Megújul a Lufthansa arculata
FőoldalHírek Megújul a Lufthansa arculata

Megújul a Lufthansa arculata

2018 február 20

A Lufthansa bemutatta új, modernizált márkaarculatát.

Régi daru, új Lufthansa-kék

A Lufthansa Frankfurtban és Münchenben, több mint 3000 vendég előtt mutatta be hivatalosan az új dizájnt megjelenítő Boeing 747-8 és Airbus A321 gépeket. Továbbra is a pontosan 100 évvel ezelőtt, Otto Firle grafikus által tervezett daru marad a légitársaság ikonikus szimbóluma és megkülönböztető jegye, ám a jövőben kissé karcsúsodik, és alkalmazkodik a digitális környezethez. Összességében véve könnyedebbé és elegánsabbá válik a Lufthansa védjegye.

Megújul a Lufthansa arculata

Három évtized múltán a Lufthansa repülőgépeinek külseje is fokozatosan megújul. Az új dizájn alapos előzetes kutatás, több mint 800 terv és laboratóriumi színváltozat után született meg. A légitársaság hangsúlyosan prémium minőségével összhangban a külső arculat kék színe uralja majd az eget és a világ repülőtereit a következő évtizedekben.

A német légitársaság megőrzi a szokásos kék-sárga színpárosítást – de újrafogalmazza a színek használatát. A kifejezetten a Lufthansa számára megkomponált kék szín kicsit sötétebb és elegánsabb lett – a megbízhatóság, az egyértelműség és az érték szimbólumaként a jövőben ez lesz a márka domináns színe. A sárga szín pedig különleges szerepet tölt be ezután: az útbaigazítás és a megkülönböztetés színe lesz, a jövőben megjelenik például minden beszállókártyán és a Lufthansa reptéri pultjain.

Az utastér

Az utastérben az utasok a személyzet formaruháján, új – gyakran sárga színű – kiegészítők formájában találkozhatnak a modernizált arculattal. A fedélzeten használt tárgyak, köztük az étkészlet, az egészségügyi csomag, a takarók és a párnahuzatok is igazodni fognak az új dizájnhoz. A következő két évben mintegy 160 millió tárgyat cserélnek le a Lufthansánál.

Viszont a belteret a Lufthansa nem kezdi el azonnal lecserélni az úr arculati elemekkel, csak akkor ha amúgy is arra szorul, például elöregszik, vagy megsérül. A  280 gépes flotta hét év múlva lesz ismét egységes, immár az új köntösben. Idén 40 gépet festenek át, amelyre a gépek tervezett karbantartása és újrafestése alkalmával kerül sor. 

A daru újragondolása mellett a Lufthansa mobileszközökön és okosórákon is könnyen olvasható, saját betűtípust is kidolgozott.

Megújul a Lufthansa arculata

#SayYesToTheWorld márkakampány 

Nyitottság és kíváncsiság – az új Lufthansa márka bevezetése az új #SayYesToTheWorld márkakampány kezdete is egyben. A kampány megkérdőjelezi a szokványos gondolkodást és viselkedési sémákat. A Lufthansa feltárja a világot minden felfedező előtt. Fontos értékei a stílus, az ambíció, a minőség, az egyén iránti empátia, a megbízhatóság és a becsületesség. 

A Lufthansa Csoport új dizájnja

A Lufthansa Csoport márkaarculata is megújult. Az új logó csak nagybetűket tartalmaz, és nem szerepel benne a daru. Figyelembe veszi a Csoporton belüli márkák sokféleségét, és semleges optikai jegyekkel igazodik a különböző tagvállalatokhoz. A Lufthansa új betűtípusa időtlenséget és függetlenséget sugall. A nagybetűk használata is az új csoportszintű arculat jellegzetessége.

Az új Lufthansa-kék a Lufthansa Csoport domináns színe. Könnyed, független stílusába harmonikusan illenek a sárga kiegészítő elemek.

További információ a megújult márkáról: www.explorethenew.com

további híreink

Repülőjegy keresés

felnőtt
12 év felett

gyerek
2-12 év között

csecsemő
2 év alatt

Egy fogalásban maximum 9 utas jegyét foglalhatja le! A csecsemők száma nem haladhatja meg a felnőttekét!