Kitalálja, melyik Magyarország kedvenc légitársasága? Idén az El Al Israel Airlines nyert!
FőoldalHírek Kitalálja, melyik Magyarország kedvenc légitársasága? Idén az El Al Israel Airlines nyert!

Kitalálja, melyik Magyarország kedvenc légitársasága? Idén az El Al Israel Airlines nyert!

2018. február 15.

A repjegy.hu csütörtökön ismertette az Én Légitársaságom 2017 felmérés eredményét.

Légitársaságok, idegenforgalmi hivatalok és a sajtó képviselői részvételével, február 15-én, csütörtökön, a Brody Studios-ban tartotta évindító partnertalálkozóját a repjegy.hu és a Travelo. A rendezvényen több szakmai előadás is elhangzott a repülőjegy-foglalás jövőjéről, valamint sor került az Én légitársaságom 2017 felmérés eredményhirdetésére és díjátadójára.

A felmérés idén már hatodik alkalommal került megrendezésre. Ez az egyedüli olyan hazai megmérettetés, ami kizárólag az utasok véleménye alapján rangsorolja a légitársaságokat.


Eredmények

Az összesített pontszámok alapján eddig kétszer a Qatar, majd egymás után négyszer, az Emirates lett Magyarország kedvenc légitársasága. Őket taszította most le a trónról az El Al Israel Airlines, mely A legkedvesebb légiutaskísérő és A legprofibb kommunikáció kategóriában is az első helyen végzett.

A legjobb fedélzeti ellátás kategóriában 2013 óta veretlen az Emirates. Ezúttal is az Emirates járatok kényelmével és ellátásával voltak leginkább megelégedve az utasok. A legjobb menetrend tekintetében a Finnair (ami már 2015-ben és 2013-ban is megnyerte ezt a címet), A legjobb ár-érték arány kategóriában pedig a Qatar Airways lett a győztes, amely 2012-es és 2013-as kategóriagyőzelme után most először nyerte el újra ezt a díjat.


Felmérés

A szavazáson mindenki részt vehetett, aki 2017-ben repülős utazáson vett részt. A légitársaságokra online – az azenlegitarsasagom.hu oldalon – szavazhattak a hazai utazók. Öt szempont szerint kellett a légitársaságokat értékelni 0-5-ig terjedő skálán: a személyzet munkája, a fedélzeti szolgáltatások színvonala, a menetrend, az ár-érték arány és a légitársaság kommunikációja alapján. A pontozás mellett szöveges értékelésre is lehetőségük volt az utasoknak.

Idén összesen 7 852 értékelés érkezett, ez jelentősen meghaladta a tavalyi 5 274-es számot, emellett tavalyhoz képest csaknem 2 000-rel több, 5 626 szöveges beszámolót küldtek a résztvevők. A legtöbb értékelés - nem meglepő módon - a Wizz Airre érkezett, hiszen a hazai utazók nagyon sokszor veszik igénybe a magyar kötődésű diszkont légitársaság járatait. Idén ezt a teljesítményt a szervezők egy rendhagyó különdíjjal is jutalmazták.

 

Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó képekben - repjegy.hu


Előadások

A rendezvényen elhangzó előadások sorában a repjegy.hu képviseletében Horváth Balázs, a Weco-Travel Kft. ügyvezetője a Big Data és a mesterséges intelligencia térnyerését vetítette elő a repülőjegy-értékesítésben. „Megfelelő minőségű és mennyiségű adatokból nagy pontossággal tudunk majd egyéni igényeket és lehetőségeket felmérni, és ezek alapján teljesen testre szabott ajánlatot készíteni, amely a megfelelő időben és a megfelelő áron érkezik a fogyasztóhoz” – mondta. Emellett kiemelte a márkaismertség fontosságát, amely alapvetően hozzájárul a bizalom megteremtéséhez.

Bíró Balázs a Travelport Magyarországtól elmondta: „Az ügyfél lojalitását az ügyfélélmény határozza meg. A Travelport abban nyújt segítséget partnereinek, hogy az utazás minden lépésében hatékonyan tudja kiszolgálni az utasok igényeit.” Erre példaként hozta fel a cég új mobilalkalmazását, mellyel az utasok nyomon követhetik foglalásuk alakulását.

Ritter Máté a Budapest Airporttól a járatfejlesztésekről beszélt: „Az elmúlt évek munkájának köszönhetően 2018 nyarán három új, közvetlen észak-amerikai járat indul Budapestről New Yorkba, Chicagóba és Philadelphiába. A következő években elsősorban távol-keleti és délkelet-ázsiai közvetlen járatok elindításán fogunk dolgozni.” A szakember elmondta, hogy emellett kiemelt célként kezelik a meglévő közvetlen járatok esetében a heti frekvencia emelését, nagyobb géptípus üzembe állítását és további piaci szereplők bevonását egyes útvonalakra.


A díjazott légitársaságok

A legkedvesebb légiutaskísérő
1. El Al Israel Airlines
2. Emirates
3. Qatar Airways

A legjobb fedélzeti ellátás
1. Emirates
2. El Al Israel Airlines
3. Qatar Airways

A legjobb menetrend
1. Finnair
2. El Al Israel Airlines
3. Swiss

A legjobb ár-érték arány
1. Qatar Airways
2. El Al Israel Airlines
3. Emirates

A legprofibb kommunikáció
1. El Al Israel Airlines
2. Emirates
3. Qatar Airways

Különdíj: A legtöbb értékelés
Wizz Air

Összesített végeredmény
1. El Al Israel Airlines
2. Emirates
3. Qatar Airways

 

Kapcsolódó tartalmak:

>> 2016-ban is az Emirates volt a magyar utazók kedvenc légitársasága

 

Az Én Légitársaságom 2017 - díjátadó rendezvény képekben

Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - A díjazott légitársaságok és a rendezvény szervezői
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - A hazai utazóközönség értékelései alapján 2017-ben az El Al Israel Airlines volt az év légitársasága
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Horváth Balázs a repjegy.hu-t üzemeltető Weco-Travel Kft. ügyvezetője előadást tart
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Bíró Balázs a Travelport Magyarország képviselője előadást tart
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Ritter Máté a Budapest Airport munkatársa előadást tart a budapesti repülőteret érintő járatfejlesztésekről
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Holczinger Zoltán a repjegy.hu képviselője ismerteti az Én Légitársaságom felmérés legfontosabb pontjait
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Horváth Balázs a Weco-Traveltől és Fináczy Dóra a Travelótól átadja az El Al israel Airlines képviselőjének, Váradi Jánosnak a fődíjat
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Ritter Máté Budapest Airporttól átadja a Qatar Airways-nek járó elismerést a légitársaság képviselőjének, Lehotai Zsófiának
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Kovács Ádám a Swiss Airlines képviselője átveszi a légitársaságnak járó elismerést
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Sipos Zsolt az Emirates munkatársa átveszi a légitársaságnak járó elismerést a Travelo képviselőjétől, Fináczy Dórától
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Lehotai Zsófia a Qatar Airways munkatársa átveszi a Weco-Travel Kft. ügyvezetőjétől a légitársaságnak járó elismerést
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Szives Orsolya a Finnair képviselője átveszi a Travelport képviselőjétől a légitársaságnak járó elismerést
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - Váradi János, az El Al Israel Airlines képviselője átveszi a Budapest Airport munkatársától a légitársaságnak járó elismerést
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó - A repjegy.hu-t üzemeltető Weco-travel Kft. képviselője átadja a felmérés különdíját a Wizz Air légitársaság munkatársának
Az Én Légitársaságom 2017 díjátadó rendezvény

további híreink

Repülőjegy keresés

felnőtt
12 év felett

gyerek
2-12 év között

csecsemő
2 év alatt

Egy fogalásban maximum 9 utas jegyét foglalhatja le! A csecsemők száma nem haladhatja meg a felnőttekét!