Untitled-1

Bemutatkozása

Az Etihad Airways az Egyesült Arab Emirátusok légitársasága, amelyet 2003-ban alapították. Székhelye Abu Dhabi városában található. A légitársaság közel 150 légi járatot indít naponta, melyek több, mint 40 ország célállomásaira repülnek. Az egyik legdinamikusabban fejlődő légitársaságnak számít napjainkban.

Etihad Airways Bázisreptere, akárcsak székhelye, az  Abu Dhabi nemzetközi repülőtér. A légitársaság nemcsak az utasszállításban szerzett magának elismeréseket, teherszállításban is megbízható partnerként tartják számon.

Flottájának többségét Airbus-ok teszik ki, de jó néhány Boeing 777-300ER illetve Boeing 787-9-es repülőgép is közlekedik a célállomásokra.

A légitársaság nagy hangsúlyt fektet a fedélzeti szolgáltatások innovációjára. Amennyiben kisgyermekkel utazunk, és szeretnénk lazítani a repülőút alatt, nyugodtan rábízhatjuk őt a Repülő Dajkákra (Flying Nanny). A különlegesen kiképzett személyzet igazi segítség abban, hogy a legkisebb légiutasoknak is kellemesen és játékosan teljen az utazás. A maximális gondoskodás jegyében készítik számukra az ételeket, amelyekhez kizárólag természetes és prémium alapanyagokat használnak fel.

Természetesen a maximális komfortérzetet a felnőtt utasoknak sem kell mellőzniük. A légitársaságnál az ember nem utasnak, hanem vendégnek érezheti magát! Választható osztályok:

• Coral Economic Class

• Pearl Business Class

• Diamond First Class

Igazi luxus kényelem jellemzi a repülőgépek belsejét: a számos elismerést és díjat nyert ülésekben a repülőút szinte észrevétlenül telik el. A business és első osztályon pedig szeparált boxokban pihenhetünk. Ezekben a mini lakosztályokban az ülések ággyá alakíthatóak, beépített masszázs funkcióval rendelkeznek, továbbá minden szórakoztató elektronikai eszköz megtalálható itt, amelyre napjainkban szükség lehet. Megéhezett? Díjnyertes séfek készítik az ínycsiklandó fogásokat, amelyekből bármikor választhatunk a repülőút alatt.

Etihad Airways Economy Class
Természetesen a turista osztályon sem kell kényelmetlenül utazni, a légitársaság itt is figyel a részletekre: harmonikus színvilág, kényelmes széksorok, plusz párnák szolgálják az utasok maximális komfortérzetét.

Ehhez jön még a személyzet kitűnő hozzáállása és felszolgált díjnyertes ételek.

Az arab légitársaság szerint a minőségért nem szükséges magas árat fizetni. Náluk valóban az utas az első!

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 48 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Mutatjuk 2023 legbiztonságosabb és legpontosabb légitársaságait

hír Mutatjuk 2023 legbiztonságosabb és legpontosabb légitársaságait

Új irányvonalak a légitársaságok ételpazarlásának csökkentésében

hír Új irányvonalak a légitársaságok ételpazarlásának csökkentésében

Ezek most a legbiztonságosabb légitársaságok és repülőterek

hír Ezek most a legbiztonságosabb légitársaságok és repülőterek

Utasaink véleményei

Budapest - Munich -Abu Dhabi -Phuket Oda út nem volt vészes
Haza ugyan ez az útvonal lett volna 30 órával indulás előtt engedett be csekkolni Phuket -Abu-Dhabi utvonalra sikerült is aztán kaptam egy sms t hogy törölték a Munich Budapest járatot mivel egy foglalási számon volt minden gondoltam dolgoznak a dolgon 14 órával repülés előtt kaptam egy itineryt hogy át foglalták a járatom Phuket-Sanghaj(Jalapeno Airlines) 3:10 perc átszállás Terminál váltás stb Sanghajban utánna Sanghaj Airlines Budapest!
A Phuket reptéren csak 1 jegyet kaptam Sanghaj ig ott közölték ki kell vennem a pogyászt terminált váltani és újra csekkolni közöltem ez szer ...
László - 2024-03-06
Igazi gondoskodás, igazi mosoly és kedvesség vett körül, olyan apróságokban is látszott a figyelem, amit ma már senki sem vár el.. De élmény volt látni a személyzet szépségét, eleganciáját és kiegyensúlyozottságát, örömteliségét is. A fedélzeti hőmérséklet is emberi volt. Szívesen ajánlom.
hossklara - 2017-12-27
Az utazással nem volt semmi baj, csak a poggyászom keverték el valahova, és csak négy nappal később érkezett.
agocsster - 2017-12-27
Melbournebe repultem Abu-Dhabin keresztul, az Etihad Dreamlineren, minden tekintetben kiemelkedo ut volt, kulon jo a gepek oldalso fejtamlaja, ami megkonnyiti az alvast.
gyorgy - 2017-12-27
egeszsegugyi segitsegnyujtasra kerult sor, ahol az utasikero vegig higgadt es kedves maradt
Lebeke - 2017-12-21
November elejen utaztunk Dubaiba ket fiunkkal ,10-14 evesek . Feltünk a 6-7 oras uttol , mivel a fiuk örökmozgok , de hala az Etihad media rendszerenek , vegig ültek problema nelkül az utat , igy mi is a ferjemmel pihenhettünk kicsit .
hsusi - 2017-11-08
Először utaztam Európán kívülre, és amikor Abu-Dhabiban felszálltam az Etihad Dreamliner gépére úgy éreztem magam mintha egy mesében lettem volna. A hangulata teljesen megfogott. Remélem még egyszer utazhatok velük.
u9gucz - 2017-10-27
A380-as géppel utaztunk. Az a repülőgép maga a csoda.
Zsögön Marianna - 2017-10-26
dohából victoriába nappal tettük meg az utat.
az afrikai kontinens elhagyása után először ködbe burkolódzott a tenger, de később a felhőfoszlányok között jól kivehető volt az alattunk elterülő hatalmas víztömeg. később a szigetcsoport kisebb szigetei rajzolódtak ki, majd fokozatos ereszkedés után a magasból valószínűtlenül apró sziget kezdte felfedni valós méreteit, és lélegzetelállító közelségben a tengerhez leszállt. feledhetetlen élmény volt az érkezés, és a gépből való kiszállás után a trópus jellegzetes párás , semmihez sem fogható forró lehelete.
victoria - 2017-10-25
Budapest-Sydney útvonalon utaztam, Róma,Abudhabi átszállással. Sajnos Budapesten nem kaptam meg a beszálló kártyákat a két átszálláshoz/állitólag rendszer átállítás miatt/ és ez végig aggodalommal töltött el hogy ne legyen belőle probléma!!!! Végül szerencsésen megoldódott minden.
Rózsa - 2017-10-25
Nagyon kedves szemèlyzet.Nagy tisztasàg ès kènyelem.Igazàn elègedett vagyok.
bojtika1 - 2017-10-24
Repültem pár évvel ezelott az Etihaddal már, és akkor nagyon meg voltam velük elégedve, de 3 év alatt rettenetesen lecsökkent a színvonal.
Az ételek a gépeken (összesen 4 útvonalon utaztam velük szeptemberben) kritikán aluliak voltak, nem lehetett menübol választani, és bár én nem vagyok vegetáriánus, de az ilyen étrendu útitársaim valószínuleg éhen maradtak. Egyetlen egyszer adtak enni a 6 és fél órás út elso másfél órájában, utána éhezett mindenki. Mind a 4 gépen így volt, és ebbol nem volt mindegyik éjszakai járat.
Az ülések jóval keskenyebbek, és a "leg room" is jóval kisebb, mint amit az ember long distance flighton elvár ...
EszterC - 2017-10-24
Remek volt az út minden szempontból. A személyzet munkája dicséretes, a kiszolgálás tökéletes volt, nagyon jól éreztem magam az egész utazás során.
farkaseva - 2017-10-24
Minden OK!!
garos58 - 2017-08-30
Az én légitársaságom erre az évre: Etihad!
"Első bálózóként” léptünk az arab légitársaság A380-asára, de rögtön egy teljes nap kijutott belőle a London-Sydney útvonalon. Az a gép egy kondorkeselyű! Tekintélyt parancsoló, mégis nagyon csendes. A monitorra feszülve megtekinthető a biztonsági bemutató, ebből kiderül melyik a hozzánk legközelebb eső viszkijárat a 16-ból. Felszállás után kiosztják a menü kártyákat. Reggeli- ebéd- vacsi, eszi-iszi- nasi a színes palettán. Mindig volt az A és B menüből is. Az ételek ízletesek és bőségesek voltak. Hidratáló és takarító körök kellő gyakorisággal és rendben zajlottak. Az ülések ...
maydayforever - 2016-12-29
Mivel az utazas igen hosszu, 14 ora volt,tobbszor is adtak etelt. Nem volt kulonosebben finom. A szemelyzet kedves volt, udvarias, bar a kiszolgalas kisse vontatott volt. Amikor Ausztralia fole ertunk, es felhuztam az ablak rolojat, meglepetesemre az egyik stewardess odajott, es megkert, hogy huzzam le ujra, mert bejon a feny, es zavarja a tobbi alvot.,pedig nem is huztam fel teljesen. Ezen kicsit csodalkoztam.
Az ut alatt kaptunk takarot, fuldugot, zoknit, utazashoz megfelelo fogkefet, fogkremet.
Igyekeztek ezt a nagyon hosszu utat elvezetesse tenni. Lehetett zenet hallgatni, filmet nezni.. Viszonylag nagy hely volt a labunknak es nagy volt az ules, de az ut vegere ez mar szint ...
didelofodon - 2016-12-28
A nászutunkon Bangkokba utaztunk az Etihad Airways-al. Európai légitársaságokon szocializálódtunk, és teljesen lenyűgözött bennünket az a kedvesség, figyelem, technikai apparát és szolgáltatási színvonal amivel turista osztályon szembesültünk. Nagyban hozzájárultak, hogy az amúgy sem hétköznapi nászutunk még emlékezetesebb legyen.
Popec84 - 2016-12-28
Hát fantasztikus élményben volt részem, kitűnő légiutaskísérők , pontosság ,elegancia , kedvesség és kényelem jellemzi ezt a légitársaságot. Minden elismerésem az övék , még mindig olyan mintha álmodtam volna!! :)
zsolang - 2016-12-21
Hosszú útra indultam, hiszem Ausztrália messze van. A személyzet kedves, figyelmes és udvarias volt. Szinte nem is lehetett érzékelni a nyelvi különbségeket. ( én nem beszélek angolul) Az ellátással meg voltam elégedve. Jól esett a hosszú úton a meleg takaró. A felszolgált étel és ital is változatos és megfelelő mennyiségű volt.
Kellemesen telt a hosszú út.
Köszönöm
Gerti - 2016-12-07
Ha tehetem mindig veluk utazom Thailandra. Mindig pontosak, kedvesek stb. Csak ajanlani tudom oket.
filamester - 2016-12-07
Ajánlom mindenkinek, kényelmes, figyelmes személyzet, jó fedélzeti szolgáltatások.
Agi - 2016-12-07
Abhu-Dhabiba mentem...borzalmasa kicsi férőhelyek, 167 cm vagyok és a lábam nem fért el, a biztonsági ővek pedig gyerek méretre voltak kalibrálva. A rövid úton a szendvics ebéd elment, de a hústorony mellettem a bordámait rommá törte.
Drkb3 - 2016-12-07
Csak a legjobbakat tudom róla írni. Phuketre repültünk. Már a földi kiszolgálás is feltűnően udvarias.Többfogásos, választható menü, FÉM evőeszközök. Kedves, udvarias kiszolgálás. A menetrendet, pontosan tartották. A lábtér még a turistaosztályon is elfogadható. Sok kényelmi felszerelést adtak az utazás alatt.: fogkefe fogkrém, alvó szemüveg, zokni, nyakpárnává alakítható kispárna, füldugó, stb. Csak ajánlani tudom őket.
mapa - 2016-12-07
Nagyon kellemes utazás volt velük!
Pedroamigo71 - 2016-12-07
Jakartából repültem Abu Dzabiba. Az odafelé tartó út nem volt túl jó, mert az étel nem volt ehető. Visszafelé viszont hirtelen megtanultak főzni a szakácsok, jó volt az étel és gyakorlatilag végigaludtam az utat.
gergelylazar - 2016-12-07
Az út kissé hosszú volt - 14 órás. Economy üléseken ez szörnyű. B787-es típuson sem kényelmesebbek az ülések, mint a korábbi típusokon. A repülés nyugodt volt, aludni lehetett.
ivan - 2016-12-07
Már máskor is repültünk Etihaddal. Maximálisan udvarias személyzet, kifogástalan kiszolgálással párosult! Kéréseinkre, kérdéseinkre udvariasan, segítőkészen reagáltak. A kényelmes gépen, kellemesen telt a hosszú út. Ha lehetőségem lesz re máskor is őket választom!!! Köszönöm az élményt ETIHAD!
Artúrka - 2016-12-07
A légikisérők udvariasak, szolgálatkészek voltak. Az ülések egy kissé szűkek, a lábunknak kényelmetlen a hosszú úton.
ambrne - 2016-12-07
Mivel nepáli himalayaba indultam igy sok cuccom miatt megengedetnél nagyobb volt kézi poggyászom de végül is felengedtek vele gépre különdij fizetése nélkül--abu dhabunál örültem hogy volt 6ora tranzit idö mert igy megtudtam nézni nagy mecsetet ami nagyon szép
varga istván - 2016-12-07
Konkrétan életem egyik legkelemesebb útja volt, Kuala Lumpur- Abu Dhabi vonalon utaztam. A helyem ablak mellé szólt, ráadásul kijáratnál, így jó nagy lábhelyem volt. Az éjszakai csomaggal nagyon meg voltam elégedve, pihe-puha zoknimat mai napig használom, ahogy a maszkot is. A légiutaskísérők nagyon kedvesek voltak, amikor hallota az egyikük, hogy magyar vagyok, magyarul kívánt jó étvágyat(ő erdélyi román volt). Van külön nanny-légiutaskísérő, aki csak a kisgyerekekkel foglalkozik, úgyhogy nem volt nyűgős gyerek, akik zavarták volna a többi utast. Az étlap 5 csillag plusz, kifinomult, bőséges adagot adtak. Ár-érték arányban kiemelkedő volt, ilye ...
electralina - 2016-12-07
A turbulencia túlzott mértéke által a szomszédom söre az ölemben landolt.
Molnar Zsuzsa - 2016-12-07
Utaztam már néhány légitársaság "nagy" gépével, és az Etihad Airways volt a legkényelmesebb. A személyzet is kedves, segytőkész volt, főleg, hogy volt egy magyar hölgy, így még a nyelvvel sem kellett bajlódnunk. Egy apróság, hogy mégis valami negatívat említsek: nagyon erősen fújt a légkondícionáló berendezés, iszonyú hideg volt. Többször szóltunk, nem lehetett rajta állítani, mert állítólag központilag tolta a hideget. Így nem volt túl kellemes a 13,5 órás út.
SMR - 2016-12-07
Nagyon magas színvonalú volt mind a szolgáltatások nívója (gyakori és változatos ételek-italok), mind pedig a személyzet készséges hozzáállása.
Egyetlen pici probléma volt ahol ültünk sokáig nem lehetett leállítani a légkondit ami hosszú távon meglehetősen kellemetlen hideget árasztott.
badacsonyi attila - 2016-12-07
Idén kétszer is utaztam velük BUD-BEG-AUH-SYD útvonalon. Míg a balkáni járatokat együtt üzemeltetik az Air Serbiaval, addig a tengerentúli járatok esetén az Etihad teljesít szolgálatot. Az AUH-SYD útvonalon először egy Airbus A340, másodszorra pedig Airbus A380-al utaztam. Az A340-es gép nekem egy kicsit zsúfoltnak tűnt, A380-ason viszont kiválóan éreztem magam. A személyzet minden esetben nagyon segítőkész volt, bármilyen kérésemet készséggel teljesítették. Az entertainment rendszer elég profi, egy 14 órás úthoz is találtam megfelelő műsorokat. Átszállások jól össze voltak hangolva, odaúton 1.5-3 órás várakozásokkal összesen 23 óráig ut ...
csadeev - 2016-12-07
Késés csak az időjárási viszonyok miatt volt.