Bemutatkozás

 

Az Iberia Spanyolország vezető légitársasága és Európa negyedik legnagyobb légitársasága. Kiterjedt belföldi és rövidtávú hálózata mellett, igen jelelentős külföldi hálózatot üzemeltet, kiváló összeköttetést biztosít Európa és Latin-Amerika között.


1927-ben alapították, székhelye Madridban van. Bázisreptere a madridi Barajas Nemzetközi Repülőtér, de központjai vannak Barcelónában, Sevillában és Tenerifén.

Napi 600 járatot üzemeltet világszerte. Törzsutas programjának, az Iberia Plus-nak közel 6 millió tagja van. Flottája 134 repülőgépből áll, melyek többek között Airbus A-330-as, A-340/600-as, A-340/300-as, A-319-es, A 320-as és A-321-es típusok. Jelenleg 43 ország 119 repülőterére közlekednek az Iberia gépei.

A légitársaság egész évben közvetlenül közlekedik Budapest és Madrid között.

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 24 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Heti 6 járat Budapest és Madrid között az Iberia-val

hír Heti 6 járat Budapest és Madrid között az Iberia-val

A Vueling és az Iberia is közlekedni fog a téli menetrendben

hír A Vueling és az Iberia is közlekedni fog a téli menetrendben

Egyre több új repülőjárat indul Budapestről

hír Egyre több új repülőjárat indul Budapestről

Utasaink véleményei

Az oda útnál a Madridból induló járat több mint 3 órát késett. Kártérítésről és a késés okairól semmiféle tájékoztatás nem történt.
A Madrid- Tenerife közötti járatokon az ülések szűkek és fapadosak. Kényelmetlenek és a dőlésük sem állítható. Business jeggyel utaztam de ezek a gépek teljesen alkalmatlanok erre mert az elhelyezésben semmiféle különbség nincs az ülőhelyek között. Megjegyezném, hogy egy több órás repülő út esetén az ülések dőlésének állíthatósága a minimum lenne megfelelő lábtér mellet.
Pál - 2020-02-27
Az Ibéria légitársasággal utaztunk Bp-Madrid, majd Madrid-Grand Canaria útvonalon. Az Ibéria légitáraság nem adott se enni, se inni egyik járatán se. Nem tudtuk, hogy fapados járat (az ár elég húzós volt, mindenért külön kellett fizetni, a bőröndökért is, az ülésért is, amit muszáj volt megvennem előre, mert először repültek a gyerekek, mellettem akartak ülni, nem szétszórva). Madridban -noha az időjárási viszonyok jók voltak- 3 órát vesztegeltünk. Se információt nem kaptunk, se kártérítést, se semmi kompenzációt (ételt, italt vagy más ellátást). Sok utastársunkkal egyetemben sokáig mást láttunk a nagy kivetített tájékoztató tábl ...
N.N. - 2020-02-20
Semmivel sem volt jobb a WizzAir-nél, de annál jóval drágább volt.
Attila - 2019-11-06
Sajnos a gèpünk egy óràs kèséssel indult el Budapeströl Madridba, uticélunk Mallorka volt, az okàt nem tudtuk meg, miért nem tudott a gép felszállni
45 perces átszállàssal Mallorka fele ,a csatlakozàst lekèstük. Bàr az Ibèria szemèlyzete kedves volt, azonnal kaptunk màsik jegyet a következö induló Mallorkai gèpre.
Este 9 óra helyett èjfèlkor szàlltunk le Mallorkàn,
Több - kevesebb idegeskedèssel, hogy hogyan jutunk tovàbb a szigetre az èjszakai óràban.
De vègül is megoldódott, hazafelé 20 perccel elöbb èrkeztünk a Budapesti reptèrre! :)
Dr Illès Gabriella - 2017-12-29
Először és remélhetőleg utoljára utaztunk ezzel a légitársasággal.A jegy drága volt a személyzet kellemetlenkedő.A járat késett,indoklás semmi.
gran canaria 2017 - 2017-12-28
Szuper volt ... egy kis várakozás vagy inkább elkésett a gép indulása de semmi gond ... élveztünk
Teodosziev Valeri - 2017-12-27
A beszállás gyors és gördülékeny volt. A személyzet az út során végig segítőkész, barátságos és udvarias magatartást tanúsított. A gép pontosan indult, és percre pontosan érkezett, amit én nagyra értékelek. A repülőút kellemetlenségek nélkül telt, a pilóta tájékoztatója vidám, barátságos, megnyugtató volt minden alkalommal. Úgy a start, mint a landolás zökkenőmentesen, profi módon történt. Ha csak lehetséges, törekedni fogok rá, hogy velük repűlhessek más alkalmakkor is.
Indilaca - 2017-11-22
Valószínűleg csak erre a járatra vonatkozik, de nagyon kellemetlen volt az utasok (kisgyerekek is) számára, hogy nem működött a gépen egyetlen wc sem a három órás úton. ( 2017. 11.17. 18 órai Tenerife Nord - Madrid járat)
Egyébként más minden rendben volt.
dr. Baranyai Ferenc - 2017-11-22
Korán reggel indultunk Bécsből, fáradtak voltunk, így sikerült a kinyomtatott jegyet elhagyni. Számomra meglepő volt, hogy a modern technika már a földi kiszolgálás során is élt aktívan, hiszen a mobiltelefonon előkeresett, előre becsekkolásról szólt emailt megnyitva, így is érvényesíteni tudtam a jegyemet és a gépre felszállhattam. Az utazás során mindenki kedves volt, tiszta volt a gép, és a vásárolt étellel is elégedettek voltunk. Az oda és vissza út is pontos volt, időben indult és érkezett. Bár a jegy ára borsos volt, de egy csepp rossz érzésem sem volt, mert teljesen rendben volt a szolgáltatás.
Andi85 - 2017-11-16
Üdv!

A negatívumokkal kezdeném:
-Az ülés szűkös volt, alig fért el a lábam.
-Továbbá ha már 190 ezret költ az ember repülőjegyre, jól esne ha meghívnák a gépen egy ingyen kávéra, vagy hasonló. A légitársaságnak kb semmibe nem kerülne 1-2 apró figyelmesség.

Pozitívumok:
-Egyébként a személyzet kedves volt, a gép időben érkezett és indult, a becsekkolás is bár kicsit lassan, de zökkenőmentesen ment.
-Valamint megemlíteném, hogy a gépen vásárolt szendvicsek Isteni finomak voltak.

Mindent összegezve elégedett voltam, máskor is repülnék velük.
Kopisdavid - 2017-11-15
Nagyon elégedett voltam a légitársasággal. A személyzet kedves volt, minden gördülékenyen ment.
Marianna08 - 2017-10-25
Ibéria járattal utaztam oda-vissza Bécs- Madrid -
Buenos Aires viszonylatában. Elégedett voltam ,a kiszolgálással, az utazással, a biztonsággal. Fárasztó, de egy nagy élmény volt számomra. Legközelebb is ezt a járatot választom, hogy lássam az unokámat.
Kispéter Sándorné - 2017-10-25
Eletem legjobb dontese volt a repulojegy vasarlas ;)
Laura - 2017-10-24
Madridon keresztül La Palma szigetre repültünk, azt leszámítva, hogy csak pénzért van fedélzeti ellátás egy állítólag nem fapadoson, minden tökéletes volt, kedves személyzet és pontosság. Máskor is szívesen :)
magicatoth - 2017-10-24
A személyzet kedves, aranyos és segítőkész. A helyfoglalással kapcsolatban azonban csalódás ért; nem lehet választani helyet, kizárólag plusz díj ellenében. Így elég kellemetlen szituációk alakulnak ki a fedélzeten, amikor mindenki cserélni próbál, hogy a hozzátartozója mellé vagy közelébe ülhessen.
sindora - 2017-10-18
Budapestről Madridba utaztunk (és vissza). Kellemes volt az utazás. Kis csúszással indultunk, de az utazás közben ebből lefaragtak a pilóták. A személyzet kedves és segítőkész volt. Negatívumként csak a légitársaság helyfoglalását tudnám megemlíteni.
DrSzőke - 2017-10-18
A légiutas kísérők egyenruhája nagyon csinos, a kiszolgálásuk és a stílusuk nagyon szimpatikus. A gép rendezett és tiszta volt, az utazás nagyon jó hangulatban telt. A kapitány tájékoztatása az útról, az időjárási viszonyokról és az érkezés várható időpontjáról is nagyon precíz volt. Jó volt velük utazni.
Ági - 2017-08-28
Az Iberiával Madridon keresztül Palmára repültem, a gépek pontosak voltak, az ülések kissé szűkek és a fedélzeten csak venni lehet ételt-italt, nem jár, pedig elvben nem fapados.
magica - 2017-08-27
A New Yorkból Budapestre londoni átszállással utaztam. A csatlakozási idő kb. 12 óra volt amit londoni városnézéssel töltöttem. Nagy élmény volt.
Bodor - 2016-12-28
rendkivül pontatlanul jártak a járatok, a sok késés sok kellemetlen percet okozott, nehezen kezelte az információs szolgálat Madridban a késések miatt türelmetlen utasokat.
null - 2016-12-28
hat mondhatnek somindent de hogy az Iberia egy centet sem er az mar biztos. etkezes nicns es egy augusztusi Madrid Budapest jegy ar 680 euro fejenkent es meg egy Coca Colat sem adnak az mar eleg sokat elmond. Megkerdeztem miert nem, azt mondtak nincs ra logisztikai tehetbirasuk, majd megkerdeztem hogy amit a fedelzeten arulnak az odaszuletik, mert ha nem annak si logisztikai hattere kell hogy legyen. Csak neztek es azt ajanlottak irjak reklamaciot... az ev legitarsasaga biztos nem lesz de a velemenyem megirtam.. Eljenek a A OBOLMENTIEK es az Delkelet-azsiai legitarsasagok!
bencegabor - 2016-12-20
BUD-MAD-LPA útvonalon utaztunk az Iberiaval az on-line check-in jól működött , a személyzet is nagyon kedves volt. A pontos indulás/érkezéssel sem volt semmi probléma. :)
greti_official_ - 2016-12-07
Csatlakozás, csomagok rendben, időben indul-érkezik.
Étel-ital enyhén szólva kevés, a megerősítő tájékoztatás ellenére volt olyan járat, ahol nem volt étkezés.
betty - 2016-12-07
Normál út, visszafogott fedélzeti ellátással
Ferenc Szentes - 2016-12-07
Régebben utaztam párszor az Iberia-val, nem okozott csalódást. Ez az új "fapados" profil meglehetősen igen! Késett,mint megtudtam egész hónapban késett, zsúfolt volt, a személyzet mintha nem is lett volna.
usa1955 - 2016-12-07
Kellemes utazásban volt részünk, a csatlakozások is kényelmesen össze voltak egyeztetve.
Enano - 2016-12-07
A személyzet udvarias,segítőkész volt, helycserét is gyorsan megoldott. A menetidőt nem sikerült mindig betartani, egyszer korábban szállt le, másszor késett elég sokat.
Terka - 2016-12-07
A személyzet kedves, segítőkész és udvarias volt, csak a menetidőt nem mindig sikerült betartaniuk.
seregi.terez - 2016-12-07
Madridból repültünk Tenerifére, ahol két hetet töltöttünk el családommal. Amilyen félős vagyok a repülőn, itt észre sem vettem, hogy repülünk. :)
Cicuska69 - 2016-12-07
Életemben először ültem repülőn,az úticél Tenerife volt,ahova átszállással jutottam el az Iberia repülőivel.Fantasztikus volt.Nagyszerű személyzet,lenyügöző környezet,pontos érkezéssel és felszállással.Meghozták a kedvemet ahhoz,hogy a későbbiekben is bevállaljak repülőutakat :D A terminálból kis légifolyosón át jutottunk a repülő belsejébe,így még eltévedni sem tudtam ami nagyon pozitív vol :)
AVirág - 2016-12-07
Az ár-érték arány kissé kellemetlen mivolta mellett a fedélzeti ülőhelyek roppant kényelmetlenségét kell kiemelnem, illetve a a menetrendet. A reggeli odaérkezés és esti hazaindulás - persze ez mindig relatív - a főleg turistákra koncentráló járatok esetében elvárás lenne. Ezek együttes megléte esetén nem optimális a szálláson eltöltött idő.
Tisztaság és korrektség az elvárt mértéket megütötte, ezt a légitársaságok nagy része azonban szintén megteszi. Kiemelkedőnek semmiképpen sem nevezném őket.
doncsamoncsa - 2016-12-07
Nagyon jó volt, kár, hogy a Magyarországról induló gépeken nem beszél egyik légikísérő sem magyarul. Az igazi gond az volt, hogy visszafelé Spanyolországból elveszett a csomagom és csak néhány nap múlva kaptam meg szétszakadva. semmi nem hiányzott, de hiába írtam a légitársaságnak, nem foglalkoztak a gondommal, nem kártérítettek.
Marianna - 2016-12-07
A légitársasággal már többször utaztunk. A személyzet kedves, a menetidőt pontosan tartják. A gyerekek mindig kapnak valamilyen kis játékot (pl. rajzolnivaló) az út során. Ami azonban sajnos negatívum, hogy most má nem először hagyták el a bőröndünket. természetesen a megérkezést követően utólagosan megkaptuk a bőröndöket is (1-2 nap múlva), azonban ez jelent némi kellemetlenséget is.
fva - 2016-12-07
A Portugál Camino útról haza felé az Iberia légitársaságot választottam. Véletlenül tudtam meg ,hogy törölték a járatomat ,adtak választási lehetőséget 1:-) utazom egy másik városba 80 km vagy 2.) magas összegért vásárolok jegyet egy másik járatukra. Az elsőt választottam. A légitársaság képviselői nem a kedvességükről,segítőkészségükről tettek tanú bizonyságot.Hajnali indulás miatt a repülőtér bezárásának köszönhetően,az éjszakát a szabadban tölthettem, a panaszomra azt válaszolták sajnálják.Soha többet Iberia.
martonmari - 2016-12-07
London-Madrid.....egy undormany....az utaskiserok a felszallas utan kotoljak a kor trollit es mindenert fizetni kell...aztan meg szepen eltunnek es nem latjuk oket a leszallasig....fapados de nagyon draga!!!
Richardka - 2016-12-07