. Egyszerre több nagy gép is beérkezett a visszafelé útnál és 1 db, azaz egy darab ügyintéző dolgozott, míg több száz ember várakozott a connecting flight-re. Idősek, fiatalok kisgyerekekkel stb. és nem volt egy ülőhely sem. Többen szóltak, hogy lekésik a gépüket, az volt a válasz, hogy várjanak. Nekem szerencsém volt, m ...
Csendes Andrásné - 2017-08-29
Nagyon elégedett vagyok mind az ügyintézővel mind a repülőgép dolgozóival!
Mindenki segítőkész és kedves udvarias volt. Ha legközelebb utaznék biztosan ugyan ez lesz a véleményem!
Adacsiniki - 2017-08-29
Túl súlyos bőröndünket mèg a szemèlyzet is segìtett àtpakoni kèzipoggyàsznak.
Zsuzsi komonyi - 2017-08-29
Minden renben volt
Csedit - 2017-08-28
Nem működött a interkontinentális járaton az ülésbeépített video lejátszó, nem sikerült a család minden tagjának az inertnetes check in az utazás előtt, ezért hosszú időigényes sorban kellet állni - úgy hogy csak 1 emberre vártunk igazából.
Pfisztneri - 2017-08-28
Az ülések annyira szűkek, mint a fapados járatokon. A kora reggeli járaton igen szegényes volt az ellátás (egy péksütemény, tea vagy kávés vagy víz), az estin már italból volt választék.
esem - 2017-08-27
JO VOLT,MINDEN KENYELMES,VOLT AZ UT FRANCI ORSZAGBA,
krecsok - 2017-08-27
Sajnos másfél órával később indult a repülőnk,ezért csak futva értük el a csatlakozást. A csomagjaink ezáltal csak 24 órával később érkeztek meg. Ettől függetlenül az utunk kellemes volt.
Alyobi - 2017-08-27
Legnagyobb élményem a légi utaskísérők természetessége volt. Olyan igaziak voltak, mint mi, Nem olyanok, mintha egy magazin címlapjáról lettek volna kivágva.
Edit3355 - 2017-08-27
Sajnos az értékelésem alapján sok jóról nem tudok be-számolni. Rossz volt a csatlakozás, a repülőn a légkondi olyan erős volt, hogy kibírhatatlan volt, többen szóltunk, hogy állítsák be, nem figyeltek ránk. Az étel rettenetes rossz, ehetetlen, nem friss. A hosszú ut során /12óra/ csak üditőt lehetett inni, szegényes volt az összes szolgáltatás.
mica47 - 2017-08-27