Bemutatkozás

A Lufthansa légitársaság a Star Alliance légiszövetség tagjaként egyike a világ legnagyobb légitársaságainak. A repülőtársaságot 1953-ban alapították Kölnben és jelenleg 117 000-nél is több alkalmazottat foglalkoztatnak világszerte. A Lufthansa számos leányvállalattal rendelkezik, amelyek között például légitársaságok, légi szállításra szakosodott biztosítótársaságok, repülés informatikai szolgáltató és repülőjárat étkeztető cégek is találhatóak.

A cég flottája közel 300 repülőgépből áll és a jelenlegi két legnagyobb utasszállító repülőgépet, az Airbus A380-800, és a  Boeing 747-8-as típusokat is üzemeltetik. A Lufthansa főként hosszabb távú járatokat indít. Éppen ezért mindent megtesznek annak érdekében, hogy utasaik minden osztályon a lehető legmagasabb kényelemben részesüljenek. Ezt szolgálja az a fejlesztés is, hogy nagyobb átmérőjű képernyőket és szélessávú internetet kínálnak az utazás alatt.

Újításként bizonyos típusú repülőgépeken már új világítástechnikát alkalmaz a Lufthansa, hogy ezzel is igazodjanak az utasok bioritmusához. A nappali időszakban hidegebb, míg a pihenést segítendő melegebb tónusú fényt használnak. A légitársaság ezt a technikai megoldást további géptípusokon is tervezi bevezetni a továbbiakban.

A Lufthansa német nemzeti légitársaság, Európa legnagyobb légitársasága és közvetlenül közlekedik Budapest és Frankfurt, valamint München repülőtere között.


Szolgáltatások a Lufthansa légitársaság járatain

Economy class: 
 
Ülések: A turista osztályon a háttámlák kialakítása miatt nagyobb a lábtér, hogy kényelmesen kinyújthassa a lábát az utazás alatt. Hosszabb repülőút esetén a 40 cm-rel szélesebb ülések, az állítható fejtámlák és az ergonómiailag kipárnázott ülések biztosítják az utasok maximális kényelmét.

 
Szórakoztatás: Hosszabb repülőutak alatt az Inflight Programme segít elűzni az unalmát, amivel újságot olvashat, zenét hallgathat, vagy akár megnézhet egy meccset is. A gyermekek számára mesékkel kedveskedik a Lufthansa a repülés időtartama alatt.

 
Étel-ital: A Lufthansa légitársaság járatain a repülőút hosszától és az úti céltól függően alakítják ki a menüt és az ételeket széles körű, ingyenes italválaszték egészíti ki.

 
Business class:
 

Ülések: A Business class-on, vagyis üzleti osztályon rövid- és középtávon rengeteg helyet ajánl a Lufthansa, ugyanis egy ülés mellett mindig kimarad a mellette lévő. Az új ülések tágasabb lábteret biztosítanak az eddigieknél, ennek köszönhetően a hosszabb repülőutakon is a kényelemé a főszerep. Pihenhet, alhat, vagy éppen dolgozhat a komfortos ággyá alakítható üléseken.

Étkezés: A Lufthansa az apróbb részletekre is odafigyel, aminek köszönhetően az asztalka lehajtásakor is könnyedén elérhető marad az újságtartó, vagy a kabátunk. Amikor megéhezünk, akkor pedig a híres szakácsok által készített ínycsiklandó fogásokba kóstolhatunk bele. Az étkezések között az önkiszolgáló részen találhatunk frissítőket, többféle snack-et és hideg italokat.

 

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 23 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Tavasztól fizetős a fedélzeti ellátás a Lufthansa, a Swiss és az Austrian Airlines járatain

hír Tavasztól fizetős a fedélzeti ellátás a Lufthansa, a Swiss és az Austrian Airlines járatain

Ezzel a 20 útvonallal tervez BUD novemberre

hír Ezzel a 20 útvonallal tervez BUD novemberre

A Lufthansánál is elérhető a COVID-gyorsteszt

hír A Lufthansánál is elérhető a COVID-gyorsteszt

Utasaink véleményei

A gép késett, mint mindig. A snack egy kis üveg vízből állt. A gép teljesen tele volt, minden helyen ültek de megértésünket kérték, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel lecsökkentették az ellátást. Nehéz megérteni, ha minden jegyet eladtak.
Márta - 2020-11-14
Az ételt induláskor gyorsan odaadták, majd többet nem láttuk a stewardesseket
Kevés, nem a legfinomabb ételt kaptuk, italt sem kínáltak sokszor.
A gyerekmenüről oda vissza lecsúsztunk, és ajándékot sem adott a 9 óra alatt a két kislánynak a személyzet...
tudom, apróság..de nem figyeltek erre sem..
Világ legnagyobb gépe szuper, de az ellátás nem 5 csillagos - 2020-03-06
A repjegy.hu és a Lufthansa szolgáltatása tökéletes volt a tengerentúli utazásunk alkalmával. Sajnos visszafelé az Air Canada járata késett több órát, így nem értük volna el a csatlakozást Torontóban. Az Air Canada munkatársai nagyon rendesek voltak, kerestek egy későbbi csatlakozást, de kiderült később, hogy azt sem érnénk el, így ott kellene éjszakázni. Találtak egy közvetlen járatot Európába, amelyre felfértünk, de erre összesen 10 órát kellett várakozni. Végül azért hazaértünk. Sajnos, mivel a légitársaság nem európai, és a reptér sem volt az, ahonnan indultunk, ezért semmilyen kártérítésre nem vagyunk jogosultak. Legközelebb kö ...
s.ferenc - 2020-03-03
sokszor figyelmetlen volt a személyzet,önkiszolgálás volt ha vmit ujrakérni akartam, vagy majd később volt a válasz, a mozikinálat kevés volt a fejhallgatókat próbálják ki használat előtt!!!
Albert - 2020-02-24
Budapest-Párizs-Budapest viszonylatban utaztunk,München átszállással. Az odaút rendben korrekt módon zajlott, az átszállásra biztosított idő elég volt. Visszaútnál Párizsból 30 perc késéssel indult a járat (jegesedés mentesítés miatt) így az átszállásra elvileg rendelkezésre álló 45 perc 15 percre zsugorodott. Ezt jeleztük a gépi személyzetnek kérve biztosítsa a kiszállásnál az elsőbbséget hogy elérjük a járatot. Azt a választ kaptuk, hogy nem tudnak segíteni, TOLAKODJUNK. Természetesen a többi utast nem éedekelte hogy nekünk sürgősen le kellene szállnunk, így szépen kivártuk a sorunkat. A kijáratnál viszont várt egy földi személyze ...
HORARP - 2020-01-24
A fapados légitársaságok okozta kényelmetlenségek elkerülése érdekében választottuk a Lufthansa légitársaságot, annak ellenére, hogy Budapest helyett Bécsből indult és az ára is magasabb mint a Budapestről induló járatok ára.
Sajnos rosszul választottunk, mert a hazainduláskor, túlfoglalásra hivatkozva, nem engedtek a gépre szállni.
Az intézkedő személyzet kijelentette, hogy az időben megváltott jegy, a pontos megjelenés ellenére nem szállhatunk a gépre. Keressük a Lufthansa helyi irodáját, ahol intézkednek az ügyünkben. Az iroda átírta a jegyünket a következő járatra és kártérítést fizetett. Délután helyett késő éjjel é ...
Szalai Gábor - 2020-01-21
Mi csak pár éve utazunk repülővel.Ezzel a légitársasággal most utaztunk először.Kicsit szorongva indultunk neki az útnak,mivel Münchenben átkellett szállnunk.De szerencsére minden simán ment.A repülő kényelmes, a személyzet nagyon kedves volt,a kiszolgálás pedig kifogástalan.Nagyon pozitív élményekkel tértünk haza.Nagyon köszönjük.
marika0150 - 2020-01-09
The captain spluttered at anoncements as everybody would be a born Amarican plus it was inaudible.
Jockey - 2020-01-03
A szolgáltatás ár/érték aránya sokat romlott az elmúlt évekhez képest: a megengedettnél jóval nagyobb kézipoggyásszal utazók nincsenek ellenőrizve, a nagy csomagok miatt kevés a hely. A kora reggeli járaton ugyan azt a süteményt szolgálják fel, mint pl. a délutánin, úgy gondolom, egy szendvics még beleférhetne az árba. Nem is beszélve arról, hogy szintén a kora reggeli járaton sima vizet kínáltak, semmi egyebet: se kávé, se tea, se üdítő nem volt a kínálatban. A repülőjegy ára viszont ehhez képest igen magas.
Utas - 2019-12-17
Október 23-án utaztam volna Debrecenből Münchenbe, de sajnos ezt a járatot törölték. Emiatt Budapestről utaztam. Ezúton is szeretném megköszönni a repjegy.hu munkatársainak az átfoglalás intézésében nyújtott gyors és precíz ügyintézését. Így az indulási állomás változása minimális kellemetlenséggel járt csak.
Rita - 2019-11-08
Nagyon sokat késett a repülő Düsseldorfból, 3 órát. Minden más nagyon rendben volt. finom volt a fedélzeti ebéd. Visszafelé pontosan érkezett a gépem ezért elég volt a 45 perces átszállási idő. :-)
LIZA - 2019-10-31
Frankfurt es San Francisco kozott utaztam. Tenyleg minden zokkeno mentesen ment es a kiszolgalas is pazar volt. Lestek minden kivansagomat.
Telbal - 2018-01-03
A Lufthansa gép és szolgáltatások kitűnőek voltak, de a visszafelé úton az AirDolomit (Lufthansa csoport tag) járata késett, így rohannom kellett Frankfurtban a csatlakozáshoz (pedig menetrend szerint 70 perc lett volna az átszállásra) a feladott csomagom lekéste a csatlakozást, így télikabát nélkül érkeztem Budapestre. Pozitívum, hogy vasárnap délután házhoz szállították a csomagomat Budapesttől 200 km-re.
Pálvölgyi János - 2017-12-31
A székek a turistaosztály ellenére kényelmesek voltak, a személyzet kedves volt, kár, hogy a Lufthansa árai az idei évhez képest csaknem kétszeresére nőttek a jövő évi járatokra, így nem valószínű hogy az új évben tudom ismét őket választani.
megazoan - 2017-12-30
Átlagos szolgáltatás, átlagos ellátással. Nem volt kiugróan pozitív, vagy negatív tapasztalat.
mferenc - 2017-12-30
Elmúltam ötven éves, és először ültem repülőn. Az úti cél, mindjárt az Egyesült Államok volt. A kényelmetlen szűk széksorokat leszámítva, pozitív élményeket szereztem a légi utazás és a kint tartózkodás során. Nyelveket nem beszélve, viszonylag jól elboldogultunk férjemmel a Frankfurti átszállás során is. Jó volt visszaérkezni a Liszt Ferenc repülőtérre, hiszen mindenütt jó, de legjobb otthon !
Ildó - 2017-12-30
Floridában jártam feleségemmel, rokonomnál. Frankfurtból Tampáig nagyon hosszúnak tűnt a repülőút. A gép középső ülősorában volt a helyünk, nem ablak melletti sorban. A hatodik óra eltelte után már próbáltam izegni-mozogni. A meglehetősen szűk ülősorok miatt, továbbá az előttem ülő utas hátrább engedett háttámlája végett ( viszonylag hosszú a lábam /184 cm. magas vagyok ) ez nagyon kényelmetlen volt számomra. Visszafelé úton már kevesebb utas volt, átülhettünk az ablak mellé - és ugye kicsit rövidebb a reptáv is. Frankfurtban visszafelé több órás átszállási várakozás után, egy óra húsz perc késéssel indultunk Budapestre. Ezek ...
Csuszu - 2017-12-30
En a lufthansaval utaztam Frankfurtbol Mexico citybe es maximalisan elegedett vagyok a kiszolgalassal a kenyelemmel mindennel nem veletlenul europa legjobb legitarsasaga a lufthansa.
Mercs Tamás - 2017-12-30
Nagyon jól működő pontos precíz légitársaság. Rendkívül széles választékú desztinációval rendelkezik. Ügyel az utasok pontos kiszolgálására, nem akar spórolni az utasok étel ital ellátásának költségével mint például a British Airways.
Elégedett utas - 2017-12-29
Remek út volt. Kedves utaskísérőkkel. A menetrendet pontosan tartották.
leander - 2017-12-29
Október 19-én indultunk Frankfurtból New Yorkba a Lufthansa légitársasággal. Hatalmas és elfelejthetetlen élmény volt számunkra a repülőút..Nagyon kedvesek,segítőkészek,barátságosak voltak a légiutas kísérők.
A mi szektorunkban egy fekete légiutas kísérő/férfi/ volt,de sajnos a nevét nem tudom. Fantasztikusan végezte a dolgát, mosolygott,segített mindenben....Szuper szuper....Remélem a következő utazásomnál,utazásunknál is szerencsénk lesz Ő hozzá. Csak pozítív élményünk volt..... Köszönjük... Viszont a visszaút az brutál rossz volt. November 3. -án indultunk vissza NY-ból /Kennedy reptérről/ Münchenbe.... Azo ...
gabriella - 2017-12-28
Egy reklamásló utas késleltette az indulást, az utaskísérők mindnet megpróbáltak, de senki nemakart cserélni a nyűgös utas (gyerekei) kedvéért. Már unalmas volt a cirkusz, dühös voltam, hogy lehetnek emberek ennyire nehézkesek. Felajánlottam, hogy átülök. Az utaskísérő nem hitt a fülének, nem győték megköszönni. Az út során - 3 órás út - többször odajöttek megköszönni, leültek mellém beszélgetni, business ebédet hoztak és kaptam egy 30 euros ajándék vouchert fedélzeti vásárláshoz.
Szerintem én csak megtettem egy emberileg teljesen ésszerű dolgot, amivel segítettem mindenkin :) Amúgy is imádok repülni, de ettől még jobb lett a ...
Bubble - 2017-12-28
Meglepett, hogy a münchen-budapest útvonalon, az olaz leányvállalat gépének fedélzetén nem, hogy szendvicset, de méf vizet sem adtak, csak csokoládét.
Utazó222 - 2017-12-28
Amerikába utaztam budapestről és csak 45 perc volt az átszállásra frankfurtban, ami rövidült azzal, hogy késett a gép igy 20percünk volt elérni a másik gépet, úgy hogy a repülőtér egyik végében tettek ki és a legmesszebbi végében indult. Végig rohantuk az utat, közben vámvizsgálat is volt, így fuldokolva éppenhogy elértük a gépet. De a személyzet nagyon rendes volt mert látta páromon, hogy rosszul van és hozott neki felszállás előtt vizet
Ahadas - 2017-12-28
Jó volt. Az út célja egy 747-es-en való utazás volt, ami alapesetben csak messzire megy, így drága, de novemberben a Lufthansa Berlin-Frankfurt között is járatta (szintén drágán, de nem annyira). Frankfurt előtte egy nap a kifutópályák melletti nomád fényképezés volt (gyermekem nemrégiben repülésőrült lett), aztán FRA->BER, majd vonattal haza. Jó volt, na, mit mondjak még...
Arthurbaa - 2017-12-28
A KLM késése ill kimaradása miatt átvettek bennünket- felár nélkül - és ezáltal nem késtük le az üzleti tárgyalást.
pheiman - 2017-12-28
A Lufthansa járat időben indult és érkezett.A személyzet kedves volt és barátságos.Kicsit lehetett volna kisebb a szél:)!
Bobo - 2017-12-28
Nagyon kellemes utazás volt.
ozmaria - 2017-12-27
San Franciscoba utaztunk vissza, Debrecen-München-San Francisco útvonalon, s az átszállás során Münchenben több mint 4 órát késett a gép.Így az amúgy is hosszú út még hosszabbra sikerült. Magyarországra jövet kapcsán kellemetlen, hogy a menetrend nem alkalmas Debreceni érkezésre /túl hosszú kb. 24 órát kellene várakozni átszállás során. Mivel érkezés előtt egy órával indul egy gép, Debreceni reptérre, ami nem várja be a tengerentúli járatot, így csak Budapest volt lehetséges. A vissza út már sima, Debrecenből jó menetrend, kevés várakozás átszállásnál, csak épp több mint 4 órás késés Münchenben.
ramim31 - 2017-12-27
Sajnos a visszaúton több, mint egy órás késéssel indult a gép, de legalább folyamatosan megpróbáltak tájékoztatni a "fejleményekről".
eBenc - 2017-12-27
Nem segítenek a kézipoggyász felrakásánál, előny nem volt hideg a gépen adtak egy kis rágcsálnivalót és vizet/sőt aki kért alkoholt is/ bőségesen, mosolyogtak végig az út alatt és udvariasan kínálgattak mindenkit.
Az óceánon átrepülőgépen a mellettem ülő hölgy sugárban hányt a leszállásnál senki sem segített leszállás alatt csak én cserélgettem a telehányt papírzsákot és figyeltem hogy ne hogy visszanyelje a hányadékát még szerencse hogy gyakorló orvos vagyok de ledöbbentem hogy a majdnem szembeülő légikisasszony észre sem vette.
dr Papirnyik Júlia - 2017-12-27
Figyelmes, kedves kiszolgalast kaptunk.
ocsu - 2017-12-27
Nagyszerű napokat töltöttünk barátommal Stockholmban. Nagyon szép és izgalmas volt a hajóút, de legemlékezetesebb a Vasa múzeumban tett látogatás volt. Nagyon finom ételeket kostoltunk. Mindenkinek ajánljuk a Hötorgshallen fishmarket éttermeit.
Krisztina Takács - 2017-12-27
Utazásom sajnos a Hurikán miatt pár nappal későbbre sikerült de a pár nap alatt a légitársasággal folyamatosan tudtam tartani a kapcsolatot és készségesen a segítségemre voltak a repülőjegy másik időpontra vaó áthelyezésében.De ami a lényeg volt az utam nagyon jól sikerült.Köszönet a légitársaságnak.
Ilona - 2017-12-27
Oda-vissza Budapest-Boston járaton utaztam 2017-ben.A gép pontosan indult és érkezett,ami fontos volt a kinti csatlakozások miatt.Az ellátás bőséges az utaskisérők kedvesek,figyelmesek,előzékenyek voltak.Az odaúti indulásnál a kézipoggyászom túlsúlyos lett és udvariasan felajánlották,hogy ráfizetés nélkül feladhatom poggyászként.Azóta is hálás vagyok nyugdíjas nagymamaként,mert az unokáim ajándékai nehezítették a poggyászom.
Biróné Munkácsi Rozália - 2017-12-27
Minden nagyon nagyon jo volt!!!!
bara_jolan - 2017-12-27
Először utaztunk Strasbourgba repülővel. Eleve drukk volt bennem, mert Bp.-Strasbourg közötti útra a vettük meg a repűlőjegyet a Lufthansánál, de Strasbourgnak nincs nemzetközi repülőtere, így Frankfurtig repülővel mentünk, utána transzfer busszal Strasborugba. Aggódtunk, mi lesz, ha késik a repülő, megtaláljuk-e a busz csatlakozást az óriási reptéren. A gép pontosan indult és érkezett Ferihegy és Frankfurt között, kiváló volt a gépen a szolgáltatás. Frankfurtban ugyan kint voltak a busz-transzfer jelek, de kétszer is majdnem sikerült elkeverednünk a többszintes reptéren, szerencsére minden elágazási ponton találtunk segítséget. A busz pont ...
strasboug - 2017-12-27
A gép odafele késett fél-egy órát így a csatlakozást éppenhogy elértük.
lilagomba - 2017-12-27
imádom ezt a társaságot... mindig velük utazom, ha lehetséges..
Ráczné Papdi Mónika - 2017-12-27
Budapest-Szentpétervár; Helsinki-Budapest, mindkét alkalommal Münchenen keresztül. Itt a legrövidebbek az átszállási idők, a fedélzeti ellátás sokszor teljes fogást is tartalmaz, a személyzet nem különösebben kedves, de mindenki hibátlanul és segítőkészen végzik a munkájukat. Mindenhová szívesen repülök velük.
ristretto747 - 2017-12-27
Praktikusan gyors út volt a vonatozás helyett.
vigagyula - 2017-12-27
A személyzet kedves és segítőkész volt. Sajnos az indulás késve történt meg illetve a landolás előtt is tettünk egy 25-30 perces kört a levegőben, így a csatlakozást lekestük. Az átfoglalás Frankfurtban zökkenőmentes volt hála a segítőkész személyzetnek. Így végül ezzel a kis kellemetlenséggel együtt is pozitív a véleményem légitársaságról.
LaszloMa - 2017-12-27
Élmény velük utazni.
ATTI - 2017-12-27
A Lufthansa tarsasaggal utaztam New Yorkba. A szemelyzettel es az utazas soran minden egyeb szolgaltatas szinvonalaval elegedett voltam. Azt gondolom,hogy europan belul es tengeren tuli utazashoz is jo valasztas! :)
Gbrtth - 2017-12-27
Annak ellenére hogy késve érkeztünk meg, meg voltam elégedve a szolgáltatással. Nem ez volt a legjobb repülős élményem, átlagosnak mondanám.
nyclovesnyc - 2017-12-27
MINDEN SZUPER VOLT
PORTUGAL - 2017-12-27
Utazásom során (BUD, MUC, CDG, FRA) volt szerencsém többször is a Lufthansa légitársasággal utazni. Mindegyik repülés során maximálisan meg voltam elégedve a légitársaság által nyújtott szolgáltatásokkal és a színvonallal.
sdora - 2017-12-27
I was very much surprised, that the LH could handle my luggage even the time was so short, that I even hardly reach myself the connection flight in Frankfurt. Beside that all crew was kind, polite, very professional.
(Budapest - Frankfurt-Bogota)
WISE - 2017-12-27
Nagyon boldog voltam, mert a kiszolgáló személyzet igazán figyelmes, segítőkész volt. Kellemesen telt a repülés Budapesttől Frankfurtig. A felszolgált szendvics, üdítő is igazán finom, ízletes volt
macs1953 - 2017-12-27
Online checkin során, melyre e gép indulása előtt 24 órán belül volt lehetőség utólag plusz feladott csomagot adni a repülőjegyemhez, és kiválaszthattam egy kényelmesebb, nagyobb lábhellyel rendelkező ülést közvetlenül a business class mögötti géprészben.
heiner - 2017-12-27
Meg voltam elegedve a felszolgalokkal. Pontosan indult a gep, atszallas nagyon pontos volt. A nemetek azert nemetek maradnak.
ildikokovacs - 2017-12-27
Eredetileg a Swiss-el repültünk volna, de hiba miatt törölték járatunkat, igy a Lufthansa Légitársasághoz kaptunk jegyet. Már máskor is utaztam a légi társasággal, kényelmes, udvariasak. Most is csak ezt tudom mondani
Ica - 2017-12-27
Nagyon kellemes utazás bán volt részem a Lufthansa Budapest - München - Dublin járatának. Tökéletes volt a gépen a kiszolgálás, a légi utaskísérők nagyon szolgálat készek voltak. Az átszállás zökkenő mentes és nagyon jól volt megszervezve. A jövőben is keresni fogom a lehetőséget, hogy a Lufthansa repülőtársasággal utazhassanak! Köszönöm Nekik ezt a csodálatos élményt!
SzaboÁ - 2017-12-27
Nagy élmény volt az utazás a repülőgép fel emelkedett a levegőbe és suhant az uticél felé ez volt az első utazásm pozítiv élményekkel.
hanustyakjozsef - 2017-12-27
A fedelzeti csomagtarolok meletti fakkban ujsagok voltak felteve es egy dőlesi pozicióban a fejemre estek. Csak az íjetségem volt nagy semmi sérüles nem törtent. Nagyon nagy szeretettel gondoskodtak a megnyugvasora a szemelyzet.
Feher Sandorne - 2017-12-27
New York volt az uticél. Bp-Müncheni járatot törölték. Erről semmilyen információt nem kaptunk. A Bp-i információ sem volt megfelelő. Végül is az átszállási idő kb. 30 perc volt a talált járatra. 3-éves gyerekkel ez maga a pokol volt......nagy nehezen sikerült elérni de soha többet nem szeretnénk igy utazni. Nagyon kellemetlen élmény volt!!!!
aranyhal - 2017-12-27
Első repülőutam volt, nagy izgalommal vártam. A repülőre szállás után a személyzet tájékoztatása és a földről elszakadva, a felhők elterülő látványa nagy élmény volt számomra.
szelaci - 2017-12-27
Lufthansával repültünk tavaly december végén Indiába müncheni átszállással, ugyanígy vissza januárban. A menetrend oda elég feszes volt, de nem volt késésünk és simán megtaláltuk a beszállító kaput Münchenben. Végig minden tájékoztatást megkaptunk. A fedélzeten kiváló volt a kiszolgálás, az étel finom volt és gond nélkül el lehetett tölteni a 8 órás repülőutat, annyi lehetőség volt filmnézésre, zenehallgatásra, játékra. Ha legközelebb repülök, mindenképp megfontolom, hogy a Lufthansát választom.
EZsibrik - 2017-12-27
A kiszolgálás remek volt. Finom ételeket kaptunk. A madridi reptéren lévő business váró tökéletesen megfelelt a célnak, a frankfurti szintén. Legközelebb is velük utazom.
gellertkaroly - 2017-12-27
Kényelmesen, pontosan utaztam velük. Figyeltek a csatlakozásra.
Icus555 - 2017-12-27
Érdekes volt sok kínai állampolgárral együtt utazni. Más kultúra, más szokások. Jó és rossz értelemben egyaránt. Míg én ettem a szűkös helyen, a mellettem utazó kínai férfi már a fogait piszkálta fogpiszkálóval. Amit talált, azt az én tálcámmal szorosan érintkező tálcája szélére kente. Majdnem az én tálcámra. "Szuper" ebéd volt.
Dertamas - 2017-12-27
Minden rendben ment, maximálisan elégedett voltam.
w_gzo - 2017-12-27
Great service, on time arrive.
Perfecto - 2017-12-26
100 szazalekos elegedetseg
jozsi - 2017-12-24
Eddig a Lufthansa-ról csak pozitíz visszajeltést hallottam. Ez volt a legfontosabb érv amikor őket választottam tengerentúli utazásomhoz. Nem csalódtam bennük, szuper repülésben volt részem!
Seboksly - 2017-12-14
Kellemes utam volt, ráadásul oda-vissza is át kellett szállnom Németországban és az átszállás valamint az a közbeni tájékoztatás is zökkenőmentes volt.
Pdhjvn777 - 2017-12-13
Fantasztikus élmény volt.Minden flottul működött, nagyon elégedett voltam Lufthansa társasággal.
Ircsi - 2017-12-07
Magasan a legmagasabb szinvonalu szolgaltatast nyujtja a legitarsasag
davidmurnyak - 2017-12-04
Életünk első repülős utazása volt ez a bizonyos út a kis fiammal,nagy izgalom volt bennünk még részemről egy kis félsz mert az útirány mindjárt Írország lett(ugyanis itt él egy nagyon jó barátom)Müncheni átszálással..nem beszèlek anyanyelvemen kívül mást és mindjárt átszálásos út szóval izgultam..az oda út sikeresen megtörtént nagyon nagy élmény volt és a Dublinban töltött napok is szuperek voltak. Eljött a haza indulás napja nagyobb önbizalommal indultam neki a vissza útnak de a gép 40 perces késéssel indult akkor ott kicsit már kezdtem izgulni a müncheni landolás után futás a beszálló kapu én elől kisfiam utánam mire azt gondolhat ...
Pandesz - 2017-12-03
A strasbourgi desztináció sajnos egy kicsit nehezíti az utat, mert az időpontok miatt a Budapest-Frankfurt repülőút után az utazást Lufthansa távolsági busszal kell folytatni.Természetesen ez a visszaútra is érvényes. A frankfurti reptéren a buszmegálló nagyon nehezen található meg és sokat kellett várni a buszos becsekkolásra is. Ettől eltekintve azonban kellemes utam volt!
Horváth Nóra - 2017-11-30
Német precizitás társul a bajor kedvességgel. Az egyik kedvenc légitársaságom!
zithea - 2017-11-21
Budapestről Münchenen keresztül mentünk Madridba kisfiammal. Oda is és vissza is pontosan időben indult és érkezett is a gép. Csatlakozással sem volt semmilyen probléma. Netes Check in után a társaság folyamatosan tájékoztatott e-mailben mindenről. Kisfiamat kiemelt figyelemben részesítették.
Régebben is repültem velük, hozták a tőlük megszokott kiváló színvonalat.
attila166 - 2017-11-20
Az egy órás késést leszámítva minden rendben volt.
bgyimesi - 2017-11-20
Az indulás és érkezés pontos volt, a személyzet kedves, a gép kifogástalan, és még sokba sem került. Mi kell még? :)
Cs.Andras - 2017-11-17
Pontos volt a becsekkolás, beszállás, és pontosan érkeztünk is, mint az úti célhoz, majd vissza is Pestre!
András - 2017-11-15
A Lufthansa tökéletes élményt nyújtott, mind kedvesség, kényelmesség, higénia stb szempontbol.
Csak ajánlani tudom!
borbely.petra66 - 2017-11-15
Kifele minden kellemes volt, de hazafelé a járatot időjárás miatt törölték. Az ügyintézés hosszú és szervezetlen volt. Hat órát aludtunk a szervezett szálláson, majd fél nappal később érkeztem meg.
gyoreb - 2017-11-15
Kedves kiszolgálás, előzékeny személyzet. A gépet szinte észrevétlenül tették le Máltán. Az italokkal nem spóroltak, a szendvics nagyon "gyári" volt.
Edit - 2017-11-15
Ez volt életem első repülőútja! Hatalmas élmény volt. Rendkívül kedves személyzet, gördülékeny átszállás. A Lufthansa applikációjával egyszerűen ment a check-in. Mindenről kaptam információt. Legközelebb is a Lufthansa-t választom.
lcsoka - 2017-11-15
Pontos indulás és érkezés volt, a kiszolgálás is jó volt. Kellemes utazást biztosítottak.
Zoli - 2017-11-10
Pontos indulás- érkezés, korrekt tájékoztatás, végtelenül udvarias személyzet.
FZS - 2017-11-05
Boston a utaztunk frankfurti átszállással,oda-vissza.
Nagyon kedves személyzettel találkoztunk mind két alkalommal.
Zola - 2017-10-29
Kedves segitökész személyzet
Piros Ildikó - 2017-10-28
Az etelek minosege evrol evre rosszabb,agyon fuszerezett
Mamzli - 2017-10-27
New Yorkba utaztunk májusban. Budapestről indultunk, viszont aznap hatalmas eső volt egész Európában, amiért a fogadó Frankfurti repteret lezárták, így nem kaptunk felszállási engedélyt, több mint három órát ültünk a repülőn és természetesen a csatlakozást is lekéstük. A légitársaság azonban folyamatosan tájékoztatott a kialakult helyzetről, már a repülőúton megtudtuk, melyik járatra helyeztek át, és a leszállást követően is minden rendben és flottul működött, a taxi, a szálloda, az ellátás tökéletesen szervezett volt. Nem éltük meg tragédiaként, annak ellenére sem, hogy így gyakorlatilag egy nappal kevesebb jutott a Nagy Almára.
Brigi - 2017-10-26
Felszállás után kb. 40-45 perccel kezdődött az ebéd felszolgálása. A steward megkérdezte, hogy milyen italt szeretnék az ebédhez, gyümölcslevet, ásványvizet, esetleg egy könnyű fehér bort. Ha lehet, sört kérek, válaszoltam. Warsteiner megfelel, volt a kérdés ? Igen, köszönöm.
A hosszú úton még két alkalommal kínáltak ételt és italt a fedélzeten, én "automatikusan" kaptam a prémium minőségű sört ! A steward emlékezett rá, és nyilván mások hasonló - apró -kívánságaira is.
Jakab János - 2017-10-26
Rendszeresen utazom a Lufthansa tarsasággal. szamomra kielegitő a szolgaltatas.
arpadkovacs1956 - 2017-10-26
Super
RJ - 2017-10-25
Kellemes meglepetés volt újra a 2016. évi utam során már megismert fedélzeti személyzettel találkozni. Kedves, szolgálat- és segítőkész, nagyszerű emberek. Sima, probléma mentes és számomra nyugodt volt a repülés.
Evamama - 2017-10-25
A személyzet segítőkész, több nyelven kommunikál (magyarul nem), az étel minősége sz egyik legjobb a légitársaságok közül. Az utastér tiszta, a hely a körülményekhez (turista osztály és tengerentúli út) képest kényelmes. A fedélzeti szórakozási lehetőségek (az ülésbe épített computeren) változatosak: filmek, zenék a világ különféle tájairól, e-könyvek, játékok, stb. Hosszabb útra a preferált légitársaságom a LH.
subzA személyzet segítőkész - 2017-10-25
Az út kellemesen telt. A személyzet segítőkész és udvarias volt.
feherimrene - 2017-10-25
Torontóba utaztunk a Lufthansával Bp. -Frankfurt Frankfurt-Torontó útvonalon. Korrekt tájékoztatás, pontos csatlakozás volt a jellemző.
A Frankfurt- Torontó útvonalon a minden ülés háttámláján megtalálható választható videók, ill. egyéb szórakoztatást szolgáló médiák fontosak egy hosszú út során.
Figyelmes kiszolgálásban és jó ellátásban volt részünk.
Sajnos ez nem mondható el teljes egészében a Canada Rouge járatáról...
Stoics Ágnes - 2017-10-25
Életemben először repültem Budapest-Montreál útvonalon. Frankfurti átszállással! Sajnos az indulási időpontok csúszása miatt. hazafelé az átszállást lekéstem, ezért némi rossz szájíze maradt a nyaralásomnak!
dominagy2 - 2017-10-25
A személyzet nagyon kedves volt, az út is csodás, élmény volt a repülés!
Fruzsina - 2017-10-25
Eleve 3 órás késéssel indultunk, hiába kértem segítséget pl. a display javítására, csak a vállukat vonogatták. Ez egy tengerentúli járat volt, egy kicsit több figyelem és segítőkészség jól esett volna.
Albatros - 2017-10-25
Hosszú tengerentúli út meglepően szoros ülések szinte mozdulni alig lehet, Ezen persze lehetne némiképp változtatni még a turista osztályon is, már csak az repülési idő hossza miatt is..
Kovacs Beatrix - 2017-10-25
Átszállással utaztunk. 1 óránk volt, hogy elérjük a csatlakozást. A gépünk 45 perc késéssel indult Budapestről. Biztosak voltunk benne, hogy lekéssük. Átrohantuk a Frankfurti repülőteret és 5 perc késéssel értünk a géphez. A személyzet mosolyogva várt ránk. Mindkét járat Lufthansa volt. Ez mindenképpen pozitív élmény volt.
A. Reka - 2017-10-25
A repülőút nagyon kényelmes volt, a kiszolgálószemélyzet mindent megtett annak érdekében, hogy eligazodjak nyelvtudás hiján is. Akihez fordultam, maximálisan segitettekrepülőutam során.
margitka - 2017-10-25
KIVÁLÓ volt a csatlakozás, a tájékoztatás, pontosság és a felszolgált étkezés, főként az előző - több évvel ezelőtti - nem túl jó tapasztalatok fényében
zs.szucs.zsuzsa - 2017-10-25
Lufthansa....velük repülök hosszú évek óta tengeren-
túlra.Precíz, utasbarát kiszolgálás. Ami kicsit keser száj ízt ad az a be chekkolás.Hosszú sorokban kell állni, igaz a turista jegyért .....De jöhetne néha valaki, aki legalább egy pohár szomjoltót kínál./ ez leginkább
karácsonyi zsúfolt időben volna O.K..A menetrend-
szerűség néha csorbát szenved, de annyira nem vé-
szes. Segítenek más járatra történő átírásra, néha
egy-két kilóval több poggyásznál kacsintanak és me-
het. A fedélzeten kínálnak, beszélgetnek velem. Szó-
val a véleményem : ötös alá.
illjusin - 2017-10-25