Bemutatkozás

Swiss International Air Lines (SWISS) világszerte, több mint 70 úti célra repül a zürichi bázisrepülőtérről, valamint a bázeli, illetve genfi nemzetközi repülőtérről.

A légitársaság közvetlenül közlekedik Budapest és Zürich repülőterei között.

A SWISS Svájc nemzeti repülőtársaságaként a hagyományos svájci értékek képviselője. Hűen a hagyományokhoz, a légitársaság lehető legjobb minőségű termékek és szolgáltatások nyújtására törekszik. Közepes méretű cégként a légitársaság képes megfelelni az ügyefelek egyéni elvárásainak is.

A SWISS elkötelezett a természeti erőforrások fenntartható felhasználása mellett. A környezettudatos hozzáállás szerves részét képezi a cég a vállalati kultúrájának is. A Lufthansa Csoport és a Star Alliance tagjaként a SWISS küldetésének tekinti, hogy a legjobb minőségű szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összekötik Svájcot Európával és a világ többi részével.

Fedélzeti ellátás

Mint Svájc nemzeti légitársasága, SWISS nagy hangsúlyt fektet arra, hogy csakis minőségi ételeket és italokat szolgáljon fel a fedélzeten. E célból, a SWISS együttműködik a svájci őstermelőkkel és a legjobb svájci szakácsokkal, hogy a fedélzeti ételekkel betekintést nyújtson a svájci konyha különlegességeibe. A díjnyertes „SWISS Svájc ízei” fedélzeti kulináris program, és az új „SWISS Hagyományok” most indult az európai járatokon. A légitársaság az egész országból származó helyi specialitásokat kínál a fedélzeten. Ezenkívül a világ neves szállodáival együttműködve a SWISS más kultúrákból származó specialitásokat is kínál utasainak. Mindezek eredményeként olyan sokrétű fedélzeti ellátást vehetnek igénybe, amelyek a svájci hagyományokat és a globális sokszínűséget egyaránt tükrözik.

Ital kínálat

A SWISS repjülőjegy árai tartalmazzák a különböző frissítők fogyasztását is. Választhatnak akár alkoholos - külföldi borok, sör, pezsgő, habzóbor és rövid italok -, akár alkoholmentes italok közül. Az italok kiválasztása során is nagy figyelmet fordítanak a minőségre.

Fedélzeti menük


A SWISS légitársaság catering partnere a Gate Gourmet. Segítségükkel állítják össze a legjobb fedélzeti menüket. A kooperáció és a folyamatos minőség-ellenőrzés eredménye: kiváló menük 30 000 láb magasságon.
  

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 23 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

2016-ban is az Emirates volt a magyar utazók kedvenc légitársasága

hír 2016-ban is az Emirates volt a magyar utazók kedvenc légitársasága

hír

hír

Utasaink véleményei

Ízletes, finom ételek, prémium fagylalt,és természetesen csokoládé járt minden utasnak.
Elröpült a 9 órás út
Szuper gép, remek kiszolgálás - 2020-03-06
Zürichi átszállással Miamiba utaztunk és két nagy bőröndünket Budapesten hagytak azzal a magyarázattal,hogy többet kellett tankolni,így 30 órával később kaptam meg. Majdnem lekéstünk egy hajóutat. Mit szólhatnék hozzá?????
Adam - 2020-02-26
Kellemetlen élmény volt, hogy Zürichben a bőrönd kiadáskor tapasztaltam, hogy teljesen összetörték a bőröndöm tetejét. Ez vagy Budapesten vagy Zürichben történt.
Filipsz - 2018-01-03
Nem tudtam átállítani az utazás időpontját. 2017 októberében utaztam a Swiss Air-el, Los Angeles-be. A légikísérők maximálisan megtettek mindent az utasok kényelme érdekében. Finomak voltak az ételek. Az italok sokfélék. Az ülésben a hosszú út ellenére elég kényelmesen el lehetett üldögélni. Máskor is nagy örömmel utaznék a Swiww Air légitársasággal.
bandrah - 2018-01-02
Kellemes meglepetésre mellettem ült egy idős úr, akivel sok közös témánk volt. Elsosorban úti élményeket, de sok történelmi ismeretet is cseréltünk. Mindketten érdeklődünk a magyarok eredete, őstörténete iránt .
Fonyo Ildiko - 2018-01-02
Nagyon kedvesek voltak a légiutaskísérők és úton johannesburgból Svájc felè nagyon tökéletesen diszkréten de mégis határozottan kezelték a hangoskodó ittas utast miután beszélgettek vele megnyugodott és különösen figyeltek rá így még ilyen hosszú úton sem okozott kellemetlen perceket a továbbiakban
gykovacs - 2018-01-01
Idén többször is utaztam a Swiss-sel, legutóbb Decemberben. Rosszat nem mondhatok rájuk, kedvesek, pontosak - vagy ha nem, akkor a panaszkezelésben verhetetlenek.
Nagyon szeretek velük utazni, fantasztikusak az új gépeik. Egyszerűen imádom!
Rudy - 2017-12-31
Baratnom meghivasara erkeztem..
Svajc varazslatos idotoltes volt... szeretteim koreben..s maga az utazas is elmegy volt.. Kedves , lelkes szemelyzettel, biztonsagban ereztem magama a Kapitany csodalatos volt.. Kitono kiszolgallassal, Mosolygos szemelyzet..
Szivesem utazom jovore is veeluk...
kiras - 2017-12-30
BUD-ZRH-PEK útvonal, oda és vissza, percre pontos indulások, zökkenőmentes becsekkolások, a BUD-ZRH és vissza útvonalon az új Bombardier gépek NAGYON kényeélmesek, viszont a ZRH-PEK, oda vissza út A340 gépei már kevésbé. Összességében minden hibátlan volt.
Zoli049 - 2017-12-28
Általában minden rendben van, de sokszor késik (gondolom nem csak a saját hibájukból, hanem a repülőterekéből is).
testimo - 2017-12-28
Èlmèny volt az utazàs minden tekintetben.
piramis - 2017-12-28
A beszallasnal nem segitettek a nagyobb meretu kezipoggyaszt elhelyezni. Kabatok, es kis taskak voltak a csomagtaroloban, de nem csinaltak helyet a csomagomnak (mas, akar fapados legitarsasagoknal ez szokas). Az ules ala kellett volna betennem a csomagom, ami bem fert be ..aztan kedvesen elvettek a kezimet, de nem mobdtak hogy feladjak! Akkor kiszedtem volna a gyogyszerem a kezibol. Nagyon negativ tapasztalat.
Nikocs - 2017-12-27
Az elmúlt hónapban nagyon erős szelviharban kerültünk, akkor egész Európában ilyen idő volt. Mindenki erősen fogta ülésének karfáját, mert nagyon féltünk. Az utas kísérők a helyzet magasságán álltak. Mindenkit nyugtattak, nagyon jól esett, hogy ennyit törődtek velünk.
sebimarika - 2017-12-27
Tengerentúli úthoz választottam őket első alkalommal és abszolút minőséget kaptam. A légitársaság kommunikációja elsőosztályú, a járaton a legújabb filmeket lehet nézni, a légiutaskísérők kedvesek és az ételek teljesen jók. Hosszabb utakhoz ajánlott mindenképp.
konszilieri - 2017-12-27
A repülőgép tiszta volt, a felszolgált étel viszont csak egy szendvics volt. 1 órát késett a gép.
Viktor - 2017-12-27
Pontos, tiszta, korrekt személyzet.
noir - 2017-12-27
Első repülésünk volt a másfél éves kisfiúnkkal, édesem nehezen bírta a fel-és leszálláskor keletkező nyomáskülönbséget: üvöltött, sírt, de a köztes időszakot jól viselte! Szerencsére a Swiss utaskísérői segítőkészek voltak. Még egy kis repülő kabalát is kapott! Mindent összegezve pozitív a személyzet az utasokhoz való viszonya!
Erdélyi Tamás - 2017-12-27
A régi repülőutakra emlékeztetett,amikor a turistaosztályon is csokoládéval kinálgattak.
Ez az apro kedvesség egy izgulós utast képes átlenditeni a félelmén . Másoknál már nem tapasztaltam
Ibolya - 2017-12-27
Kedves , nyugodt kiszolgálás. Az időjárás miatti késésről időben tájékoztattak, a módosított érkezési időt tartották. A hóvihar ellenére sima landolás.
sx7 - 2017-12-27
Kedves Repjegy.hu !
Pozitív tapasztalatról tudok beszámolni Önöknek , azt kaptam, amit vártam . Jó pár éve nem utaztam már ezzel a légitársasággal és talán legutoljára 7-8 éve .
Az anyacégem évzáró hivatalos tárgyalására, az év értékelés és a jövő évi tervek megbeszélése céljából utaztam , szoros 2-napos programra . Nagyon fontos volt tehát a menetrend betartása ,a pontos érkezés ,visszaindulás . Pontosan érkezett és indult vissza a gép , a személyzet udvarias volt ,ez nem volt új számomra, ezt megerősítette a korábbi tapasztalatom is . Ami igazán új volt számomra, az az Önök által nyújtott szolgáltatás : maga az inter ...
geri - 2017-12-27
Nagy élmény volt a repülő út, először utaztam ilyen nagy gépen , ablaknál ültem, és a látvány felemelő érzés volt. Az ellátás és a kiszolgálás rendkivül jó volt. Kalifornia Los Angeles volt az uticél, nagyon érdekes és jó volt!!!
Hős Józsefné - 2017-12-27
Nagyon kedves szolgálatkész, mosolygós emberek, jó kiszolgálással, ami a hosszú út során nagyon jó dolog hogy teljék az idő.Nagyon meg voltam elégedve a szolgálatukkal
Kis-Máté Jánosné - 2017-12-27
Többször is repültem már a Swiss Air-rel. A gépeik indulása általaban pontos, viszont az áraik sokszor irreálisan magasak a többi légitársasághoz és a szolgáltatás színvonaláshoz képest. A személyzet néha modortalan vagy nagyképű.
Nandee - 2017-12-27
A visszafelé úton a JFK -n, elnéztem az órát 1 órával. A gépem 21:10-kor szállt fel és én 9 -kor, 8 órával gondolkodtam. 10 perccel a felszállás előtt engedtek fel a gépre és nagyon kedvesen nyugtatgattak, mert gondolom nem kell ecsetelni mennyire meg voltam ijedve. Hát köszönöm a légitársaságnak.
kristoneva - 2017-12-27
A személyzet nagyon figyelmes volt, kedves. Pontosan indultunk, még hamarabb meg is érkeztünk. Folyamatosan tájékoztattak mi történik, mire számíthatunk. A gépen a kiszolgálás is remek volt.
Balogh Edina - 2017-12-27
USA beli utamról a SWISS-el tértem haza. Előtte a Canadian-el repültem. Mintha térben és időben évtizedeket léptem volna előre. A SWISS személyzete kifogástalan volt, a gép kényelmes, komfortos, az ételek kiválóak, a menetrend és a reptéri tájékoztatás érthető, pontos, külön gondoltak a fogyatékkal élőkre. Hálás köszönet a figyelmességükért. Ezután CSAK VELÜK repülök.
cardinal - 2017-12-27
Mindennek nagyon meg voltunk elégedve.
Somogyi Szilvia - 2017-12-27
Örültem, hogy felajánlották, hogy a kézi poggyászom ingyen felteszik a csomagtérbe. Így nem kellett vele bajlódnom a lépcsőn meg a gépen vele
Mmariann53 - 2017-12-27
CSALÁDI NYARALÁSON VETTÜNK RÉSZT TENERIFÉN. AZ ODA ÉS VISSZA ÚT KELLEMES VOLT. A FRANKFURTI ÁTSZÁLLÁS BUDAPESTRE A JÁRATTÖRLÉS MIATT AZ EGÉSZ NYARALÁS HANGULATÁT ELRONTOTTA. A LUFTHANSA TÁJÉKOZTATÁSA KÉSŐI-HIÁNYOS VOLT. AZ ÉJSZAKAI SZÁLLÁSHELYRE TÖRTÉNŐ ELSZÁLLÍTÁS, ÉS AZ EGÉSZ ÜGYINTÉZÉS EGY KÁOSZ VOLT!
tibor.szögi42 - 2017-12-27
Pontos, megbizhato, szinvonalas szolgaltatas
Dori - 2017-12-27
Szinvonalas, pontos, megbizhato, csak kicsit tularazott jegyek egy fapados szolgaltatashoz kepest
Kalman - 2017-12-27
Minden rendben zajlott, és annak ellenére, hogy szeles idő volt, a gép a menetrendnek megfelelő időben felszállt és jóval idő előtt landoltunk Budapesten.
VadAni - 2017-12-27
Nagyon meg voltam elégedve a légitársasággal,tökéletes volt az út minden tekintetben
sz.balazs77 - 2017-12-26
Tündéri 2 év körüli kislány utazott a szüleivel mellettem. Azonnal kapott plüss repülőt, színezőt, színes ceruzákat a stewardesstől. Élmény volt a csacsogását hallgatni.
Fonann - 2017-12-21
Az indulás-érkezés pontos, megbízható. A felszolgált étel nem túl minőségi, kevés. Zürich- Budapest járat, kicsi, kényelmetlen.
Marcsi - 2017-12-04
Szerintem valamennyi utasnak tetszett, hogy a járat indulása pontos volt..
erzsi.h - 2017-11-27
átlagos utazások,probéámamentesen,bár az ételeknél tapasztalok minőségi csökkenést
huto.jani - 2017-11-18
Sajnos nem volt túl jó élményem. Oda fele (Barcelona) késett a gép, emiatt lekéstem az utolsó városi járatot, ami plusz 40 eurós kiadást jelentett. Visszafele egy órás késéssel indult a gép és nem kaptam felvilágosítást, hogy elérem-e a budapesti aznapi utolsó csatlakozást. Végül megvárt a gép, de a bőröndöm nélkülözhetetlen dolgokkal csak másnap este érkezett meg.
furtheva - 2017-11-16
A személyzet udvarias, a repülés zökkenőmentes, pontos volt. Köszönöm az élményt!
erzsi5653 - 2017-11-16
Először utaztunk komolyabb légitársasággal,és a tengerentúlra is. A személyzet nagyon odatette magát,folyamatosan érdeklődtek,hogy mire van szükségünk,mit kérünk enni/inni. A helyek a turista osztályon szűkek voltak sajnos,emiatt már félúton kényelmetlenül éreztük magunkat,mocorogtunk,pakoltuk a lábunkat ide-oda. 1 melegételt kaptunk a többi szendvics,pizza szelet,ropogtatnivaló és édesség volt.
arozali - 2017-11-15
Nagyon kedves személyzet, megfelelő szolgáltatás.
Kicsit késett a gép, de nem túlzottan. A jegy kicsit drágább a megszokottnál.
Piero8 - 2017-11-15
A 12 éves fiammal utaztunk,mindkettőnknek az első repülőútja volt. Ő 1 es típusú diabéteszes és az inzulinját külön kérés nélkül elhelyezték a fedélzet hűtőjében és az út során többször érdeklődtek a hogyléte felől,mivel az izgalom miatt felment a cukra. Ennek ellenére,mégis meghatározó élmény volt mindkettőnk számára.
Gréta - 2017-11-15
Az utazás kellemes volt, a kiszolgáló személyzet kifejezetten kedves volt. A hosszú út egész rövidnek tűnt, hiszen egy igazi élmény volt az út.
Sunshine - 2017-11-06
Első hosszú repülő utam volt, Kalifornia volt az uticél. március 28-án indutam és nappal volt az indulás. Az ablak mellet volt kérésemre a helyem és igy élveztem a látványt, ami nagyon tetszett. Lenyűgözött a gép nagysága, mivel eddig és kisebb gépekkel Európában repültem. Érdekes volt az ellátás, a személyzet udvariassága, miden nagyon tetszett. Jól éreztem magam a hosszú úton, nem volt unalmas. Mondhatom hamar elszaladt az idő..
hosjozsefne.jui - 2017-10-30
A kellemes beszámolóhoz annyi tartozik, hogy minden rendben volt ezzel az utammal, és az adott légitársasággal, figyelmesek, segítőkészek voltak.
Keszthelyi Józsefné - 2017-10-29
Sajnos. Tampa-Zurich jarat kesessel indult, igy a budapesti csatlakozast nem ertem el. Egy masik geppel utaztam tovabb Munchenbe,amelynek nagyon rovid volt az elerhetosege. Plusz egy atszallassal tobbet utaztam.
Lorincz Eva - 2017-10-27
Spanyolországba utaztunk egy barátunk esküvőjére. Csodás élmény volt, végre rájöttem, hogy nincs miért félni a repüléstől. A személyzet nagyon segítőkész volt, a repülőút nyugis, a kirándulás meg felejthetetlen.
mezireka - 2017-10-25
Ezen a járaton évente legalább egyszer rendszeresen (néha többször) utazom, soha nem tapasztaltam kellemetlen,hangos, feleslegesen izgága nyüzsgést a fedélzeten.Legutóbb a végén felszállók között voltam, így a csomagomat csak messze tudtam elhelyezni a csomagtartóban.Leszálláskor előrehozták részemre a bőröndöt amihez az utasok félreálltak,hogy ez sikerüljön.Nagyon meg voltam lepődve, mert sem a korom sem a testméretem (azaz hogy nem férek hozzá)nem indokolta volna ezt az előzékeny magatartást.Általánosságban véve ez a légitársaság a mai viszonyok között is nyújtja a színvonalát.
pinterneaniko - 2017-10-25
2017-ben hatszor utaztam a SWISS-szel, mivel februárban unokán született, valamelyik járaton magyarul is köszöntötték az utasokat, ez nagyon jól esett.Decemberben ismét megyek,remélem kellemes karácsonyt is kívánnak :-) magyarul!
Éva - 2017-10-25
Nem volt feladott bőröndöm egyik utamnál. A felvihető elég nehéz volt. Azon a pár lépcsőn se jó emelgetnem a fájós izületeimmel. A becsekkolásnál megkérdezték mit szólnék hozzá, ha ingyen felraknák a poggyásztérbe. Hát nagyon örültem neki.
m.mariann53 - 2017-10-25
Pontos indulás és érkezés,kedves légi utas kísérők,finom ételek es italok.
Krisztika - 2017-10-25
Mivel első repülőutam volt,számomra felejthetetlen élmény marad.Nagyon élveztem az oda és visszautat is.
gabriellab789 - 2017-10-24
Mint mindig, most is maximálisan meg voltam mindennel elégedve!
Géza - 2017-10-24
Sajnos a bőröndöm elveszett és 2 hét múlva került elő a 3 hetes út során.Ott álltam ruha ,ajándék nélkül.Nem kívánom senkinek. Minimális kártérítést kaptam.
edesnagyi - 2017-10-24
Idén volt alkalmam SWISS járattal repülni Tokióba, zürichi átszállással. Ár-érték arányban teljesen meg voltam elégedve, bár igaz, hogy a 180 cm magasságomhoz nem volt éppen kényelmes a turistaosztályon lévő hely, főleg hogy kifele a 12 órás út alatt még az "entertainment box" is elvett a helyemből. Az étel kifejezetten finom volt és nagyon kedves volt a személyzet is. Összességében nem lehet panaszom, mert kedvező árú volt a repjegy, csak az a kis dobozka zavart a hosszú út alatt.
Repülnék velük máskor is.
csiguci - 2017-10-24
Lenyűgőző látvány volt, amikor rákanyarodtunk a bodeni tóra, miután Vorarlberg felett eltűnt a felhőtakaró, amely elrejtette a délbajor tavakat. Csak éppen a Zugspitze nyújtózkodott a felhőtenger főlé.
JeanLouis - 2017-10-24
Nagyon kedvesek voltak
Kovács Sandorne - 2017-10-24
Kedvesek,figyelmesek.Latszik,hogy mindent megtesznek az utasok kenyelmeert.Kulon figyeltek a kicsi utasokra is.Nagyon megelegedetten ,jol utaztam.
Marotine Irma - 2017-10-24
Tobbszor utaztam a SWISS legitarsasag Edelweis gepevel USA Floridaba. Az utazas minden szempontbol, es mindig, kenyelmes es korrekt volt. A varakozasi ido a repteren ugy van kiszamolva, hogy kenyelmesen elegendo legyen az atszallasra. A repulogepen a kiszolgalas minden szempontbol nagyon jo.
mariann.kovacs1 - 2017-10-24
kiválo kommunikácio pazar felszolgálás,landoláskor leértékelt állampolgár
uhrindoki - 2017-10-24
Az uj Lodge Zürichben egyszerüen fantasztikus. Helyben keszitett menüt szolgalnak fel, böseges kinalat es szuper kiszolgalas. Amikor ott voltam eppen egy magyar srac volt a szakacs. :)
emkos - 2017-10-24
Kellemes, pontos utazásunk volt.
Meroni - 2017-10-24
Kellemes utastér, kényelmes ülések, bőséges, jó minőségű étel és ital, tartalmas fedélzeti szórakoztató rendszer. Összességében a hosszú, transzatlanti út "gyorsan elrepült".
usatrip - 2017-10-24
The best airline...
Suzy - 2017-10-24
A SWISS legitarsasaggal repulok a tengeren tulra mar tobb eve. A repulesi es atszallasi ido idealis, a repteren nem kell sokat varakozni. A repulogep utazo tere kenyelmes, a szemelyzet udvarias, segitokesz. A felszolgalt etel mennyisege es minosege is jo.
Katalin Erdos - 2017-10-23
Az Edelweis járaton előre meg lehet rendelni specialis diétás étkezést.
Capry - 2017-10-20
Az utazás teljesen megfelelt az elvárásaimnak. Mivel rövidtávú útról beszélünk, a szórakoztató egységek értelemszerűen hiányoznak a gépről. Kis kreativitással ezen felül lehet kerekedni. Az ülések nem voltak nagyon nyomasztóan közel egymáshoz, a légiutaskísérők kíválóan végezték dolgukat. A menetrendet tartották, a fel- és leszállás is kényelmesre sikerült. Swissben még csalódni nem tudtam így csak ajánlani tudom.
bpeti21 - 2017-10-19
A Swiss Edelweiss első olyan járatán utaztunk, amely Zürichből a kaliforniai San Diegoba közvetlenül közlekedik. A járat utasainak külön fogadást is rendeztek a repülőtér VIP Lounge területén, ingyenes koktélokkal, finom falatokkal és élő zenével!! A járat zökkennőmentes volt, a gép tiszta és igényes. A felszolgált ételek minősége is jó volt. A műsor és zenekínálat pazar! Csak ajánlani tudom!
petermanoa - 2017-10-18
A tarsasaggal rendszeresen utazok egy evben 2-szer teszem meg a Budapest-Zurich-Tampa utvonalat. A jarat meg sohasem kesett, mindig megfelelo volt a kiszolgalas, amennyire lehet egy ilyen hosszu uton, kenyelem es biztonsag.
Bar a turista osztalyon picit szuk a hely egy magasabb embernek, de a legiutas kiserok ebben is segitenek ha nem telthazas a jarat.
Kocsis Reka - 2017-10-18
Többször utaztam már a SWISS légitársasággal, mivel a gyermekem Zürichben él. Az utazásaim során semmilyen kellemetlenség, probléma nem merült fel. A személyzet kedves, segítőkész minden esetben. Pl volt olyan, hogy - mivel nagyon nehéz a búcsúzás a gyermekemtől - még a gépre szállva is sírtam. Odajött a stewardess és megkérdezte, hogy mi a baj, tud-e segíteni. Nagyon meglepődtem, mert másik légitársaságnál csak átnéztek rajtam, hogy miért is sírok. Azóta is nagyon szívesen utazom a SWISS-el.
Völgyesiné Kati - 2017-10-18
Nagyon élveztem az utazást.volt szerencsém egy szinte teljesen új repülőgépen utazni.a fedélzet színvonala,az összbenyomás nagyon kellemes volt.tetszett az ételek minősége,nagyon kedves volt a személyzet is.átszállással utaztam,de semmi probléma nem volt a csatlakozással,a gép időben landolt.szívesen ajánlom mindenkinek!
noralesmith - 2017-10-18
Budapest Los Angeles útvonalon remek kiszolgálás, kedves személyzet, pontosság, mondhatni majdnem kifogástalan, csak a hely szűkössége és a totális hibernálás volt a hosszú úton kellemetlen.
Zsóka - 2017-10-18
Minden rb. volt. 1 orás ut volt Zurichig.A gepen utazott Áder János Koztársasági Elnok Ur is.
Bill - 2017-10-18
Az egyik nyári utam során jégkrémet szolgáltak fel. Kétféle ízből lehett választani. Majd mégegyszer végigjöttek és felkínálták, ami megmaradt. Ugyanígy volt egyszer a croissanttal is egy délutáni járaton. A legkellemesebb élményem az volt, hogy egyik utamon magyarul kérdezték meg, hogy mit kérek. Látta a stewardess, hogy magyar újságot olvasok
Metzger Antalné - 2017-10-18
A reptéri utastájékoztató hibájából a kapuk zárása után jutottuk a pulthoz, de a személyzet megoldotta a problémát, és külön soron kívül kísértek a géphez, amely várt is néhány percet.
dogheart - 2017-10-18
Szuper volt az utazás. Nem volt késés, kényelmes volt és tiszta.
Fontos, hogy én érzékeny vagyok kb minden mesterséges adalékanyagra, ezért nekem teljesen külön főztek külön ételt, a kéréseim szerint.
Annak ellenére, hogy szinte fűszert sem lehet az ételekre rakni, maximálisan finom és tápláló ételt kaptam. Nagyon elégedett vagyok.
Egyedüli problémám, hogy szerintem még mindig maximálisan túlárazottak a repjegyek úgy általánossgban magyar pénztárcához mérve.
Nem az utazás árával van gondom, hanem az illetékkel, amit elméletileg a reptér használatért fizetek. Dupla árat fizetni azért, hogy egy kényelmetlen műany ...
csimposztor - 2017-10-18
Kellemes, zökkenőmentes foglalás, (kézipoggyász normál méretű lehet) boarding.
A gépbe be- és kiszállás gyors és kényelmes.Tágas utastér, lábaknak is elegendő hely.
Zsuzsi mama - 2017-09-04
Nagy távolságot nagyon rövid idő alatt kellemesen és kellemesen lehet megtenni.
beramed - 2017-09-03
Egyetlen problémánk a csomagok elhelyezése volt, ugyanis a gép végén volt a helyünk, de addigra a csomagtartó megtelt. Néhányunknak az amúgy is szűkös helyre, a lába elé kellett tenni a csomagját, de pl. az enyémet elvitte a kedves légikísérő az első osztályra. Talán a felszolgált étel volt még nagyon minimális, déli járatról lévén szó. A személyzet kifogástalan volt, mind a négy járaton. (Bécs-Zürich, Zürich -Malaga, Malaga-Zürich, Zürich- Budapest) Az online helyfoglalás is tökéletesen működött. Egyik utitársunk nehezen mozog, a repülőtéri szolgáltatások ezzel kapcsolatban tökéletesek, azonnal rendelkezésre állt a kocsi a személyz ...
zsuzsika678 - 2017-08-27
AZ odaút rendben volt,visszafelé nem volt hely a gépen !
nagyani - 2017-08-27
Pontos menetrend, udvarias személyzet, korrekt
szolgáltatások
dtom - 2017-08-27
New York városnézés, 10 napban :) utazás a Swissel :)
A legfinomabb és legszebb a Swiss csoki volt a gépen.
Nagyon tetszett.
Levyanya - 2017-08-27
Szuper volt, a hazaerkezeskor a repteren nem tudtunk idoben leszallni a geprol, csak kb 15 perccel kesobb. Ez okozta az egyetlen kellemetlemseget, de ez is eltorpult.
FGina - 2016-12-30
Tovabbra is azon legitarsasagok koze tartozik, amelyek nem tartanak a totalis fapadositas fele. Kenyelem es pontossag tekinteteben nehez jobbat talalni.
Levente - 2016-12-30
A személyzet udvarias volt, a pilóta kedvesen köszöntötte az utasokat,a szolgáltatással nagyon meg voltunk elégedve, egy kellemes utazáson vettünk részt.
paj.janosne - 2016-12-29
Kényelmes volt az út. Negatív tapasztalatom nem volt.
Tibike1992 - 2016-12-29
A személyzet kedves volt, egy pillanatig se lehetett rajtuk érezni se feszültséget se semmilyen rossz hangulatot, a pilóta személyesen üdvözölt illetve búcsúzott el mindenkitől. A szendvics is finom volt, és a székek is viszonylag kényelmesek voltak. Oda-vissza is nagyon jó élmény volt a SWISS-el repülni Genfbe.
peter_king_993 - 2016-12-29
Budapest - Zürich: Swiss (Edelweiss) A-320 - átlagos út, nem től magas színvonalú kiszolgálás
Zürich - Miami: Swiss A-330 - repülőgép kissé leharcolt, az úton végig kimondottan hideg volt (18 C)!!! Kiszolgálás közepes. Csalódás volt...
Sly_44 - 2016-12-29
Zürichen keresztül mentem Nürnbergbe, a személyzet nagyon segitőkész, a repülésről folyamatosan GPS kép hogy merre járunk, Csoki, üditő (sör, kávé juice) az utazás árában.
Ha legközelebb időbe belefér és a célországba megy járat akkor biztos hogy velük utazom.
Nigelfi - 2016-12-28
Szentpétervárról Budapestre repültem a Swiss légitársasággal. A személyzet nagyon kedves volt az út során. Meleg ételt és finom csokoládét is felszolgáltak a turista osztályon. Amennyiben lehetőségem adódik, legközelebb is a Swisst választom.
Teacher14 - 2016-12-28
Személyzettel, ellátással minden rendben. Szerintem nem kellene az utasokat hitelkártya vásárlással zaklatni még várakozik a beszállásra.
beramed - 2016-12-28
Pontos indulás és érkezés. A személyzet kedves, az ellátás megfelelő.
Katzagi - 2016-12-28
Kértem, hogy a fogyatékos lányom az ablak mellé ülhessen- ha lehet ilyet egyáltalán kérni- és minden mellékzöngés nélkül, mosolyogva teljesítették.
Isti - 2016-12-28
Kértem, hogy a fogyatékos lányom az ablak mellé ülhessen, ha ilyen kérés egyáltalán lehetséges. Minden további nélkül (ajkbiggyesztés, megjegyzés nélkül) mosolyogva teljesítették.
acsistvan - 2016-12-28
Csúcsszuper ez mindent magába foglal
feketeildiko13 - 2016-12-28
Egy kiváló tarsasag
Melyburk - 2016-12-28
Az új CS100-al felemelő élmény Zürichbe utazni. A személyzet kedves mint mindig. A Swiss a kedvenc légitársaságom!
blumen20 - 2016-12-25
Egy élmény az utazás.
Pontos kiszámítható kényelmes komfortos szolgáltatások felsőfokon.
molka - 2016-12-21
A szolgáltatást nyújtó személyzet udvarias és segítőkész volt.
null - 2016-12-19
Kisfiammal először repültünk. Az ő öröme az én boldogságom volt. Nagyon élveztük!!!!
orsizon - 2016-12-15