Untitled-1

Bemutatkozása

A Condor 1955 óta Németország egyik meghatározó és legnépszerűbb szabadidős légitársasága, amelyet évente több mint 8 millió utas választ. Közel 70 úti célt kínál Európában, Afrikában, Amerikában és a Karib-térségben, így ideális választás mindazok számára, akik megbízható és élményközpontú utazást keresnek.

A légitársaság központja Frankfurtban található, és hosszú évek óta ismert „Karib-specialista” légitársaságként. 2022-ben a Condor teljes arculata megújult: repülőgépei látványos, piros, sárga, zöld, kék és bézs csíkokból álló festést kaptak, amelyek mindegyike egy-egy utazási élményt idéz fel – a szenvedélyt, a napfényt, a tengert, a szigetek hangulatát és a homokos tengerpart világát.

Úti célok

A Condor Frankfurtból induló hálózata számos európai és világszintű célpontra kínál kényelmes csatlakozást. A 2025-ös nyári menetrendtől folyamatosan bővül a légitársaság „City Flight” útvonalstruktúrája, amelyet a 2025/26-os téli menetrendtől és a 2026-os nyári szezonban új, napi járatok egészítenek ki Barcelona, Budapest és Velence irányába.

A már elérhető európai városok – többek között Berlin, Hamburg, München, Milánó, Róma, Párizs, Prága, Bécs és Zürich – kényelmes átszállási lehetőségeket nyújtanak utasoknak a Condor rövid-, közép- és hosszútávú járatai felé. 2026. május 1-től a Condor napi három közvetlen járatot kínál Budapest és Frankfurt között, ami különösen előnyös üzleti utazóknak és azoknak, akik világszerte szeretnének tovább repülni. A Bécs–Frankfurt útvonal is bővült, ahol a téli menetrendtől szintén napi három járat közlekedik, kiegészülve kényelmes német belföldi vasúti csatlakozásokkal.

A légitársaság hosszútávú útvonalai még gazdagabb kínálatot biztosítanak. A 2026-os nyári szezonban Bangkok egész évben napi járattal érhető el, míg Las Vegas hetente ötször, Johannesburg és Mauritius heti négy alkalommal, Panama City pedig heti három járattal szerepel a menetrendben. Frankfurtból kényelmesen elérhetők olyan kedvelt üdülőhelyek és nagyvárosok is, mint Punta Cana, Cancun, Montego Bay, Los Angeles, San Francisco, New York vagy Anchorage, ahonnan a Condor további csatlakozásokat kínál a tengerentúli és mediterrán térségek felé.

Új flotta

A Condor az elmúlt években átfogó flottamegújításba kezdett, hogy még magasabb színvonalú utasélményt biztosítson. A rövid- és középtávú útvonalakon 2024-től érkeznek az új Airbus A320neo és A321neo repülőgépek, amelyek 2029-ig összesen 43 példányban állnak forgalomba. Ezek a repülőgépek környezetbarátabb és halkabb működésűek, energiahatékonyabbak, és modern fedélzeti élményt nyújtanak az utasoknak.

A hosszútávú flottát az Airbus A330neo gépek alkotják, amelyekből 2024 óta 18 darab áll szolgálatban, és ez a szám 2031-re 25-re nő. Az A330neo a legmodernebb európai repülőgépek közé tartozik, amely utasonként mindössze 2,1 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren, miközben három fedélzeti osztályt kínál: Business, Premium Economy és Economy kategóriát.

Fedélzeti osztályok

A fedélzeti szolgáltatások minden osztályon magas színvonalúak, és a különböző igényekre szabott utazási élményt biztosítanak. Az Economy Class kényelmes, állítható háttámlájú ülésekkel, személyes szórakoztató kijelzővel és hosszútávú járatokon alap étkezéssel várja az utasokat.

A Premium Economy nagyobb térrel, tágasabb ülésekkel, bővített poggyászkerettel, kényelmes fej- és lábtámasszal, valamint prémium étkezési és szórakoztató kínálattal teszi kellemesebbé az utazást.

A Business Class a legmagasabb kényelmet nyújtó, teljesen vízszintesre dönthető „flat bed” ülésekkel, többfogásos fine dining menüvel, prémium italválasztékkal, extra nagy kijelzővel és zajszűrős fejhallgatóval szolgálja ki utasait, valamint lounge hozzáférést és elsőbbségi reptéri szolgáltatásokat is biztosít.

A Condor a német megbízhatóságot, a modern technológiát és a kényelmes fedélzeti szolgáltatásokat ötvözve kínál magas színvonalú utazási élményt. Legyen szó üzleti útról vagy nyaralásról, a Condorral az utazás már a fedélzeten elkezdődik, és minden célállomás egy új élmény kapuja.

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 24 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Rekord ülőhelykínálattal indul a Budapest Airport téli menetrendje

hír Rekord ülőhelykínálattal indul a Budapest Airport téli menetrendje

Új Condor-járatok Frankfurtból Budapestre

hír Új Condor-járatok Frankfurtból Budapestre

Paradicsomi üdülőhelyek a Karib-térség specialistájával

hír Paradicsomi üdülőhelyek a Karib-térség specialistájával

Utasaink véleményei

Tengerentúlra repültem a Condorral. Relatíve szerencsés voltam, mert az utolsó exit-helyet sikerült megkapnom. Ennek hiányában a 12 órás út valószínűleg igazi kínszenvedés lett volna. A normál turista ülések lábtere kritikán alulian kicsi. A fedélzeti szórakoztatásért fizetni kellett. A filmkínálat közepes. Az ételek viszont egész jók voltak.
Összességében repülnék újra velük, de csak exit-ülésen, vagy premium osztályon.
Alexx - 2017-12-28
Valamiért az általam vásárolt turista osztályos jegyemmel premium economy osztályon utaztam! Nem tudom hogyan fordulhatott elő, de ez életem eddigi legkellemesebb repülése volt! Köszönöm !
fitmood - 2017-11-19
Finom ételek, italok, jo filmek elég nagy választékban, udvarias kiszolgálás.
Szerencsére szép idö volt, és a landolások is simán mentek.
Halifax - 2017-10-28
Dominikára utaztunk és a hosszú út ellenére kissé kényelmetlenek az ülések, mindenért még pluszban fizetni kellett. Gondolok itt fejhallgató, TV programok, italok, stb.Repjegy árához viszonyítva ezeknek benne kellett volna lenni. A személyzet is igen közömbösen végezte a dolgát.
Egyszóval, nem igazán voltak jók a tapasztalataim.
aradytoth - 2017-10-27
A repülőút legérdekesebb pontja az volt amikor felülről láttuk a gyönyörű Bahamákat. Illetve mikir megpillantottuk uticélunkat Kubát :)
Repülőn sajnos nem tudok aludni, így a székek kényelmetlensége okozta a legnagyobb gondot.
Ditke06 - 2017-10-24
Kellemes meglepetés volt az élelem minősége. Nem tetszett, hogy csak pár képernyő volt felerősítve a mennyezetre, nem nagyon volt élvezehető a film. A stewardes sokat járt körülöttünk. Sok társasággal utaztam, de a Swissair viszi a pálmát. Turista osztály ellenére, kiraktak egy svédasztalt a repülőgép hátuljába, és azt ehettünk, amit csak akartunk .
taklad - 2017-10-24
Első repulesunk volt, Európán kívül. Mindennel elégedettek voltunk,csak szűkös volt a hely a gépen.
Hanga86 - 2017-10-24
Nagyon kellemes nyugodt utazás volt.Kis párna takaró víz oda készítve minden ülőhelyre. Remek kiszolgálás.
babi11 - 2017-08-27
Minden rendben volt az utazás alatt,maximálisan elégedettekvoltunk
LnéKZ - 2016-12-28
Hosszútávú járataikon utaztam: fedélzeti kiszolgálás kitűnő,stewardessek kedvesek-segítőkészek,az ülés kifejezetten kényelmes és jó mértékben hátradönthető.Egyszer viszont 6 órát késtem miattuk és nem működött az enternatinment system.
adam.ivanovics - 2016-12-21
Azt gondolom, hogy egy 11 órás út során (ennyi pénzért) elvárható lett volna a minőségi és mennyiségi étkezés. Ehhez képest nyugodtan mondhatom, hogy nagyon éhesek voltunk a hosszú út során. Az étel csapnivaló volt és nagyon kevés (pedig én 55 kg vagyok). Óriási csalódás volt. Ennyi pénzért inkább másik légitársaságot fogok választani.
Orsi - 2016-12-21
Kicsi a lábtér, ami egy 10-12 órás útnál már problémát jelenthet. Ellenben ár-érték arány teljesen rendben van, csak ne mondjuk egy Emirates után utazz velük közvetlen, mert úgy durván érezni fogod a különbséget :)
Pat - 2016-12-21
2016. februárjában utaztunk a Condorral Mexikóba. Érdemes tudni,hogy rettegek a repüléstől, de életem legzökkenőmentesebb útja volt. Finom ételek, figyelmes személyzet,jó kiszolgálás. Kényelmesek voltak az ülések, 12 óra utazás után is kipihenten,minden aggodalom nélkül szálltam le a repülőről. 2017. januárjában szinten a Condor légitársasággal fogunk a Dominikai Köztársaságba utazni,most már feszültség és szorongás nélkül merek nekivágni a hosszú útnak,hála a Condor légitársaság kifogástalan szolgáltatásának. Köszönöm! :)
Szandra1992 - 2016-12-07
Kisebb körutazáson vettem részt idén nyáron. Németország és Spanyolország volt az cél. Münchenből Jerez de La Fronteiraba találtam repjegyet, meglepően olcsón (12 000 Ft), ár érték arányban igen kiemelkedő volt az előző utaimhoz képest. Nagyon tágas Boeinggel utaztunk, nem úgy mint a konkurens fapados járatokon és korlátlan kávét, teát lehetett fogyasztani, még egy gofrit is adtak ajándékba a 3 órás repülőúton.
hegviktor - 2016-12-07
Kubába utaztunk, kifele a személyzet nagy hetyke volt, visszafele segítőbbek voltak. Oda fele pontosan érkeztünk, visszafelé 3 óra késés volt.
Bodnár ÉVa - 2016-12-07
A légitársasággal már 2 alkalommal utaztunk Bécsi indulással a legnagyobb elismeréssel tudok nyilatkozni . A jövőben is a hosszúutazásokra CONDOR-t választom .
PistI57 - 2016-12-07
Minden tökéletes volt, nagyon kedves és profi volt a személyzet. A business-class külön élmény volt.
Horváth Veronika - 2016-12-07
November vegen indultunk Becsböl Punta Cana-ba a Condorral. Mar Chek-In-nel csalodtunk, nem az igert gep volt a Condortol, hanem egy kisegitögep, egy portugal legitarsasagtol. (amit nem szemelyesen közöltek, hanem a kitett infopapir alapjan jöttünk ra..Hifly legitarsasag) Ülöhelyfoglalasunk igy mar targytalan is volt...A gep nagyon regi volt, viszont ennek elönye is van, nagyobb ülesek,nagyobb ülestavolsag, es nekünk szerencsenk volt, h hatul ültünk, igy csak 2en ültünk egymas mellett (2-4-2 osztasu volt, a gep közepetöl elöre pedig 3-4-3), illetve nekünk legalabb volt egy nagyon regi monitorunk az elöttünk levö üles tamlajaban. Kiszolgalas jo volt, meglepöen jo szem ...
Eszter - 2016-12-07
Csodálatosan kedvesek és segitökszek! Ha lehet mindig velük utaznék!
koncz.kalman48 - 2016-12-07