Bemutatkozás

A Transavia Airlines egy holland központú diszkont légitársaság, a KLM holland légitársaság leányvállalata. Az 1966-ban alapított légitársaság fő bázisa az Amsterdam Airport Schiphol repülőtéren található, ezen felül további bázisa van a Rotterdam The Hague Repülőtéren, a München Repülőtéren és az Eindhoven Repülőtéren. A Transavia-nak ezen felül van egy francia leányvállalata is, ami Transavia France néven működik.

A Transavia 22 ország 88 úti céljára szolgáltat járatokat, hálózata nemcsak Európára, hanem 3 afrikai és 4 ázsiai országra is kiterjed. A legnépszerűbb úti célok közé tartozik London, Párizs, Madrid, Barcelona, Róma, Reykjavík, Athén, Ibiza, Palma de Mallorca, Gran Canaria, Korfu, Larnaka, Dubai és Tel Aviv.

A légitársaság Budapestről Párizsba és Rotterdamba is indít közvetlen járatot.

A Transavia flottája 35 darab repülőgépből áll. A légitársaság 26 darab 189 férőhelyes Boeing 737-800 és 9 darab 149 férőhelyes Boeing 737-700 típusú gépet használ.

Az utasok a Transavia járatain külön díj ellenében vásárolhatnak ételt és italt. Ezen felül a légitársaság utasai díjmentesen nézhetnek filmeket és sorozatokat a repülőút ideje alatt. A Transavia Entertainment applikáció tabletre vagy mobilra való letöltésével az utasoknak lehetőségük van előre kiválasztani és letölteni a kívánt filmet vagy sorozatot, amit majd az utazás során bármikor megnézhetnek.

Checkin információk

Az utasfelvételi lehetőségekről a légitársaság weboldalán kaphat bővebb tájékoztatást!

Utasaink értékelése

repcsi
Transavia
összesített eredmény: 4
Légiutaskísérők
4.2
Fedélzeti ellátás
3.8
Menetrend
4.1
Ár/érték arány
3.9
Én is értékelek

Kapcsolódó akciók/hírek

Budapest és Nantes között indít új járatot a Transavia

hír Budapest és Nantes között indít új járatot a Transavia

hír

hír

Utasaink véleményei

Tisztelt Légitársaság!Nagyon szeretek a Transaviaval utazni!Sokkal kényelmesebb ,mint a Wizz errel!Nem razkódik annyira,leszallasnal is szebben földet ér!Ez megnyugtató! Általában kapok helytet ablak mellett és ennek nagyon örülök,mert sokat segít abban,hogy ne legyen hányingerem! Nézem a felhőket és a tájat és ez leköti​ figyelmemet!Jó a reklám újság a is,jo belekukkantani! A személyzet nagyon kedves és segítőkész mindig! Egyszer a fél pár kesztyum az ülésen maradt és leadták,aminek nagyon megörültem! Egyszer pedig az egész utat végig izgultam,mert a karoram elveszítettem ! Csak arra emlékeztem,hogy még a belső vároban ránéztem! Mivel akkor ...
jazmin53 - 2017-12-29
Egyetlen negatív tapasztalatom volt. A gép fedélzetén észleltem, hogy nem a megadott időben indult a gép, de erről nem volt tájékoztatás, hogy miért jóval később szállt fel a gép.
Vleskó Józsefné - 2017-12-27
Vot olyan székpárna ami nem volt rögzítve, kijött a heyéről. Több széket egyáltalán nem lehetett hátradönteni. Odafele úton pedig késöbb lehetett elkezedeni a beszállást, legalább negyed órával mert még szálltak le az utasok.
merci - 2017-12-02
Minden nagyszerű volt,bár azt nem értèkeltem hogy hazafelé a kisböröndöt a reptéren elvették és a repülő aljába száműzték...Emiatt vàrnunk kellett, hogy visszakapjuk...épp azért utazunk mindig kézipoggyásszal hogy ne kelljen várni még a táskára-böröndre
Berni - 2017-11-24
Hollandiaba utaztam , mivel megszületett második unokám, Benett. Nagy izgalommal vártam az első találkozást . Az út során kellemesen éreztem magam. Egyedül utaztam, mégsem unatkoztam. A személyzet kedves és udvarias volt. Mindennel meg voltam elégedve.
Kissné Edit - 2017-11-15
Nagyon kedvesek voltak a légi kisasszonyok. Beszállásnál be akartam lesni a pilóta fülkébe és odébb léptek,hogy jól be tudjak kukkantani! :D
puszkawww - 2017-10-26
Pontos és tiszta járatok. Udvarias kiszolgálás. Hiányoltam viszont, hogy magyarul nem lehetett kommunikálni (pedig rendszeres járataik vannak Budapestre.
meszimarta - 2017-10-26
Élvezetes és látványos utunk volt, főleg hazafelé a naplementével a hátunk mögött, csodálatos látványban volt részünk.
Gábor - 2017-10-25
Borzalmasan csalodtam a légitársaságban soha nem repülők velük többet
Johnnyka - 2017-10-25
Azért fizettem a kézipoggyászért, hogy kiszálláskor ne kelljen várnom rá, ezzel szemben le kellett raknom a csomagtérbe. A földi személyzet az Orly-n képzetlen és bunkó volt.
csuma - 2017-10-25
Sajnos nem volt jó tapasztalunk! A bőrönd feladással voltak problémák, és nem volt készséges, segítőkész a személyzet.
vzsv - 2017-10-24
Először utaztunk a transaviaval és utoljára. Vissza fele párizsból kiírták hogy B15ös kapunál kell várakozni ezzel nem is volt baj, de hogy ott állunk és várunk többen is majd bejelentik hogy nem onnan indul hanem a B12ről. Akkor megy a furakodás, turakodás, hogy mindenki gyorsan csomagokkal fetudjon menni a gépre. Majd a drága aszisztensek a csomagok felét lekükdette a gép aljába úgy hogy az ordenálé nagy böröndök többsége az utastérnél volt míg a kis csomagok majdnem hogy lent.
SimLii - 2017-10-24
A gép személyzete maximálisan előzékeny és kedves volt. A csomagom elhelyezésében segítettek. A leszállás a kiírt időpont előtt történt. Több alkalommal utaztam már a Transavia Légitársasággal. Megelégedett utasuk vagyok.
ágó - 2017-10-24
Életem első repülőútja volt. Kicsit féltem, de a személyzet megnyugtatóan kedves, udvarias volt. A pilóta az oda és visszaúton is zökkenőmentesen, simán landolt. Szép időben kellemes utazásbsn volt részem.
Erika - 2017-10-24
Az eddigi legjobb fapados legitarsasag amivel utaztam.
Kenyelmes, pontos, olcso!
Krisztina - 2017-10-18
A gép a menetrend szerint szállt fel és a megadott időpont előtt néhány perccel már célba is ért. A személyzet maximálisan végezte a munkáját.
agi - 2017-08-27
Szuper, jól szervezett csapat!
Zsofia - 2017-08-27
Csodás légitársaság, professzionális csapat, kedves légiutas kísérők! Csupa pozitívum!
Szabó Ferenc - 2016-12-30
Professzionális személyzet
Bea96Professzio - 2016-12-30
Az utazás nagyon kellemes volt, a gép pontos volt, kényelmes, kedves személyzettel.
BBLanka - 2016-12-29
Párizsba utaztam, a gép még meg sem érkezett Párizsból, amikor nekünk indulnunk kellett volna. Információ semmi, Francia utasoktól tudtam, meg, h a késés miatt nem az Orly reptérre érkezik, mert az addigra bezár. Aki engem várt, annak igen sok időbe telt és pénzbe is került, h átmenjen a CHarle D -re. Éjfél utánra érkeztünk be. a szálláshelyünkre is csak taxival tudzunk menni. Bp.-en a késés miatt 2 óra várakozás után kapott kupon még egy kávéra sem volt elegendő. A pilóta és a személyzet angolja érthetetlen volt nemcsak nekem!! ha valami baj lett volna egy szót sem értettem volna:(
Nyitrai Judit - 2016-12-16
We had a short flight from BP to Rotterdam, it was all good, i recommend it :)
mili.racz - 2016-12-16
Összességében rendben volt minden!
szilo - 2016-12-15
Udvarias, hozzáértő személyzet
Zsofi1025 - 2016-12-15
Minden remek volt!
pindza - 2016-12-15
Fapados társasághoz képest kényelmesebb, tágasabb utastér, újszerű modern gép.
zergenyiz - 2016-12-09
Budapestről indultam, a beszálló kártyán megadott kapuhoz igyekeztem. Előttem már hosszú sor. Két hölgy előttem beszélgetett a mögöttem álló párral. "Felkészültetek Barcelónából" hangzott a kérdés. Barcelóna????? Kérdeztem, hogy ők hová is utaznak. Hát Barcelónába hangzott a válasz. Kicsit olyan voltam mint a reklámban a hölgy. Levert a víz. Merre van az én kapum? A jegyemen ez a szám áll? Szerencsére a mellettünk levő sor volt az.
Mevi - 2016-12-07
Minden utazáskor tökéletesen meg vagyok elégedve, mind a kiszolgáló személyzettel, mind a felszolgált étel-ital választékkal, amik nagyon-nagyon finomak!
batukarmen - 2016-12-07
Rotterdamba utaztam velük. Teljesen meg vagyok elégedve velük, legjobb fapados. Teljesen korrektek. A fedélzeti fogyasztást nem akarják egész út alatt rád beszélni, egyszer végig mennek és vége. Lábtér sokkal jobb mint más fapadosnál. Személyzet kedves, rotterdami repülőtér szintén megéri. Egy hiba, a szokásos pesti fapados beszállítás ...
Nederland - 2016-12-07
Nyugodt, kellemes repülés volt
farkinca - 2016-12-07
Minden rendben volt. Kedves személyzet.Keses sem volt.
Tamás Belovai - 2016-12-07
a repjegy.hu apróbetűs részt át kell olvasni. nem a kiválasztott reptéren szálltunk le.
slukky - 2016-12-07
Szeretem, hogy a légiutaskísérők mindig barátságosan fogadnak minket és végig mosolyognak. Szerintem ez nagyon fontos.
vikoka - 2016-12-07
Kitűnő a földi és fedélzeti kiszolgálás.
lkerekes59 - 2016-12-07
Nagyon kellemes volt az utazás a légitársasággal. Kedves személyzet, utasbarát szolgáltatások.
janchito - 2016-12-07
Nagyon furcsa élmény volt a Transavia-val utazni, ugyanis visszafelé egy másik tárasaság gépére ültettek fel minket, hogy miért, az nem derült ki. Az viszont erősen negatív élmény volt, hogy a kiszolgál személyzet nem segített elrakni a kézipoggyászt. (utolsók között szálltam be, így tele voltak a tárolók) Összességében csak egy hajszállal rosszabb, mint egy átlag fapados, emiatt a hajszál miatt viszont biztos nem fogom preferálni ezt a társaságot.
kovacsmv - 2016-12-07
Olcsó, korrekt, pontos. Párizshoz legközelebbi reptéren tesz le (Orly)
k0pasz - 2016-12-07
A munkatársak nagyon kedvesek és udvariasak voltak, csak ezzel nem mentem sokra a segítség nélkül. Borzasztóan merev, rugalmatlan szabályok vannak, amik egy 40 ezer forintos jegyet ("fapadosként" titulálva) kifizető utasnak nem teszik lehetővé, hogy felszálljon a gépre, ha önhibáján kívül nem ér a check in-hez időben - bár ezt előre jelezte, és segítséget kért - még akkor sem, ha bőven lenne még idő felszállnia a gépre.
Ha egy ilyen esetben a "vegyen másik jegyet" az egyetlen válasz, amit az ember kaphat, az elég szomorú...
Ha viszont a boardingot ők kezdik el későn, és emiatt késik a gép 20percet, akkor még elnézést sem kérnek.
marienk83 - 2016-12-07
Nagyon jo volt a kiszolgalas 2 pici gyerekkel elso repulesem volt.Eletem egyik legjobb elmenye volt.koszonom.
popocska - 2016-12-07
Összességében elégedett voltam az utazással. Az egyetlen kellemetlenség az volt, hogy folyosó mellett kellett ülni oda- és vissza.
Kiss Adrien - 2016-12-07
Az utazás nagyon jó volt. Kényelmes, kellemes és főleg elérhető áron. A személyzet nagyon kedves és készséges volt. Nagyon tetszett ahogy a pilóta üdvözölte az utasokat és beszélt hozzánk. Nagyon jól vezette a gépet. Időben indultunk és érkeztünk. Szép az egyenruhájuk.
Benedek Ildikó - 2016-12-07
Kedves, segítőkész személyzet. Tiszta fedélzet, nagyon kényelmes ülések. Ár-érték arány kiváló.
Rózsa - 2016-12-07
A fogyasztásért fizetni kellett,haza felé az air franc-al jöttünk ott mindent ingyen kaptunk. még soha nem tapasztaltam egyetlen járaton sem ,hogy fizetni kellett volna.Kicsit meglepődtünk.
horvim - 2016-12-07
A gép (viszonylag régi boeing révén) a fapadosokhoz képest kényelmes és tágas volt, viszont a gép Párizsból Bp-re HAT ÓRÁT késett! Ez mindent elmond, szerencsére az Orly-n vannak kényelmes szobák várakozni, bár este 10 után már minden üzlet bezár....
attilal - 2016-12-07
Senkinek nem ajánlom. Törölték egy járatomat, és nem térítették meg az emiatt keletkezett káromat. A személyzet munkájával sem voltam elégedett. Egy kis bőröndöt sem vihettem fel a fedélzetre... ugyanazt a méretet több utasnak felengedték. Szimpátia alapján kell ezt eldönteni?
elekerika73 - 2016-12-07