Bemutatkozás

KLM holland királyi légitársaság, mely tagja az Air France-KLM-nek. A fúzió 2004-ben jött létre. Két központja az amszterdami Schiphol és a párizsi Charles de Gaulle repülőtereken található. Azonban mindkét társaság a saját neve alatt folytatja légi hivatását.

Világszerte repülhetünk járatain, több mint 200 desztináció szerepel kínálatában.

A légitársaság közvetlenül közlekedik Budapest és Amsterdam között.

Szolgáltatások:

Online-check-in, melyet a weboldalon készíthet el az utas. Az online check-in szolgáltatás leghamarabb az indulás előtt 30 órával, és legkésőbb indulás előtt 1 órával vehető igénybe.

A KLM törzsutas programja a Flying Blue, ahol 4 kategóriában gyűjthetőek az utaspontok. Ezek a szintek a következőek: 
Ivory, Silver, Gold és a legmagasabb kategória a Platinum. Mindegyik szint különleges de egyben eltérő szolgáltatásokat tartalmaz. 


Díjai:

Az Én Légitársaságom 2015 felmérésen elért eredményei

A legkedvesebb légiutaskísérő: 2. helyezés
A legjobb fedélzeti ellátás: 3. helyezés
A legjobb menetrend: 3. helyezés

 

Az Én Légitársaságom 2014 felmérésen elért helyezései

A legkedvesebb légiutaskísérő: 2. helyezés

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 24 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Ezzel a 20 útvonallal tervez BUD novemberre

hír Ezzel a 20 útvonallal tervez BUD novemberre

Új USA járatok a LOT és a KLM légitársaság kínálatában

hír Új USA járatok a LOT és a KLM légitársaság kínálatában

A téli menetrendben is elérhető lesz San José a KLM légitársasággal

hír A téli menetrendben is elérhető lesz San José a KLM légitársasággal

Utasaink véleményei

A repülőgépen a hely szűk, kényelmetlen ülésekkel, melyeket az utasok hátra döntve, tovább korlátozzák a mozgásteret, szellőzés-klíma csak a fejet éri, a levetett cipők, lábszag-étel keveréke egész úton végig kíséri az embert. Kiömlött forró kávé, italok, az üléseken.
Feladott poggyászrongálásért, (szétvágták 70cm hosszan), senki felelős nincs.
Zoltán - 2020-01-21
nem igazán választanám ha lehet ezt a társaságot. személyzet ellenséges, vagy lekezelő. gép a szokásosnál is kényelmetlenebb
tibor - 2019-11-30
Amsterdamól visszafelé 1 órás késés kissé kellemetlen volt, legfőképpen azért mert a pilóták nem voltak jelen, mert egy másik gépet hoztak Amsterdamba, ami késett, így értelemszerűen nem érhettek oda. Egy nem fapados társaságnál nem ezt várja az ember...
DrSpoke - 2019-11-07
Az út során egyetlen negatív tapasztalatom volt. A járaton feltüntetik a Wi_Fit, de gyakorlatilag használhatatlan . . .
megértem, hogy nehézkes . . .de akkor ne jelöljék meg a menetrenden . . . .
Villany1 - 2019-10-27
A Budapest-Amszterdam-Southampton odaúton az amszterdami járatra Budapesten nem adtak ülőhelyet sem nekem, sem a férjemnek. A visszaúton (Southampton-Amszterdam-Budapest) a férjem igen, én egyik repülőre sem kaptam ülőhelyet. A karácsony előtti és a karácsony utáni izgalmakhoz az már nem hiányzott , hogy attól kellett félnem, esetleg mindketten, vagy én egyedül lemaradok a gépről. Nagyon valószínű, hogy az Önök irodáját többé nem terhelem a repülőjegy-vásárlásommal!
duzsgabi - 2018-01-02
Minden flottul ment! Teljesen elégedettek voltunk!
FBMelu - 2018-01-02
flight attendants were very nice, they were smiling, did not seemed tired during the whole flight. The aircraft was clean inside and the temperature was also Ok. ( in some aircrafts there is very cold inside during long haul flghts -people easily get cold in them )
caperucita17 - 2017-12-30
Kiváló uticel, hosszú út, szomorú visszatérés
ABC - 2017-12-30
Kényelmes székek, finom ételek, pontos érkezés. Bátran ajánlom a KLM-et.
valencica - 2017-12-30
A KLM hozta a számomra megszokott minőséget, mindenben precízek és pontosak voltak, a személyzet nagyon kedves.
Endru - 2017-12-30
Üzleti céllal mindig szívesen választom a KLM-et. A felszolgált frissítő változó, de összességében megfelelő egy rövidebb útra. Minimális csúszással utaztunk, amiről a pilóta folyamatosan informált. Ülések kényelmese, lábnak elegendő a hely.
danielb - 2017-12-29
A biztonsági átvizsgálás alatt a férjem elhagyta a beszállókártyáját. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak a KLM alkalmazottjai, ingyen újranyomtatták pár pillanat alatt.
Ildi - 2017-12-29
A személyzet pontosan, szakszerűen végezte a munkáját. Az utaslitájukon még az is fel volt tüntetve ha valakinek speciális segítségre volt szüksége.pl. Nyelvtudás hiánya. Segítséget kapott még az átszállásnál is.
Caynne - 2017-12-28
Mindig elégedett vagyok a KLM-mel, de különösen jól esik, hogy a késő esti járaton - Amszterdamból Budapestre - nagyon figyel a kényelemre és pihenésre a gép személyzetének minden tagja. Mindenről felvilágosítással szolgálnak, az ellátás is kifogástalan, ezután is mindig velük utazom, nem csak Hollandia és Magyarország, hanem más uticél esetén is.
.
daroczyne.vizerkatalin - 2017-12-28
Sajnos szánalmasak voltak.
Amszterdamban lekéstük az utolsó csatlakozó járatot Bristolba és senki nem tudott segíteni a repülőtéren ehelyett minden ügyfélszolgálati pult bezárt és otthagytak minket a repülőtéren!
NEVER AGAIN KLM...
StefanoK - 2017-12-28
Igazán elégedett voltam az úttal, a személyzet munkája, a kiszolgálás kifogástalan volt.
suram - 2017-12-28
AMS - Buenos Aires- Santiago útvonalon viharba került a gép és több "liftezés" is volt, ebből egy különösen heves volt. " Kihúzták alólunk a széket". A kapitány végig szóval tartott bennünket és jelezte a "viszontagságokat. Kellemetlen volt, hogy utána 4 órát kellett rostokolni a továbbrepülés előtt, de érthetően a műszaki csekk miatt. Utána is kaptunk kedves levelet, elnézést kérve.
pheiman - 2017-12-28
3 órát ültünk a gépben, mert Shipool nem fogadott az irányítás problémája miatt. Szinte egyedüliként kiszálltunk a gépből és a személyzet elintézte - azonos áron - a célállomásra való eljuttatásunkat. Valóban remek teljesítmény.
pheiman - 2017-12-28
Amszterdam volt az úticél. Bécsből tudtunk olyan a KLM által ajánlott oda-vissza utat választani, ahol 2+ napot nyertünk: Hétfőn fél 7-kor repültunk Hollandiába és szombaton este 20. 30-kor indultunk vissza:))
scscs - 2017-12-28
Oslóból indultunk New Yorkba, pontosan indult érkezett a gép.A felszolgált menüt előre ki lehetett választani, finom volt a vegetáriánus étel is.
aannam - 2017-12-28
A tervezett utazás a valóságban is jól működött. Beszállás, felszállás és érkezés. Visszaúton volt lehetőség extra bőrönd feladására elfogadható áron.
VinczeD - 2017-12-28
Nemcsak az étel csomagolása volt magas színvonalú, sőt, mi több környezettudatos!!!! , hanem a beltartalma is: kizárólag bio alapanyagból elkészített, ízletes, ami a többi társasággal összevetve toronymagasan nyertes az én szememben.
A személyzet többször végigfutott a folyosón, a kötelező köreiken kívül is, és készségesen hoztak, amit kértem.
A gép negyed órával előbb landolt. Gratulálok
eva9 - 2017-12-27
Mobilon intéztem mindent, boarding zökkenőmentes és papírmentes volt!
nykata - 2017-12-27
Átszállással mentem Osloba. a gép késéssel indult Budapestről. Amsterdamban a személyzet jelezte, hogy másik gépre kell szállnom, mert a csatlakozást lekéstem. A reptéren a személyzet közölte, fussak és elérem az eredeti csatlakozást. Nem sikerült, amire lehetett is számítani, akkora volt a késé. Ezután hosszú sorban állás és egyéb könyörgésekre várólistára tettek. A légitársaság adott egy kupont, amit a reptéren nem fogadtak el. Végül egy éjszakai géppel Oslóba értem, ahol már nem volt tranzit, így taxival kellett mennem a szállodáig, mely közel 90.000 Ft-ba került. Nem volt boldog a kaland.
sas - 2017-12-27
Több légitársasaggal utaztunk már, de a KLM - n járatain még nem ért kellemetlen meglepetes. Kedvezö a tengerentuli csatlakozasok közötti idöintervallum...Visszaúton a csomagfeladassal mindig megküzdünk( nem a légitarsaság , hanem a mi " vásárlási lázunk" miatt), plusz böröndök, túlsúly miatt mindig jelentös munkát adunk a check in pultosnak...Türelmük végtelen, én már saját magamtól is megvadulnék
Rita67 - 2017-12-27
Már többször utaztam a KLM légitársasággal az Egyesült Államokba. Általában New York, vagy Atlanta uticéllal. Utjaim során soha nem tapasztaltam a menetrendtől történő említésre méltó eltérét. A légi utaskisérők előzékenyek, kedvesek voltak, ás mindigteljesítették eksztra kívánságaimat is. (Soron kívüli ital kérés, egí kis plusz desség, stb.) A fedélzeti kommunikáció mindig pontos volt és az utasok megnyugvását szolgálta. Mindössze egy alkalommal tapasztaltam, hogy a pilóta kisebb hibát vétett és a kelleténél magasabbról tette le a gépet. A tengerentúli utazásaim egyébként még a turista osztályon is kpmfortosak, kellemesek voltak. ...
pusi952 - 2017-12-27
Céges út volt, így a munkáltatóm fizette az utat. Kiallitasra mentünk Hollandiaba. Tiszta és kényelmes volt. A repülés során nagyon finom szendvicset szolgáltak fel.
vik1228 - 2017-12-27
Hosszú hétvégére utaztam Amszterdamba Budapestről. Nagyon kényelmes utam volt, a gép pontos, tiszta, nagy ülésekkel. A légitársaság emlematikus kék szìne visszaköszönt az út során a meglepően finom sajtos szendvics dobozán is. Az utaskìsérők kedvesek voltak és minden tökéletes volt az oda és visszaúton is.
Melinda83 - 2017-12-27
Mindennel tökéletesen elégedett voltam, a személyzet különösen nagyon udvarias volt, annak ellenére, hogy sajnos nem értettem a nyelvüket, de ez természetesen nem az ő hibájuk! Nagyon sok és jó ételt és italt szolgáltak fel!
Mosztbacher Ibolya - 2017-12-27
A Lima - Amszterdam utazás során ünnepeltem a születésnapomat. A személyzet meglepetésre tortával és pezsgővel köszöntött, ünnepélyesen emléklapot adott. Ezúton is köszönöm és az új évben is sok sikert kívánok.
Miheller Sándor - 2017-12-27
Nem ez volt az első utam a tengeren túlra - remélem nem is az utolsó.
Október elején vettem meg a jegyet Houstonba - net-en foglaltam, bankkártyával fizettem.
Alig néhány nap múlva személyesen felhívtak, egyeztették adataimat, megkérdezték hol szeretnék ülni - ilyen velem még nem történt, főleg hogy pedagógushoz híven turista osztályon utaztam. Amikor elköszönt az ügyintéző, arról is érdeklődött tudna-e esetleg még valamiben segíteni.
Olyan pozitív benyomást keltett már az előkészítő fázis is amit eddig még nem tapasztaltam.
Indulás előtt néhány nappal újra felhívott és beszélgetett velem. Már számomra volt k ...
sutizoli - 2017-12-27
A fedélzeti étkeztetés során a 28. sor környékén elfogyott az étel. Nagyon nagy csalódás volt a KLM. A panaszkezelésük rendben volt, kárpótoltak 30 euroval, amit a következő út során felhasználhatok ülésfoglalásra stb.
adrika94 - 2017-12-27
Fantasztikus Kaland Örök élmény volt New York és egész Amerika!
Ordogpeti - 2017-12-27
A személyzet kedves és figyelmes volt, a gépen felajánlották, hogy egy nagyobb összegért ha valaki szeretne átfoglalhat az első ösztályra, ahol több hely is üresen maradt. Ez szivesen kihasználtam volna, de a különbözet annyi lett volna, mint amennyibe a oda vissza útat megvettük. :-)
Alex2017 - 2017-12-27
BUD -AMS - HAV.: odaút teljesen rendben volt. Viszont a Visszaúton HAV-AMS: nagyon hideg volt a gépen, kaptunk plédet, de szinte mindanyian kabáttal védtük magunkat. A catering az odauton rendben volt, de a visszaúton,szerencsétlenül volt összeválogatva.
Tetszett, hogy a légiutas kisérők, nem csak a húszéves fiatalokból állt. Továbbá hogy a személyzet minden tagja, kellemesen "lazán" szolgált minket. :-)
A kmpontgyűjtőre való feliratkozás, az utazás során is egyszerüen müködött.
Gigi - 2017-12-27
Semmi extra nem történt, de ami igen, az megfelelő volt. Visszafelé 1 órával később indult a gép, mint a menetrend, de időben, több órával korábban értesítettek emailen és smsen is, teljesen korrekt módon.
findus - 2017-12-27
A visszaút során 3 órát késett a gép, hát nem volt egy jó élmény!
Manka - 2017-12-27
Félek a repüléstől. a személyzet kedvesen állt hozzám és oldotta félelmemet.
Idika - 2017-12-27
Első repülő utam volt, kellemes utazás volt oda-vissza, hölgy kapitánnyal :-) A légiutaskísérők is kedvesek voltak, a felszolgált szendvics ízletes.
Gyönyörű időben, fantasztikus fotókat készítettem a levegőben :-)
Angyalka - 2017-12-27
Amszterdam érintésével repültem Bourdeaxba ! Szép volt az idő , és a táj is ...
Novotel Hotel - 2017-12-27
Hát a csomagjaink 1 napos késéssel hazafele pedig széjjel szakadva érkeztek,eltűnt belőle 2 pár sportcipő a bőröndöt cserélték rövid időn belül,de az eltűnt 2 pár cipőt azóta sem pótolták.
János - 2017-12-27
Dániába utaztam ezzel a nagymultu légitársasággal, és most is minden zókkenőmentes volt.Hazafelé a gép késett de Amsterdamba így is elértem a csatlakozást,
mert a Járat faragott a késésből.
Az ellátás pont elég nem is kell ennél több
JOE - 2017-12-26
A nagyobb lábterű ülés a tengerentúli úton megérte a plusz költséget , azt nyújtotta amit elvártunk.
Pistvan - 2017-12-22
A tengerentúli utazás közepén egy utas rosszul lett, a személyzet egy fedélzeten lévő utas( orvos ) segítségével profin látta el a dolgát. A repülő a visszaút során a másfél órás késést behozta.
Pmaria - 2017-12-22
Késett a járat. Amsterdam felé törölték, át kellett foglalni. Budapest fele 30 perc késéssel Szálltunk csak fel. A személyzet kedves és segítőkész volt.
banist - 2017-12-22
Mi minden alkalommal a KLM légitársasággal utazunk Amerikába, Amsterdami átszállással. Utazásaink alkalmával mindig jó tapasztalataink voltak. A légikisérők segítőkészek. Idős emberek vagyunk, csak egy pár szót tudunk angolul, de ez nem okozott gondot, minden kérésünket teljesítettek, az ellátás is kifogástalan volt. És időben célhoz értünk minden alkalommal. A továbbiakban is sok erőt egészséget kívánunk munkájukhoz. Üdv.
Tóth Károlyné - 2017-12-22
Kedves személyzet, pontos tájékoztatás, udvarias kiszolgálás
Dragovics Gabriella - 2017-12-14
A hosszú út ellenére kényelmes, éjszakai alvást is biztosító és csak egy átszállást igénylő járat ideális választás Argentína elérésére.
Malbec - 2017-12-08
x
Darnai László - 2017-12-05
Nagyon hasznos volt,hogy a pilóta bemondta az összes átszállásban érintett kapu számát és a célállomást.
Btimea - 2017-12-02
Időben indulás, pontos érkezés, eseménytelen út.
csharkay - 2017-12-01
Augusztusban utaztam a családommal Amszterdamba. Nagyon megvoltunk elégedve a KLM légitársasággal. Pontos, udvarias kiszolgálásban volt részünk.
Devike - 2017-11-29
Már többször utaztam ezzel a társasággal Amerikába. A legjobb élményeim ehhez kapcsolódnak. Mindig finom ételeket szolgáltak fel és a személyzet nagyon kedves volt.
beglor - 2017-11-26
Úticélom Norwich volt. Repülőutam Budapesttől Amszterdamig a kora reggeli KLM járaton események nélkül telt. Kissé bosszantott, hogy a meglehetősen drága repülőjegy árában egy szendvics szerepelt csak az általam választott frissítő (kávé) mellé, mely egy papírvékony sajtszeletből és két szelet vékony kenyérből állt. Nem feltételeztem, hogy turista osztályon villásreggelit szolgálnak fel, de a szendvicset legalább élvezhetőbbé, könnyebben lenyelhetővé "tuningolhatta" volna a légitársaság!
Kazalowska - 2017-11-21
Sajnos a nyelvi hiányosságom nem teszi lehetővé a reális értékelést,az átszállásnál az asszisztencia segítsége kedves és udvarias volt.de szerintem a magyar nyelv valamilyen szintű ismerete számomra hiányzott egy ekkora rep.téren.
Halászné Rácz Julianna - 2017-11-19
Budapestről utaztam Luxemburgba, amszterdami átszállással. Minden simán és rendben zajlott, annyit kivéve, hogy Amszterdamból kb. 20 perc késéssel tudtunk csak felszállni, mert olyan zsúfolt volt a kifutó. Egyébként az utazás kellemes volt.
Lezzlie - 2017-11-19
Az utazás során semmilyen probléma nem volt, a személyzet nagyon kedves és profi volt.
Dudás Viktória - 2017-11-16
Visszaúton időjárási okok miatt a gép közel 2 órás késéssel indult. A személyzet rutinosan, udvariasan és különösen készségesen kezelte a helyzetet.
Csányi 3 - 2017-11-15
Az idei évben többször utaztam Hollandiába a KLM légitársaság fedélzetén.
A cég szolgáltatásaival teljesen elégedett vagyok, a gépek indulása, tájékoztatás, a fedélzeten felszolgált étel-ital és a kollégák is kifogástalanok voltak minden utam során.
Bocsor Balázs - 2017-11-03
A kedvenc légitársaságom, 2017-ben kétszer repültem az Egyesült Államokba. Az utazás során minden úgy zajlott, ahogy az a "nagykönyvben " meg van írva. Nagyon kedves, segítőkész volt a személyzet, szinte kitalálták minden óhajom annak ellenére, hogy nem beszélek angolul. Legközelebb is a ezt a légitársaságot választom.
Oláh Jánosné - 2017-10-30
Pontos indulás és érkezés,így az átszálláshoz volt elég idő. A kiszolgálás, udvarias volt a személyzet. A felszolgált étel megfelelő volt, az italválaszték kifogástalan.
Margaréta - 2017-10-29
Meghatározó "élmény" volt, hogy a célállomásra érkezve 3 feladott poggyászból mindhárom Amsterdamban maradt, holott az átszálláskor időben értünk a géphez, és pluszban 1 órát ültünk feleslegesen a gépen egy hiba miatt, amivel végül simán elrepült a gép. Így érthetetlen,hogy ebben az 1 plusz órában miért nem tették fel a gépre a poggyászainkat. Megjegyzem, sokan így jártak... enyhe pozitívum, hogy másnap este 8 után már nálunk voltak a bőröndök.. Mondhatom, hogy ez egy majd 20 órás utazás után pocsék, a motelbe érkezve még tiszta ruhánk, semmink sem volt. Az is negatív, hogy maga a gép egy igazán lelakott, régi, elavult repülő volt, ...
Méhecske - 2017-10-25
Az utaskísérők figyelmesek és nagyon udvariasak voltak a rengeteg elhelyezendő kézipoggyász ellenére.
Narancsik J. - 2017-10-25
Az utazás egész tartama alatt rendkívül udvarias és figyelmes volt a személyzet. Az ellátás bőséges és jó minőségű (túlságosan is sok). A hosszú időtartam ellenére is kellemes élmény volt.
indigo - 2017-10-25
A perui belső járat késett sokat és nem tudtam felszállni hazafelé az amszterdami gépre, nagyon kétségbe estem, senki nem tudott segíteni a repülőtéren, és új jegyet sem tudtam venni, amikor megjelent egy úr és elmondta hogy ő az ügyintéző és elvitt a KLM irodába ahol segítettek hogy a másik légitársaságtól kapjak új jegyet akinek a gépe késett, ehhez hordárt és minden segítséget megadtak. Köszönöm.
Binder Rozália Anikó - 2017-10-25
Utazásunk során az egyik középkorú stewardess olyan fantasztikus hangulatot teremtett a stílusával, hogy számomra ez felejthetetlen! Még sosem utaztam ilyen közvetlen, kedves, vidám közegben! :) - ha tehetném, mindig velük utaznék - köszönöm nekik!
GabriellaSz. - 2017-10-25
Kedvesek és figyelmesek voltak.
katonazsu - 2017-10-25
A Budapest-Amsterdam járaton rendkívül figyelmesek voltak az utaskísérők. Mivel szabadon maradtak az alkalmazottak és hozzátartozói számára fenntartott sorok, átülhettünk, így kényelmesen és ablak mellett ülhettünk.
sifi - 2017-10-25
Mexikóban a fővárosban és a Yukatan fészigeten jártunk, amár négy éve ösztöndíjjal ott tartózkodó lányunkat látogattuk meg. Fantasztikus volt felfedezni a latin amerikai emberek mentalitását, őszinteségét, barátságosságát, a remek gasztronómiát és nem utólsó sorban a Mexikói öblöt, valamint a Karib tengert, a sok-sok piramist, a hét színű lagunát, a rózsaszínt,a csodálatos élővilágot, és a tőlünk, magyaroktól még nagyon távol álló környezettudatosságot. Most így a szeptember 19-i földrengés után örülök, hogy teljes pompájában, zajában tapasztalhattuk meg Mexikó City hangját, ahol "Azóta is csend van" Ezt a lányunk irta egy f ...
handabanda - 2017-10-25
Több légitársasággal is utaztam már,eddig a KLM-mel voltam a legjobban megelégedve. Pontos indulás/érkezés, udvarias személyzet, kényelmes ülések.
Biztosan fogok még velük repülni.
kretty - 2017-10-25
Minden rendben volt.
dezso.anita55 - 2017-10-25
Hosszú úton utaztunk. Az ellátás megfelelő volt, a légiutas kísérők kedvesek. A fárasztó úton mindig tudtak mosolyogni. A fedélzeti szolgálatás is kielégítő, a legújabb filmek, zenék elérhetőek voltak.
ficike - 2017-10-24
látványosan próbálnak elszakadni társuktól, az air france-tól, mivel sokkal kevésbé segítőkészek és rugalmasak, plusz a szolgáltatások terén is alul maradtak (tengerentúli utazás, oda airfrance, vissza klm)
LX-iR - 2017-10-24
Első repülőutam volt. Kicsit félve indultam neki az útnak, nyelvtudás nélkül. A reptéren a személyzet kedves, türelmes, előzékeny volt. A gépen a személyzet maximálisan kiszolgálta az utasokat, rendben, gyorsan előzékenyen. Külön figyelemmel voltak a gyerekek és idősek iránt. Mindent az utasokért. Jókedvűek, mosolygósak, kedvesek voltak.
Kinyikné Kata - 2017-10-24
A fapados legitarsasagokhoz kepest klasszisokkal magasabb minoseg. Kulon elmeny volt hogy meg a fedelzeten kiszurtak hogy business utas vagyok (turista osztalyon) es regisztraltak a torzsutas programba.
Agnes - 2017-10-24
Először utaztam nem fapados géppel. Szokatlan volt az utaskísérők kora, idősebbek voltak ( jóval ) a diszkont társaságok alkalmazottainál, határozottak inkább távolságtartóak voltak. A snack szépen csomagolt volt, szebb mint finomabb! De pontos volt a járat oda is és vissza is.
bosziangyalka - 2017-10-24
Mivel nyár volt, így a menetrendet be tudták tartani, nem úgy mint tavaly decemberben amikor több mint 3 órát késett a köd miatt a gép. Mindezt 2 hónappal korábban az Easyjetnek nem sikerült, amikor 3 napos késéssel sikerült haza jönnünk, mivel az utolsó pillanatban törölték a járatunkat.
Vackor - 2017-10-24
Tengeren túli járaton régi géppel repülnek. Kényelmetlen elavult gép, kritikán aluli kiszolgálás és személyzet. Az út alatt olyan érzésem volt mintha 20 évvel ezelőtt lennénk.
Anita - 2017-10-24
Unokaimnal voltam Portlandban.Sajnos az utolso heten eltortem a csuklomat.Jeleztuk a problemat a legitarsasagnak,es az utaskiserok kedvesen segitettek...koszonom.Itthon megmutottek,de ujra indulnek ha tehetnem.
amerika - 2017-10-24
Meglepő volt, hogy felszolgáltak szendvicset és üdítőt díjmentesen!
E.T. - 2017-10-24
Én Houstonból utaztam Budapestre, már a beszállásnál kedveskedtek a kézipoggyászt felrakták a felrakták a csomagokhoz. Továbbá meg voltam fázva és amikor kértem teát mindig hozták .
ibolya411 - 2017-10-24
KLM légitársasággak utazta Havannába.
20 perc késéssel indul a gép.
Személyzet munkájával elégedett vagyok.
A kabin tiszta rendezett volt.
igalgoczi - 2017-10-24
Ár érték arány legjobbja, pontos menetidő, megbízható légitársaság. Sao Paulo és vissza pestre minden gond nélkül.
Ferenc93 - 2017-10-24
A Glasgow - Amszterdam járat pontosan indult, ám az Amszterdam - Budapest járat 40 percet késett. Ettől eltekintve teljesen zökkenőmentes volt az utazás, a személyzet nagyon segítőkész és udvarias volt.
Petra1328 - 2017-10-24
Amerikából utaztam haza, Budapestre, és ugyan 2 átszállással, kis késéssel, de remek szolgáltatást nyújtott a KLM. Kényelmes ülések, nagy filmválaszték, remek menüsor és kedves segítökesz személyzet várt.
Világcsavargó - 2017-10-24
Csodálatos élmény volt a KLM légitársasággal utazni. A kiszolgálás első osztályú. Kedvesek, figyelmesek voltak. Ajándékkal leptek meg bennünket. Minden szép és jó volt. A csatlakozási idő is a várakozással együtt jól teltek el. Másnak is csak ajánlani tudom.
baly820 - 2017-10-24
Kedves személyzet, és nagyvonalú. Kedvenc holland
karamellás ostyából többet és többször kértem, a sózott mandulából is hasonlóan, és mindig mosolyogva adták.
Samite - 2017-10-24
Minden alkalommal rendkívül kedvesek, udvariasak voltak a személyzet tagjai, volt, amikor business classon utaztam, akkor is csak a kényelmi szolgáltatásokban éreztem a különbséget, az emberi oldalról nem, ugyanolyan mosolygósak, kedvesek voltak. Biztos, hogy ezután is velük utazom, már meg is van a következő jegyem. Én 100 %-ig rájuk szavazok.
dkatica48 - 2017-10-24
Kibába utaztam, fantasztikus élmény volt!
Lyndi - 2017-10-24
Gyors, pontos volt a repülő, kedves volt a személyzet.
Gaga - 2017-10-24
1 órás késéssel indultunk Budapestről, de szerencsére elértük a csatlakozást. Ez annak volt köszönhető, hogy egyrészt a repülő sokat ledolgozott a késésből, másrészt gyorsan ment az átszállás a gyors schengeni ügyintézés miatt.
szikra.miklos - 2017-10-24
Finomak a fedélzeti menük, a személyzet mosolygós!
Kovács Anikó Erzsébet - 2017-10-24
Az amszterdami átszálláskor SMS-ben megkaptam a a következő gép pontos indulási helyét, ami nagyban megkönnyítette a csatlakozás elérését a szoros időben.
Csaba - 2017-10-24
Amszterdamba utaztunk a KLM légitársasággal. A személyzet, a kiszolgálás, az ételek minősége mind kiváló volt annak ellenére, hogy európai út lévén "csak" snacket szolgáltak fel. Odafele úton menetrend szerint érkeztünk, visszafele azonban 30-40 perc késéssel szálltunk fel, ennek okáról nem tájékoztattak.
ddorka03 - 2017-10-24
Az utazás során kiváló kiszolgálást és ellátást kaptam.
Meg voltam elégedve a légitársassággal!
Mátyás József - 2017-10-24
A KLM csapata különösen kényelmessé tette az utazást számomra.
retiorsi - 2017-10-24
SFO-BUD járat volt az USA road tripünk végén. Mindenáron ki akartnuk próbálni egy Boeing 747-est, mielőtt végleg kivonják a forgalomból. A járat pontos volt és kényelmes, a szolgáltatások jó színvonalúak, de amiért a KLM igazán a kedvencem, az a zseniálisan kivitelezett honlapjuk a repjegykeresővel és foglalási rendszerrel, a világklasszis ügyfélszolgálatuk illetve az időnkénti nagyszerű transzatlanti repjegyárak miatt. A következő úticél Rio de Janeiro lesz, természetesen KLM-el :)
pzorad - 2017-10-24
Torontoba repültem a KLM-mel Amszterdamon keresztül. Nagyszerű élmény volt a repülés maga, az utaskísérők magas színvonalú szolgáltatást nyújtottak, az ételek, italok kifogástalanok voltak. Máskor is a KLM-et választom tengeren túli utazásomhoz!
Zsu - 2017-10-24
Összességében kellemes volt az út, s igaz, hogy nem hosszu időtartamú (kb. 2 órás), de az ellátás - a korábbiakhoz képest - romlott. Pl. kávét nem szolgáltak fel, a szendvics nem volt finom stb. Köszönöm.
Galvács Bálint Ottó - 2017-10-24
Kellemes, amennyire egy 9-10 órás út az lehet, meglepő módon még az étel is ehető.
akos75 - 2017-10-24